steel de bunker

Voor het kind in ons :)
Plaats reactie
iezje

Re: steel de bunker

Bericht door iezje »

terwijl muis in de bunker zit, rij ik naar huis, haal de kat en de muizenvallen. Een kwestie van tijd zeg ik je.
en dan

Mijn bunker
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik leen de laserbeam van 'honey, I shrunk the kids' en zet deze op de bunker. De bunker krimpt enorm, net als iezje die erin zit. Ik pak de bunker (nu ter grote van een tennisbal) op en rammel er eens flink mee. Daarna kraak ik het deurtje open en iezje valt er versuft uit. Ik stop haar in een jampotje met gaatjes in de deksel, en zet deze naast de bunker op de grond. Ik zet de beamer op 'reverse', en ik heb weer een levensgrote bunker, en een humansize jampot met iezje erin. Ze bonkt met haar vuisten woest op het glas terwijl ik lieflijk naar haar zwaai en de bunker inloop.

Mijn bunker!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
cruciare

Bericht door cruciare »

laat een hele harde scheet naast de bunker (die is toch niet luchtdicht) waardoor deze weer groot wordt, de vlag waait er mooi van, en muis vlucht van de stank, ik wandel gewoon naar binnen met gesloten ogen want ik haat die kleur en ziet crownless zitten, pakt mijn kruis en mept in de rondte met toestemming van de paus en ga maar even heerlijke sterke koffie zetten voor mijzelf in....

mijn bunkerT 8-)
Muis77

Bericht door Muis77 »

Gaat rustig naast de deur staan wachten tot cruciare gaat roken, dit doet ze altijd buiten. Op het moment dat ze aan het roken is loop ik naar binnen.

Mijn bunker (zonder T)
puppysjors

Bericht door puppysjors »

Nadat ik de bvd wijs heb gemaakt dat Bea er zelf om vroeg, kom ik weer richting de bunker hollen. Damn, alweer bezet.

Ik trek een rammstein outfit aan en steek mezelf in de fik, Muis77 schrikt als ie dat ziet, en komt naar buiten om me te redden. Helaas voor hem was het een rammstein pak en liep ik totaal geen gevaar. hij zit nog te bekomen van de schrik als ik rustig binnen wandel in

MEIN Bunker!
Muis77

Bericht door Muis77 »

Ik bel rammstein op om te vertellen dat puppysjors 1 van hun pakken zonder toestemming gesloopt heeft. Deze alleraardigste heren nemen puppysjors mee naar een donker bos om haar hiervoor te "bedanken".
Hee!!! Krijg nou wat een lege bunker! Vanaf nu dus...

Mijn bunker.
cruciare

Bericht door cruciare »

omdat muis een eigen dakje heeft bel ik aan met mijn dingdong deurbel die stuk is en het te pas en te onpas wel of niet doet. Muis twijfelt aan de echtheid van deze bel maar omdat hij twijfelt gaat hij toch even kijken. Ik geef Muis een hele harde duw en trap mijn peuk uit, wandel naar binnen en toen was het weer even...

Mijn Bunker
Muis77

Bericht door Muis77 »

Van al dat roken en duwen krijg je honger dus cruciare loopt naar de voorraadkast en opent deze. Tot haar grote schrik ziet ze alleen maar eten met vis erin en dat lust cruciare niet. Hongerig verlaat ze....

Mijn bunker.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik klim op het dak en neem alle met helium gevulde ballonnen mee die ik gejat heb van de kermis. Terwijl ik fluitend opstijg met de bunker zie ik Muis stampvoetend op het fundament staan.

MIJN bunker!
MILF :grin_ani:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Doet cupido pakje aan en misbruikt de boog om op de ballonnen te mikken, vooral aan één kant van de bunker. Juffie landt in een boom, de bunker landt zachtjes voor mijn neus en ik kan zo naar binnen lopen.

Mijn bunker.
Muis77

Bericht door Muis77 »

Belt aan. Ravelijne doet open. Ik bedank haar voor de gedane moeite en verzoek haar om mijn bunker te verlaten. Dit doet ze ook nog.
Dus.....

Mijn bunker.
puppysjors

Bericht door puppysjors »

*heeft heel veel blikken spinazie gegeten, en schop Muis zonder pardon de bunker uit*.

Mijn Bunker!

http://www.youtube.com/watch?v=1AdSn_YE0VQ
kitten

Bericht door kitten »

Ik schroef wielen onder de bunker en net als puppysjors achterdochtig komt kijken wat dat kabaal aan haar bunker toch is, klim ik door een raampje de bunker in en sjees ermee weg, de A59 op.

Arme puppysjors blijft in de uitlaatgassen zitten.

Mijn hummer bunker!
Muis77

Bericht door Muis77 »

Trekt politie-uniform aan en houd kitten staande wegens te hard rijden. Voor straf moet ze de bunker inleveren.

Mijn bunker.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Belt aan. Muis doet open. Ik bedank hem voor het terugwinnen van mijn bunker en verzoek hem om mijn bunker te verlaten. Dit doet hij ook nog.
Dus.....

Mijn bunker. :static:
Plaats reactie