Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
puppie

Re: Vrolijk!

Bericht door puppie »

Succubus :inluv: :inluv: :inluv:
leonietje

Bericht door leonietje »

Whoooohoooo geslaagd voor mn BHV cursus!
Mack

Bericht door Mack »

Yay! Dus nou kan jouw crush met een gerust hart voor jou in katzwijm vallen ... :hypocrite: :P
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

had ik daarnet toch gezellig Andere Bart, Cinderella en kleine Bart op visite :) Gezellig!!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nou die waren een eind uit de richting dan! Gezellig hoor!
MILF :grin_ani:
cinderella

Bericht door cinderella »

Nee hoor! We kwamen juist van heel dichtbij. Familiebezoek.
toen doet er nu niet meer toe
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Spontane mini-ws-meets zijn er weinig dit jaar!
Wat leuk om te lezen
**Self Rescuing Princess**
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

kitten schreef: 28 nov 2020, 19:47 Teveel geld uitgegeven bij Succubus. :mrgreen: Maar ik vind dat ik mijn stijl langzaam kwijt geraakt was en dat is niet wat ik wil! Dus wat jurken erbij en een serieuze petticoat. :static:
Wat een positief bericht! Ook goed voor jezelf zorgen in deze lastige tijden.
Geniet van de positieve momenten.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Hier is ze dan hoor: Daantje heeft haar nieuwe fornuis. Ik ben blij dat ik de knoop heb doorgehakt en voor de fancy optie ven gegaan. Nu nog een koppelstuk voor de gasaansluiting halen (die dingen zijn die niet standaard). Maar daarvoor moest ik een afspraak maken bij de ijzerenwarenzaak.

-Verkapte wachtkamerpost dit.-

En waarschijnlijk maar een loodgieter gaan zoeken om mijn gaskraan een stukje te verplaatsen. Want die zit nu net te hoog en daardoor kan ik mijn fornuis niet tegen de muur zetten. Een slang aankoppelen kan ik wel, maar ik heb niet het gereedschap of de kennis om met koperen pijp te werken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Mack

Bericht door Mack »

Ik kan bijna alles met huis-tuin&keuken elektra maar gas laat ik liever ook over aan iemand die goed weet wat die doet.

Gas kan BOEM! doen, en boem is leuk ... mits gecontroleerd en op gepaste afstand. :clown:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ja, een gasslang aansluiten kan ik nog wel. Maar aan de pijpen rommelen laat ik wel aan iemand met verstand en ervaring over.

Gisteren na werk de gang leeg gemaakt zodat de bezorgers er makkelijk door konden en oude fornuis transportklaar in de huiskamer gezet. Vandaag nieuw fornuis op zijn plek gezet. Een verhoogd podiumpje gemaakt om het op te zetten. (En dat ding dus een keer of 4 moeten optillen.) Aangesloten. Oven schoongemaakt om de geur eruit te krijgen. Alle verpakkingskarton bij oud papier aan de straat gezet. Piepschuim klaargemaakt om morgen naar de milieustraat te brengen. Alle meubels weer op hun plek (en sommige op een nieuw plek. Gereedschap en alles weer opgeruimd. Huiskamer weer leefbaar gemaakt.

Ze dacht effies een fornuis te vervangen.....
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik heb geloof ik een flirt met een hele mooie vrouw. En ik ben eigenlijk wel benieuwd waar dit naartoe gaat. Maar ik wil ook gewoon rustig aan doen en elkaar eerst wat beter leren kennen. Maar voor nu is het tof!
Mack

Bericht door Mack »

Oeh nice ... geniet ervan.
pluis

Bericht door pluis »

Datum geprikt om Leukerd te gaan zien. Duurt nog wel ff, maar tegen die tijd zou ik gevaccineerd moeten zijn. In elk geval zien we elkaar weer n paar dagen. Kan 'ie gezellig meegenieten van de toename in sex drive :P
Mack

Bericht door Mack »

Even een ommetje gemaakt om kitten & Heerscher weer eens te zien. :D

Nee, niet geknuffeld maar gewoon even echt spreken is tof. En poke bowls is lekker. :banana:
Plaats reactie