Ongecontroleerde rant topic!
Re: Ongecontroleerde rant topic!
U is lief! :close_knuf:
Volgens mij heb ik me we een beetje verlezen, want veel letterlijke referenties naar de meet kan ik, bij herlezing van de slowchat, niet vinden. Mijn excuses door mensen die zich aangesproken voelden :close_knuf: Ik ben wat prikkelbaar de laatste dagen en de hele sfeer op het forum is zo veel vrolijker dan ik me voel, dat ik me vervelend ga voelen over de kleinste dingen.
Volgens mij heb ik me we een beetje verlezen, want veel letterlijke referenties naar de meet kan ik, bij herlezing van de slowchat, niet vinden. Mijn excuses door mensen die zich aangesproken voelden :close_knuf: Ik ben wat prikkelbaar de laatste dagen en de hele sfeer op het forum is zo veel vrolijker dan ik me voel, dat ik me vervelend ga voelen over de kleinste dingen.
- juffie
- Site Admin
Ik zat inderdaad ook te kijken waar dan... Enige verwijzingen waren in het horny en stuitertopic eigenlijk. De rest ging over ander Offtopic gezwets.
Maar ik dacht, ik zeg niks... making it worse...
Ennieweej, vrolijke sfeer hier, jij voelt je niet zo, hoe komt het? :close_knuf: Troostbankje is geduldig hoor!
Maar ik dacht, ik zeg niks... making it worse...

Ennieweej, vrolijke sfeer hier, jij voelt je niet zo, hoe komt het? :close_knuf: Troostbankje is geduldig hoor!
MILF 

- kitten
Ik snap het wel hoor faery. Het jaloerse gevoel als je niet naar een meet kunt die je wel superleuk had geleken... dat doet ook pijn. Heb ik ook wel eens. Ironisch genoeg, komend weekend zelfs. Want ik zou er de Ardennenmeet niet voor opgeven, maar dat ik niet naar de reünie van TUS kan, vond ik toch wel even slikken. Inmiddels besef ik me dat ik nog weinig te klagen heb, want ik kan wél naar de Ardennen meet, maar het heeft wel een poos dwars gezeten en alle voorpret op FL vond ik maar stóm!
Jij mag onze voorpret ook stom vinden.
Voor jou issie dat ook en het napraten, inclusief "insider jokes" wordt waarschijnlijk nog erger. Ik denk niet dat ik dat helemaal kan (of wil) inhouden, maar ik zal het proberen tot het Ardennen topic te beperken ok? 
Jij mag onze voorpret ook stom vinden.

- juffie
- Site Admin
Ik heb met het hele TUS gebeuren sowieso het gevoel iets enorm gemist te hebben.
Snieleuk inderdaad.

MILF 

- Crownless
The Unusual Suspects. Een unconference van laatst. Iets met mensen die bij elkaar komen en anderen dingen leren.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Voleuse
Ik haat mijn internet. Al sinds ik er woon (dus al ruim anderhalf jaar
) doet het raar. Eerst hadden we slecht kabel internet dat het vooral voor het meisje boven het heel slecht deed. Toen kwam in de kamer naast mij een meisje wonen en die zou wel even het internet op haar naam overzetten, kpn abonnement nemen. Tot zover prima dus.
MAAR. Bij de installatie al veel problemen. Na veel gepruts van het-verantwoordelijke-huisgenootjes-vriendje deed het het even. Maar het viel steeds uit. Huisgenootje compleet van de radar verdwenen. Meisje boven heeft kpn lopen bellen, een monteur is langsgeweest die vriendje-van maar een prutser vond. Huisgenootje heeft inmiddels haar kamer opgezegd. Nooit meer teruggezien. Nu moet er dus weer een nieuw abbo komen. En ik zit al anderhalve week zonder internet.
RAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

MAAR. Bij de installatie al veel problemen. Na veel gepruts van het-verantwoordelijke-huisgenootjes-vriendje deed het het even. Maar het viel steeds uit. Huisgenootje compleet van de radar verdwenen. Meisje boven heeft kpn lopen bellen, een monteur is langsgeweest die vriendje-van maar een prutser vond. Huisgenootje heeft inmiddels haar kamer opgezegd. Nooit meer teruggezien. Nu moet er dus weer een nieuw abbo komen. En ik zit al anderhalve week zonder internet.
RAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
ik haat wakker worden uit een nachtmerrie waarin iedereen je na wijst en verteld dat je man van je wilt scheiden. Ik haat het. Ik ben er nog een beetje van ondersteboven.
Damn. Vanochtend een uur speling genomen voor de internationale trein naar berlijn, rijdt de NS OP TIJD. Kunnen we een uur wachten, pffffff...
- JJV
onbetrouwbare rotzakken zijn t ookguilty^ schreef:, rijdt de NS OP TIJD.
~\v/~
Yeah, want de internationale trein heeft natuurlijk WEL een dik kwartier vertraging...
- kitten
En zo kwam het toch nog goed. 

Kan dit niet volgen hoorVoleuse schreef:Ik haat mijn internet.
En ik zit al anderhalve week zonder internet.

Hoe doe je dat toch, berichten posten

- puppie
Via je mobiel?!dwangbuisjongen schreef:Kan dit niet volgen hoorVoleuse schreef:Ik haat mijn internet.
En ik zit al anderhalve week zonder internet.![]()
Hoe doe je dat toch, berichten postenzonder internet?