BAM - bewust alleenstaand moeder.
- Daantje
- Contacteer:
Re: BAM! Bewust Alleenstaand Moeder.
Lijkt mij een gevoelsmatig goede beslissing om geen hetero te nemen. Ik zou waarschijnlijk dezelfde keus maken. Het voelt beter, 'k zou er niet zo een rationele argumentatie achter kunnen zetten. Goed gevoel is belangrijk in dit soort dingen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
Nu contact met een single en met een stel. Bezig met kennismaking afspraak plannen. Ben benieuwd.
**Self Rescuing Princess**
- eireann
- Site Admin
Had ik bij de eerste afspraak nog zoiets van 'als ie geen hetero was geweest had ik nog wel eens af willen spreken om te kijken of het klikt' had ik bij het koppel van vandaag gelijk een klik. Ik vind ze aardig, en gezellig, en realistisch. Ik denk dat deze afspraak zeker een gevolg gaat krijgen. De eerste afspraak klikte vooral op 'praktisch -wat willen we-' gebied. Deze ook persoonlijk.
Leuk!
Leuk!
- kitten
Zeker leuk! Heb je al een twee date gepland?
Hoe zijn ze, hoe zien ze eruit, wat voor auto rijden ze, wat doen hun vaders? 

- seleena
Klinkt super leuk Ann! 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- eireann
- Site Admin
Nee, nog geen tweede date gepland, 1 van de mannen is wat stiller en heeft wat meer bezink tijd nodig dan zijn partner of ik zelf. Vond mijn directheid wel heel prettig maar moet er ook aan wennen.
- kitten
Maar al wel verder contact gehad?
- eireann
- Site Admin
Nee, sinds woensdag nog niet. En ik doe erg mijn best om mijn hyper-communicatie een tandje af te zwakken. Zat te denken om ze vanavond een mailtje te doen.
Liet de foto van mij en Acda&de Munnik aan een vriendin zien, zegt ze 'oh leuk! zijn dat de wensvaders? leuk stel!' . Ehm. Nou heb ik best een tiener-crush op Thomas Acda, maar ik geloof niet dat hij wensvader is
Liet de foto van mij en Acda&de Munnik aan een vriendin zien, zegt ze 'oh leuk! zijn dat de wensvaders? leuk stel!' . Ehm. Nou heb ik best een tiener-crush op Thomas Acda, maar ik geloof niet dat hij wensvader is

- JJV
- eireann
- Site Admin
Helaas, het koppel wat ik laatst had ontmoet ziet het niet zitten om zo kort na het verbreken van m'n relatie dit avontuur met mij aan te gaan. Van hun kant snap ik dat wel. Maar wel jammer!
- kitten
Jammer inderdaad... Heb je nog meer kandidaten of leuke ads gezien of zo?
Jammer. Maar wel begrijpelijk ergens, het is voor de wensvaders natuurlijk wel een hele kwetsbare positie, als jullie plannen maken en jij krijgt weer een relatie voordat die plannen concreet zijn geworden dan zijn zij helemaal hoopvol en blijven met lege handen achter terwijl jij je kinderwens met je nieuwe partner kan vervullen. Andersom zal dat niet zo snel gebeuren, ik denk niet dat wensvaders "ineens" een nieuwe draagmoeder tegen het lijf lopen.
Dat risico dat jij weer een relatie krijgt lopen ze natuurlijk ook als het al een tijd uit is, maar dan weten ze in ieder geval dat je niet iemand bent die heel gemakkelijk van het ene avontuur naar het andere springt. Niet dat jij zo iemand bent maar dat weten zij niet...
Maar toch jammer dat ze het niet aandurfden!
Dat risico dat jij weer een relatie krijgt lopen ze natuurlijk ook als het al een tijd uit is, maar dan weten ze in ieder geval dat je niet iemand bent die heel gemakkelijk van het ene avontuur naar het andere springt. Niet dat jij zo iemand bent maar dat weten zij niet...
- eireann
- Site Admin
Dat is precies hun risico inderdaad!. Dus ik snap het ook wel.Pluu schreef:Jammer. Maar wel begrijpelijk ergens, het is voor de wensvaders natuurlijk wel een hele kwetsbare positie, als jullie plannen maken en jij krijgt weer een relatie voordat die plannen concreet zijn geworden dan zijn zij helemaal hoopvol en blijven met lege handen achter terwijl jij je kinderwens met je nieuwe partner kan vervullen. Andersom zal dat niet zo snel gebeuren, ik denk niet dat wensvaders "ineens" een nieuwe draagmoeder wensmoeder tegen het lijf lopen.
Nee, even geen andere contacten lopen nog.
Sorry, wensmoeder, geen draagmoeder inderdaad, dat is iets anders.