Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
eireann
Site Admin

Re: Het WS-babytopic

Bericht door eireann »

Gefeliciteerd murron :) leuk een meisje!
**Self Rescuing Princess**
puppie

Bericht door puppie »

Wat leuk murron!
Dochters zijn :inluv:
murron

Bericht door murron »

Vriendlief zit al in de minderheid en blijft in de minderheid grinnnn....een heus meidengezin hierow ;)

Erg leuk idd,maar ff cliche doen...belangrijkste is dat alles goed was/is.moet alleen nog keer terug voor hartje,die konden ze niet goed genoeg in beeld krijgen(zeggen ze,we hoeven niet ongerust daarover te zijn is ons gezegd,dus gaan we daar ook maar vanuit:))

1 dezer dagen beginnen met kleding uitzoeken van de andere dames ,kijken als er bruikbaar spul tussen zit aangezien de 2 dames zomerkindjes zijn en deze dame een winterkindje.
puppie

Bericht door puppie »

Mocht juffie nou een jongen krijgen heeft ze nog wel wat dozen met meidenkleren over haha
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

:mrgreen:

eej, nummer 2 ofzo ooit he :p

maar als mijn gevoel me niet bedriegt, hebben we het zelf nodig. :) nog een dikke maand, dan weten we het zeker.
MILF :grin_ani:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

oh: vraagje!

Als je lijnt, verlies je ook gewicht, maar heel geleidelijk. Als je bevalt, gaat er ineens een hoop extra gewicht uit je lijf. Ervaar je dat ook zo? Dus dat je echt ineens letterlijk lichter bent, vergelijkbaar met het gekke gevoel als je bij de kapper vandaan komt en je hebt je lange haar afgeknipt? Of valt dat tegen?
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb het nooit zo gevoeld, maar ik heb er ook niet echt op gelet...
murron

Bericht door murron »

Ik miste mijn dikke buik best wel ...het was toen een flubberige hangzak daarna :clown: .Het voelde kaal en leeg en licht en en en dit komt never meer goed :smiley_panic:
Gelukkig trok het wel (wat) bij :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik voelde dat niet zo. Helaas :P Wel zo'n raar leeg en flubberig gevoel in mn buik ja. Die er overigens nog best een tijdje alsnog erg zwanger uitzag. Dat vond ik zo'n anti-climax, dat dat niet gelijk terugplooide haha!
puppie

Bericht door puppie »

Ik ben na mijn bevalling op de weegschaal gaan staan, omdat ik wilde weten hoeveel kilo er nou met een bevalling gelijk weer weg is hihi

Zeker na de laatste had ik wel erge last van het lege buik gevoel
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

En hoeveel kg was dat?
Ik ben pas na een week ofzo gaan wegen na Erwt2, en toen was er al iets van 8kg af. Was toen ook maar 12kg aangekomen.
Het gewicht wat ik bij Erwt1 aangekomen was, is er pas sinds een paar maanden af :')
puppie

Bericht door puppie »

Dat weet ik niet meer precies eigenlijk :-/
Heb het volgens mij wel ergens opgeschreven, maar daar kan ik nu ff nie bij ;)
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Mijn buik was de eerste weken na de bevalling nog wel wat flubberig maar dat trok al vrij snel weer aan. Ik kan me bijna niet meer voorstellen dat mijn buik ooit zo groot is geweest, het is echt ongelooflijk hoeveel je huid kan meerekken en weer terug kan bouncen.

Ik weet niet hoeveel gewicht eraf was vlak na de bevalling want ik heb me daarna niet gewogen, eigenlijk. Ik heb de eerste maanden nog wel mijn zwangerschapskleding gedragen om mijn buik wat te ontzien en omdat ze gewoon heerlijk zaten.

Nu moet ik wel zeggen dat mijn buik nooit meer zo plat is geworden als voor mijn zwangerschap, en dat zal ook niet meer gebeuren denk ik. Al met al ben ik een stuk dikker geworden na het krijgen van een kind, en het gaat er niet of nauwelijks meer vanaf.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik voelde wel dat de dikke buik weg was.. dat je mobieler en wendbaarder was (was dan ook maar 20 kg gegroeid elke keer).. maar niet echt het gevoel dat ik veel lichter was. Sterker nog.. daags na de bevalling van jongste was ik volgens weegschaal even zwaar als paar dagen voor de bevalling (kind van bijna 8 pond met vruchtwater en moederkoek armer....snapte er niks van!)

ik miste vooral het leven in mijn buik.. het echt iets helemaal voor mij alleen.. het intieme gevoel, het samen zijn... dat heb ik echt wel heel erg gemist alle drie de keren..

@murron.. gaaf!! hier ook drie meiden:):)
@anne... beetje laat.. maar toch gefeliciteerd!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik heb gedroomd dat Jeejtje geboren werd. Juffie en Jerry waren hier en Jeetje bedacht ineens dat hij eruit wilde. vette stress want ze waren wel een eind reizen van huis. (vanaf hier zijn er 3 versies).

Versie 1:
Juffie ging nog even snel douchen en toen ineens hoorden we van beneden gehuil van Jeejtje die onder de douche geboren was. Toen we boven kwamen stond Juffie al aangekleed en met een in dekens gepakt jeejtje. Het was een jongetje en hij was echt heel mooi en juffie stond te glunderen van trots. :inluv:

Versie 2:
Juffie wilde perse naar huis en wilde zelf gaan rijden. Dat ging natuurlijk mooi niet gebeuren... dus ik kreeg de sleutels in mn handen gedrukt met de mededeling ik wil NU naar huis.. En ik dacht alleen maar: ja maar... ja maar... das niet verstandig want straks komt jeejtje onderweg... :smiley_panic:

Versie 3: Juffie en Jerry waren niet samen (waarom geen flauw idee) we waren aan het kamperen met een groep. En kregen telefoon dat Juffie in het ziekenhuis ging bevallen. Niemand kon rijden behalve ik, maar ik had de auto niet bij me. Er stond een mega grote volvo die ik kon lenen. Met de mededeling succes.. succes had het niet want na een km werd ik aangehouden door de politie. Ik snapte niet hoe die auto werkte en was een gevaar op de weg. Ik heb die politie gesmeekt om Jerry naar dat ziekenhuis te rijden wat nog zeker een uur zou duren. Politie zou het regelen en binnen 2 minuten zaten we in een brandweerauto met Dreamer achter het stuur die allemaal wsers had opgepikt en met z'n alle scheurden we met loeiende sirenes naar het ziekenhuis.

En toen schrok ik wakker 8-)
Plaats reactie