Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Lekker leonietje!
**Self Rescuing Princess**
Deleted User 2176

Bericht door Deleted User 2176 »

Verven, ook iets waar ik tegenop zie. Eenmaal eraan begonnen kom je erachter dat er nog meer is wat een likje verf nodig heeft...

@Mack: wat is het wezenlijke verschil tussen Pi-Hole en een gewone Adblocker?
Ik begrijp dat beide gewoon software is wat je kan installeren.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Oh zo fijn als zulke klussen eindelijk gedaan zijn! Lekker bezig, leonietje!
pluis

Bericht door pluis »

Weinig dingen zijn meer bevredigend (hurhur) dan klussen waar je tegenaan hikte,maar waar je huis fijner van wordt, vind ik. Geniet van het mooie resultaat, leonietje!

Ik ben ook vrolijk.

Ik ga gewoon gezellig over zes uur tijdsverschil heen een D&D one shot houden voor een handjevol van mijn lievelingsmensen. Met als heul-niet-stiekem soort-van-bijdoel om mijn Britse lievelingsmens kennis te laten maken met de langeafstands...leukerd? Hoe noem je een crush als het wederzijds is? Gut. Ik moet een bijnaam voor de man. Lief en... Leukerd? Laten we dat maar doen :P Lief en Leukerd, de mannen van Pluis. Kan er wel inkomen.

Oh, en Lief doet ook mee, natuurlijk, en zijn beste vriendin en de vriendin van de Britse lievelingsmens. En alles mag lekker 'queer', ook nog. *typt verwoed in excel-sheet* Het gaat leuk worden.

De lange campagne moet een dezer dagen ook echt weer eens van start. Ik heb zat leuke plannen voor ze, maar werk is zo immens Pluis-platslaand-druk dat ik er nog niet aan gedurfd heb om weer een jaar lang aan vaste avonden vast te zitten. Mis het wel.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Okee ik ga toch iets meer uitleg nodig hebben voor de mannen van Pluis. Want we hebben meneer Pluis (die is niet Brits toch?) maar also, jij bent meneer Pluis dus dat is al ietwat verwarrend, en dan is er nog een Brits iemand, die kennelijk NIET langeafstands is, want we hebben ook nog een langeafstandscrush? Snap ik m zo??

Veel plezier in ieder geval hahaha (als jij t maar snapt :P )
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Heidi

Bericht door Heidi »

Haha de mannen heb ik door, wie wie is, denk ik, maar ik snapte juist de ‘lange campagne’ niet
Wat is dat? :-)
Do more of what makes you happy
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Voleuse schreef: 31 aug 2020, 11:35 Okee ik ga toch iets meer uitleg nodig hebben voor de mannen van Pluis. Want we hebben meneer Pluis (die is niet Brits toch?) maar also, jij bent meneer Pluis dus dat is al ietwat verwarrend, en dan is er nog een Brits iemand, die kennelijk NIET langeafstands is, want we hebben ook nog een langeafstandscrush? Snap ik m zo??

Veel plezier in ieder geval hahaha (als jij t maar snapt :P )
ALL the meneren Pluis! :mrgreen:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
pluis

Bericht door pluis »

@ Voleuse Hahaha, sorry voor de verwarring.

Er is dus Pluis-dus-nu-meneer-Pluis (dat ben ik), en ik ben getrouwd met de "andere" meneer Pluis - die noem ik hier ook wel Lief. Lief en ik wonen samen hier in Nederland, maar Lief is van origine Amerikaans. Leukerd is ook Amerikaans en met hem is er een lange-afstands-iets want hij woont nog steeds in Amerika.

De Britse lievelingsmens is gewoon 'what it says on the tin', die woont in het VK. Daar houd ik heel veel van, maar die valt niet onder 'de mannen van Pluis', al is het maar omdat dat een mens is en geen man, maar ook omdat hun niet 'van mij' zijn, zeg maar. Niet omdat ik niet genoeg van hun houd, maar gewoon omdat het niet zo is. Ik kan het niet beter uitleggen :S

Ik ben het tegenovergestelde van de belastingdienst: ik kan het wel leuker maken, maar niet makkelijker.

@ Heidi

In Dungeons & Dragons kun je een eenmalig spel spelen (een 'one shot', die je in een dag of avond af kunt ronden) of een langere campagne waarbij je regelmatig met dezelfde groep bij elkaar komt om een langer avontuur door te spelen. Ik heb een vaste groep spelers waarmee we tot afgelopen mei bijna elke vrijdag bij elkaar kwamen om te spelen. Ik heb in mei om een pauze gevraagd omdat ik het spel organiseer en er dus het meeste werk aan heb (en ik was MOE), en nu begint het wel weer eens tijd te worden om die campagne weer op te pakken zodat we de tweede helft van het avontuur kunnen spelen. Ondertussen heb ik dus met deze andere club mensen een eenmalig spel op stapel staan in een andere locatie en met andere personages.
pluis

Bericht door pluis »

En ook: Daantje snapt 't :p
Mack

Bericht door Mack »

Kern van het verhaal: Jij hebt lol. That's gooooood! :lol:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Klinkt fijn pluis!
**Self Rescuing Princess**
Heidi

Bericht door Heidi »

Klinkt inderdaad als een hoop fijnheid
En ik hoop dat het spel je juist energie geeft in je drukke leven!
Do more of what makes you happy
Pien

Bericht door Pien »

Klinkt heerlijk Pluis! Fijn
Nijntje

Bericht door Nijntje »

Ik word insta-blij van de blije enthousiaste Plui posts! Yay voor happy Pluis en voor de manier waarop jij je happy deelt via dit medium.
Niet dat ik ongelukkig ben ofzo, maar dit klinkt gewoon goed en fijn en mooi en ik word blij als mensen waar ik om geef zo blij zijn.
Plus dat ik ook al wakker werd vanmorgen met een blije post op een ander social medium van iemand anders die heel blij was waar ik ook gewoon met vrolijkheid besmet werd. Yay voor aanstekelijke vrolijkheid dus gewoon.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik ben ook weer bij ondertussen haha dankjewel
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie