Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Mack

Re: Post hier over je dier!

Bericht door Mack »

Owww, arm hondje... :(
Het blijft een van de liefste honden die ik ken.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Dat is ze ook. Een super-lieverd. Zit nu in de wachtkamer van de dierenarts om haar op te halen.
chell

Bericht door chell »

Owww arme hond :( Sterkte!
Nijntje

Bericht door Nijntje »

Knuffel voor Ravelijne, Zarath en hondlief! Sterkte met wat jullie ook beslissen.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Hoe is het nu met Woef?
**Self Rescuing Princess**
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Zarath had gisteravond een afspraak gemaakt voor vanochtend om haar te laten inslapen. Maar ze is vanochtend een stuk beter. Zelf opstaan, eten, drinken, kwispelen, oortjes overeind. Ze is nog niet helemaal lekker, maar ze is er niet meer zo erg aan toe als gisteravond. Dus de afspraak is afgezegd en we kijken het nog even aan. Het blijft een oud hondje met nierproblemen, maar als zij nog happy is, hoeft het nog niet. Dus. Even kijken hoe het zich vandaag en de komende dagen ontwikkelt.

We hebben gisteravond wel foto's van haar zitten kijken. Wel grappig: veel mensen zeggen als ze haar een tijd niet gezien hebben 'oh, wat is ze grijs geworden!'. Maar ik heb het nou eindelijk vergeleken en de tekening op haar koppie, inclusief het grijze, gemêleerde stuk, is identiek aan toen ze drie was. Ik denk dat ze in mensen hun herinnering langzaam meer zwart/wit wordt, tot ze haar weer zien. ;)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

En ze is nog steeds aan de beterende hand. :) Omdat het nu toch allemaal laatste kans was durfde ik eindelijk wat ik eigenlijk al een tijdje wilde doen, namelijk wat fytotherapeutische supplementen geven. Dus we geven haar nu orthosiphon aristatus voor haar nieren en CBD tegen de pijn en als ontstekingsremmer en ze lijkt vandaag alweer bijna de oude.

Het is natuurlijk altijd moeilijk te zeggen wat de factoren zijn die het verschil maken, je kunt geen double blind onderzoek doen op je eigen huisdier waar je er maar één van hebt. Maar we hoorden gisteravond van Zarath's zus die veel met honden bezig is dat hun oude honden ook CBD krijgen en dat ze heel veel bejaarde honden kennen die het daar goed op doen. Dus als dat kan bijdragen aan nog een stukje extra oude dag voor het hondje (of dat weken of maanden of nog een jaartje is), dan zijn we alleen maar blij. :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Goed nieuws!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Slecht nieuws. Vandaag was het einde verhaal. Na een week waarin ze echt goed was, was het vanochtend ineens weer helemaal mis. Ik ben vanmiddag met spoed met haar naar de dierenarts gereden. Zarath is voor werk een paar dagen in het buitenland. Met de dierenarts nog overlegd of we het hondje nog tot morgenochtend in leven konden houden, zodat Zarath zelf kon beslissen en erbij zijn. Maar ook al snel besloten dat het niet kon (ze was nog verder afgetakeld in de vijf minuten rijden naar de dierenarts). Dus toen toch Zarath maar gebeld op zijn klus in het buitenland, en toen toch de beslissing gemaakt om haar nu in te laten slapen. Dus dat hebben we toen maar gedaan. Ze herkende haar omgeving en de poezen niet meer, maar mij nog wel, dus Ik ben bij haar gebleven tot het laatst. Het was de juiste beslissing en het juiste moment, maar wel rot dat het net gebeurde nu Zarath in het buitenland zit.
kitten

Bericht door kitten »

Oh wat verdrietig. Het was een uniek beest! Ik denk dat er wel een schok door heel WS zal gaan alsof er een lid is overleden...

Gecondoleerd en sterkte!
Mack

Bericht door Mack »

Terwijl je weet dat het eraan zit te komen is het toch zo rot. :nopompom:
:aai:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Knuffels :( dat is jammer.... arme woef
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Of meer, arme Zarath en Ravelijne :( Het is een lieve woef om te missen!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

kitten schreef:Oh wat verdrietig. Het was een uniek beest! Ik denk dat er wel een schok door heel WS zal gaan alsof er een lid is overleden...

Gecondoleerd en sterkte!
Ja, dat dus. Ze was bijzonder en bijzonder lief. Heb nog eens met haar geslapen op een unconference.

Knuffels! Voor jou en Zarath.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Heel veel sterkte!
Plaats reactie