het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
skaoot

Re: het beweeg-topic

Bericht door skaoot »

lunaaa schreef:Fier blijft ze, wat ik van anderen heb begrepen. ;)
Yup. Ik moet er ook weer mee beginnen. De muziek bij Evy vind ik vaak minder. Waar haal je die schema's dan vandaan voor Endomondo lunaaa?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Ik heb een schema ooit van piieter gekregen. Ik kan hem je doormailen, moet je even een mailadres pb-en. Om intervalschema's in Endomondo te zetten moest ik trouwens iets van 1,50 betalen, maar dat vond ik een dusdanig laag bedrag dat ik dat gedaan heb.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Als je googelt vind je die schema's ook (er zijn 2 verschillende versies van start to run met evy, dus opletten welke je gebruikt).

Ik was van plan morgen weer te gaan hardlopen, maar ziek Erwtje gooit roet in het eten. Donderdagavond dan maar, en dan weer op zaterdag.
Ik heb trouwens spierpijn, heb ik eerder nooit gehad van hardlopen. Weird.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik heb hier thuis een Pliant Zeta ergometer hometrainer, maar ben daarvan de adapter zoek. Nu moet dat op te lossen zijn met een universele adapter uiteraard, maar ik kan de specificaties van de hometrainer niet vinden, en dus ook niet de instellingen voor de adapter. Is er iemand handiger met google of zo dan ik, die het wel kan vinden, zodat ik de hometrainer weer kan gebruiken?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
JerryM

Bericht door JerryM »

je kan aan deze shop om info vragen, die hebben 'm iig gehad:
http://www.hometrainersshop.nl/pliant-z ... anbieding/" onclick="window.open(this.href);return false;
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

dank je:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Bwuh. Ik zou vanmorgen les 2 van evy doen, maar erwtje was ziek, dus kon niet. En nu zou ik t morgenavond doen, maar nu heb ik ineens keelontsteking en alles doet pijn en voel me slap, dus rennen gaat t echt niet worden. :(

En tis zo moeilijk om dan toch wel weer door te gaan, zo ging t vorige keer ook mis na de eerste paar lessen. Waaaaar is m'n zelfdiscipline??
Crownless

Bericht door Crownless »

Die wordt opgebruikt voor je strenge dieet denk ik.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Nah, ben ik lekker mee dan :P Zelfs dr Atkins adviseert om vooral te bewegen bij je dieet.:P
Crownless

Bericht door Crownless »

Ah, dus rennen wordt onderdeel van het dieet? :P

Misschien kun je zoeken wat je bij je dieet gemotiveerd houdt? Waarom lukt het diëten jou wel en het rennen uiteindelijk niet? Is diëten makkelijker? Is er sneller resultaat? Is er minder verleiding om iets anders te doen?

Ik heb ook weinig motivatie om te gaan sporten. Ik vind yoga lastig en schaam me voor mijn gebrek aan conditie. En fitness lukt ook niet zo goed. Ik heb zo makkelijk een excuus om niet te gaan. Therapie is zwaar, ik heb geen tijd, er wordt verbouwd en dat is ruk, ik val al af met op mijn eten te letten dus voor mijn gewicht hoef ik het niet te doen. En eigenlijk wil ik gaan rennen, maar dat kan ik niet. Mijn schenen doen het nog steeds niet. Ik heb het rennen voor dit jaar opgegeven. Muh.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik wil echt heel graag slank(er) worden en daar heb ik veel voor over.
Ik wil ook wel een betere conditie (want rennen is alleen voor conditie, val er niet meer van af), maar niet net zo graag denk ik... Je merkt ook niet zo snel resultaat vind ik, als je conditie wat verbetert. En als je dan uiteindelijk een goede conditie hebt, wat dan.. Ja, das gezond enzo, maar verder heb je er niet echt extra veel lol van. Terwijl als ik veel afval, dan ben ik blijer met hoe ik eruit zie, kan ik veel leukere kleding aan, dat is wel leuk resultaat :-)
En iets niet doen (gewoon dat eten niet in mn mond stoppen) vind ik makkelijker dan iets wel doen, sportkleding zoeken en aantrekken, koptelefoon zoeken, ook echt gaan terwijl ik geen zin heb, daarna douchen en omkleden. Het duurt ook gewoon zo lang bij elkaar terwijl je maar een (klein) half uurtje aan het rennen bent.
nijntje

Bericht door nijntje »

Daarom doe ik dus een sport die je alleen kunt doen op afspraak met iemand. Want elke keer als ik dan heb afgesproken om een partijtje te spelen, dan moet ik ook wel. Want er staat anders iemand voor niets op mij te wachten..... Het is een beetje flauw, maar het werkt wel.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Als dat voor jou help nijntje, is dat toch niet flauw?
Ik sport liever alleen omdat ik bij samen sporten (of een groepsles op de sportschool) ik mezelf altijd aan het vergelijken ben en dan niet heen wil gaan omdat ik mezelf minder goed vind als die ander.
nijntje

Bericht door nijntje »

Daar heeft een half jaar yoga mij overheen geholpen. Maar dat heeft mij ook heel lang tegengehouden, dus ik snap wel wat je bedoelt!
BTW, ik verlies vrijwel elke wedstrijd en dan nog vind ik het leuk....
faery

Bericht door faery »

Ik heb voor het eerst sinds september weer eens gerend (nu ja, 8 minuten gerend en 22 gelopen, maar toch) :static:
Plaats reactie