Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
eireann
Site Admin

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

nog een leuk cliche... 'the only way is up' ?
**Self Rescuing Princess**
Ellis

Bericht door Ellis »

Ik weet niet wat er scheelt, misschien is het een winterdipje (of hoe ze dat ook noemen) maar ik voel me rotslecht.
Voortdurend voel ik de tranen opkomen, een krop in mijn keel.
Eenzaamheid neemt op dit moment alles over, ik heb het gevoel dat ik nooit de juiste persoon zal tegenkomen.
En de examens doen er natuurlijk ook niet goed aan..
Vreselijk, ik ben volledig moedeloos, en dat is nu al een aantal weken, het betert niet..
inkie

Bericht door inkie »

Een heeeeele dikke knuffel voor Ellis en voor Di-Marco...
Dat dipje komt mij ook bekend voor...Ik probeer dan altijd juist extra bewust van de positieve dingen te genieten (schoonheid va de sneeuw i.p.v. verdomme wat is het glad of een smeerboel, of de zon die lekker schijnt, Een bosje bloemen voor jezelf kopen eens in de maand bij de aldi (2,98 voor bosje rozen kun je denk ik nog wel missen en het kan je veel goed doen) Verwen jezelf (Leuk aankleden make upje op) en probeer het gevoel van die eenzaamheid niet te ontwijken want die komt later anders nog wel terug (probeer er mee te dealen?). Enne wat is er zo erg aan alleen zijn. Draai het eens om zou ik zeggen..Geen verantwoording aan anderen of aanpassen..Tuurlijk je mist de geborgenheid en affectie. (lastige items om mee te dealen vind ik zelf) Maar als je er doorheen bent en misschien wel een stukje berusting of acceptatie hebt gaat het een stuk makkelijken (tenminste bij mij wel ;)) Het is maar een mening / advies...Hopelijk kan je er wat mee

Sterkte
eurynome

Bericht door eurynome »

*sluit aan in de rij van de eenzaam-voelenden*

Wat Ellis zei, eigenlijk.
Te veel aan mijn hoofd, geen puf om het uit te voeren. Men hoeft maar 1 ding te zeggen en ik voel me aangevallen.
Als ik me niet aangevallen voel, voel ik me down.
Geen zin meer in mijn vrolijke, blije 'er is niets aan de hand' masker.

Bluh
silence

Bericht door silence »

Di-Marco. Ellis en eurynome, heel veel knuffels en nu maar wachten op de lente, brengt toch altijd iets speciaals met zich mee.
Tári

Bericht door Tári »

Heel veel knuffels en kroeltjes voor iedereen die het kan gebruiken.
mej.s

Bericht door mej.s »

Knufz voor de gipsenvoet, de winterdepressie en voor al die anderen die het nodig hebben of gewoon lekker vinden.

Ik moet ook even wat kwijt. Vorige week een soort van aanvarinkje gehad met mijn vriendje. Dat ik niet altijd maar vanalles moet voorstellen en hem de kans moet geven om mij uit te nodigen om wat leuks te gaan doen. Oke, redelijk en ik wacht netjes af dat hij iets voor aankomend weekend gaat voorstellen. Hij wilt wel mee naar Spijkers met Koppen omdat Frank Boeijen komt spelen. Dit liet ik ontvallen en hij wilt ook mee. Oke, dit afgesproken, maar verder?? Ik toch heel nieuwsgierig zijnde informeren per sms of we elkaar nog verder zien het weekend? Wil toch een beetje weten waar ik aan toe ben. Krijg ik de reactie dat ik het ook zelf kan vragen. Ja hoor. Dat mocht ik toch niet meer. En kreeg ook te horen dat het te vroeg is om naar Utrecht te komen. Wie wilde mee met mij en is 12 uur nou zo vroeg? Ik snap het even niet meer hoor. Doe je wat hij vraagt, is het weer niet goed :icon_sad:
phedre

Bericht door phedre »

tja.. eh.. misschien wil ie wel ff weekend niks doen... of afwachten en dingen spontaan doen ipv van te voren plannen?
.
.
.
.
.
.
Maar ik herken je probleem wel hoor.. als je vraagt, wil je te veel, als je niet vraagt, zal je geen behoefte hebben.... of er ooit ergens een gulden middenweg in zit... geen idee:) Zijn er mannen in de buurt die dit fenomeen eens aan ons vrouwen uit kunnen leggen...... dit lijkt me weer zo'n.. mannen van mars, vrouwen van venus item!!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb een balkon en ik heb weed in huis :)
ranting

Bericht door ranting »

Ik ga NU weg!

Oh wacht, het was niet tegen mij, en ik moet werken. Argh :P
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

gelukkig, want ik heb geen stoelen op het balkon en wel sneeuw. en ook geen tabak voor bij de weed... Dat bomen zit bij jou ook wel goed denk :)

Dan ga ik maar gewoon afwassen vanavond :)
Melodia

Bericht door Melodia »

Ben boos ... verdrietig... gekwetst....

eigenlijk om iets onbenulligs had me verheugd om ergens naar toe te gaan en kreeg op nogal lullige manier te horen dat ik niet mee *kan* omdat er dan teveel mensen zouden zijn...

kan het maar niet van me afzetten dat ik zo makkelijk geschrapt kan worden door anderen :(
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ah.... wat naar melodia.... :( Kan me voorstellen dat dat kwetst!
kitten

Bericht door kitten »

Dat voelt ook wel erg naar, als het op die manier gaat! :icon_sad:
jill

Bericht door jill »

Heb een heftige week achter de rug.
Ik wil er hier niet te veel details over kwijt. Het heeft te maken met een situatie in mn prive(vanilla)leven. En het heeft grote consequenties voor de inrichting van mn leven.
Ik ben bang en ik maak me zorgen.
Dat is ook de reden waarom ik de laatste dagen een beetje stilletjes ben.
Ik zat in een flinke dip, maar het zal allemaal vast wel goed komen en ik krabbel er wel weer bovenop.
En dan ga ik vanzelf wel weer wat gezelliger meekletsen...
Plaats reactie