- ik heb mn leerboekanalyse af (voor zover kan, rest samen met medestudent dinsdag).
- dossier kan ik niet afmaken want zelfde medestudent mailde dat ze dat ene bestandje pas vanavond kan mailen.
- en nu nog stagewerkplan. geeeeen zin!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Hoe is het inmiddels met je stagewerkplan, skaoot?
- een hoofdstukje of 2 van "Learn ruby the hard way" - wiskunde hoofdstuk "rationele getallen" afmaken (nog 8 oefeningen) Ik faal zo hard! Alle middelbare school wiskunde (vergelijkingen met breuken en x-en oplossen...), dus ik pak m'n basisboek wiskunde er maar bij voor meer oefening. Gelukkig vind ik dit stiekem wel leuk. - hoofdstuk over software testen afmaken - muffins maken - weekly review van m'n to do lijst - updaten van m'n financien - 10 minuten opruimen/schoonmaken
- yoga of hardlopen
- gamen! (wel al gegamed, maar het spel (Beat Hazard) viel tegen... Na avondeten en wiskunde maar iets anders opstarten)
to da
was 1 gewassen en buiten opgehangen
was 2 in machine gedaan en laten draaien
vuilniszak klaargezet om naar beneden te brengen
to do
was 2 ophangen als die klaar is
was 3 klaarzetten voor vanavond
vuilniszak weggooien
afwassen
was opvouwen
bedenken wat ik mee moet nemen naar Utrecht
ta da
was 1 opgehangen
was 2 gewassen en opgehangen
was 3 gewassen en opgehangen
alle afwas weggewerkt
paardenharen zweep gewassen
vuilniszak in container gegooid
boodschappen
to do (vandaag en morgen)
nog 1 was doen, maar geen ruimte meer om te drogen
keuken opruimen, vegen, zuigen, moppen
logeerkamer opruimen
eetkamer opruimen
overal stofzuigen
wc schoonmaken
douche opruimen
Ta da:
- was van het rek opvouwen en opruimen
- nieuwe was draaien en ophangen
- la van ladekast opruimen
- gameboy spelletjes terugvinden (die niet in die la bleken te liggen, maar bij m'n bureau)
- mediteren
- 10 minuten losse dingetjes opruimen en schoonmaken (tafel en vensterbank afnemen, boeken uitzoeken om te verkopen etc.)
- van drie recent gelezen boeken opschrijven wat ik vind
- van twee ontvangen cadeautjes over het internet beschrijven wat ik gehad heb en online plaatsen
To do:
- boodschappen (kan pas na 16uur)
- beetje programmeren
- beetje wiskunde
Hmm, ben stiekem al best productief geweest vandaag. Fijn!
Shit, werd vanochtend wakker met knallende hoofdpijn en een zere rug en ondanks pijnstiller, frisse lucht en warme douche zeurt het nog steeds na.
Maar ja, moet toch nog wat doen, hoewel het niet in een supertempo gaat en ik niet alles gedaan ga krijgen
to da
keuken moppen
logeerkamer opruimen
boodschappen
wasrek opvouwen (kloteding, krijg mijn vingers er altijd tussen, hoe voorzichtig ik ook doe)
to do
eten voorbereiden
stofzuigen
eetkamer opruimen