Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
kitten

Re: Post hier over je dier!

Bericht door kitten »

Oh zeker! Vooral als de groentela van de koelkast open gaat. :lol:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik hoorde het laatst bij een vriendin. Bij binnenkomst al gelijk: wiep wiep WIIIIEEEEEP!! en hard ook! :biggrin:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Cavia's lijken mij een goede reden om vrolijk van te worden, zeker als ze in een groepje in je eigen tuin rondscharrelen!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
leonietje

Bericht door leonietje »

Als jonge cavia's geboren worden hebben ze ook meteen haar en de oogjes open en lopen ze ook meteen door de kooi echt zooooo schattig! Mijn mannetje en vrouwtje hebben maar 1x een nestje gehad terwijl ze wel heel lang bij elkaar hebben gezeten. Het eerste nestje kwam redelijk snel. Daarna nooit meer. Alsof ze er toen wel klaar mee waren ofzo
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

als je meerdere cavia's bij elkaar hebt, wordt t aangeraden om t mannetje weg te doen zodra de jongen er zijn, omdat ze anders vaak worden gedood en/of opgegeten
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Vraag voor de ervaren twee-katten-bezitters: ik moet straks met twee katten naar de dierenarts omdat ik niet weer welke van de twee bloed spuugt (!), maar nu is mijn vraag of ze met zijn tweeën in een mandje kunnen. We hebben zo'n grote mand waar de hond als puppy in ging, dus er passen makkelijk 3 katten in. Maar ik vraag me af of ze dan gaan vechten of stressen met twee. Maar met twee manden slepen lijkt me ook niet simpel (nog afgezien van het feit dat ik dan snel nog een tweede mand zou moeten kopen). Hoe doen jullie dat?
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Wij hebben ze altijd in aparte mandjes gehad. Zo'n mandje vinden ze vaak al niet leuk en geeft stress, dus dan is een eigen plekje wel zo fijn. Voor nood zou het misschien kunnen, maar ik zou liever ieder in een eigen reismandje doen.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Als ik er twee had zou ik het iig proberen samen in een mandje, als het deze keer niet lekker gaat kan je alsnog een mandje scoren voor een evt. volgende keer.
**Self Rescuing Princess**
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

True. Maar als eentje in paniek raakt en ze gaan vechten, dan is dat ook niet tof in de auto. Misschien toch maar even een tweede mandje halen. Dank voor de input. :)
skaoot

Bericht door skaoot »

Mijn 2 katten heb ik vaak in een groot reismandje gedaan. Het zijn wel broertjes. De kunst was vooral de 2e erin krijgen zonder dat de 1e ontsnapt. We hebben er nu wel 2 omdat het iets makkelijker is met vangen en erin krijgen dus. Maar ze gingen prima samen in een mandje, veilig bij elkaar. Toen ze apart zaten waren ze extra zielig totdat we ze met opening naar elkaar neerzetten en ze elkaar zagen. Dat was beter.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Dat erin krijgen leek mij ook een ding idd (zeker de tweede keer bij de dierenarts als ze het helemaal al zien aankomen). Ik heb er nu een tweede bij, en ik zal ze naar elkaar toe zetten in de auto. Ze zijn geen bloedverwanten, maar wel goed met elkaar, dus dat zulken ze dan ook wel fijn vinden.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Bij de dierenarts zelf REND mijn kat het mandje weer in :) (al mijn katten eigenlijk, die weten dat ze daar dan weer mogen. 1x liep de kat er zo hard in dat ze met mandje en al van de onderzoekstafel viel)
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Mijn kat heeft juist zo'n hekel aan het mandje dat hij liever bij de dierenarts blijft :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Haha! De mijne gaat ook wat makkelijker dan heen, maar nog niet zo soepel en ze met zijn tweeën van het halletje terug het huis in krijgen is echt een klucht. Terwijl een tegelijk redelijk makkelijk is, dus ik kan me voorstellen dat samen in een mandje proppen niet zo makkelijk zou gaan. :)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Die van ons hebben gewoon door dat 'mandje = dierenarts', dus zodra het mandje tevoorschijn komt, krijgen we een "NOPE NOPE NOPE"-reactie en peren ze hem allebei direct. Nu is eentje dom genoeg om in snoepjes te trappen, dus die is met wat lekkers wel te lokken tot we 'm z'n mandje in hebben, maar met de ander is het maar goed dat haar gezondheid goed is, want als die niet gevangen wil worden, heb je een uitdaging. :lol:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Plaats reactie