trots op mezelf..
Eerst dinsdag zonder winterbanden over een spekgladde straat gereden.
Vandaag eerst door de sneeuw gereden en daarna door de sneeuw benzine getankt en lucht in de bandjes gedaan en dan verder door de sneeuw rijden. Dood eng maar ik heb het gedaan...
Ook gaat het trouwens goed op werk. 2 collega's vinden dat ik sinds 2 weken weer goed werk en goed bezig ben.. ondanks de situatie..
Mezelf, dat ik net voor assertiviteitstraining 50 verschillende dingen heb op kunnen schrijven over mezelf in de trant van:
ik ben trots dat ik...
ik vind .. mooi aan mezelf
ik ben goed in...
ik kan uitstekend...
Veel ervan lijkt op elkaar maar het is toch tof om die dingen even op te schrijven.
Ook op mezelf, want ik heb vanavond gewoon naar de kerstviering op school mijn corset (overburst) over een shirt heen gedragen en mensen, ik heb nog nooit zoveel complimentjes gekregen, van zowel ouders, kinderen als collega's. Ik heb zeker 60 keer gehoord: 'Wauw!!!! Wat zie jij er goed uit!!! Wat leukkkk!!! Wat ben je chique!!!'
Yay, ik heb het gewoon gedaan en conclusie: Een corset kan!
Ook op mezelf, want ik heb vanavond gewoon naar de kerstviering op school mijn corset (overburst) over een shirt heen gedragen en mensen, ik heb nog nooit zoveel complimentjes gekregen, van zowel ouders, kinderen als collega's. Ik heb zeker 60 keer gehoord: 'Wauw!!!! Wat zie jij er goed uit!!! Wat leukkkk!!! Wat ben je chique!!!'
Yay, ik heb het gewoon gedaan en conclusie: Een corset kan!
*slaat op in achterhoofd voor moment dat ik ook wil maar niet of het wel kan...*
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
..ik heb het gedaan, weer geneusd naar sieraden en gemaild.
Ik merkte bv toen ik jarig was hoeveel ik zocht naar iets van dat stukje van mijzelf. De visite zou 'nilla zijn, maar ik ben het afgelopen jaar in mijn beleving wel veranderd en blijkbaar zocht ik iets....
Uiteindelijk heb ik een soort ketting (ooit meegregen na een spel) in mijn broekzak gedaan en een ketting om met een soort van O.
Dat was wel het doorslaggevende bewijs dat ik iets wilde. En ik kan nu bijna niet wachten tot het er is.
... de afgelopen weken de ballast van me afgegooid. Abonnementen opgzegd wat me eigenlijk teveel geld kostte (ging makkelijk per telefoon), met de politiek gestopt (was een grote teleurstelling), onder ogen moeten zien dat een eigen bedrijf op dit moment financieel niet mogelijk is (dat verdomde geld ook) en de draad opgepakt om verder te gaan solliciteren in het noorden, me in laten inschrijven bij diverse werving & selectiebureau's en dit allemaal aan vriend verteld met de bijbehorende emoties. Zo van 'hier' *plof*. Voorheen zou ik mijn mond houden en nu deel ik het met hem. Dat is heel eng maar geeft wel heel veel ruimte en opluchting en ondanks ik het alleen doe voel ik me gesteund.
Mezelf!!! Ik vond naalden doodeng en helemaal niks voor mij en van sommige foto's op fetlife kreeg ik echt negatieve kriebels. Maar gisteren heb ik mezelf overwonnen en heb ik uit nieuwsgierigheid toch niet een maar twee naalden laten zetten!!! Het was echt niet zo eng als ik dacht, maar of ik het vaker wil laten doen weet ik niet. Dat maakt me ook niet zoveel uit eigenlijk. Maar yay woei!!! :smiley_panic:
En ik ben ook ontzetten trots op Kluk dat hij mij weer heerlijk heerlijk bruut gemept heeft en dat ik nu een rood/blauwe pijnlijke kont heb.
All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".