Vrolijk!
- thaliya
Re: Vrolijk!
Leuk, kitten! Met de date waardoor jij aan de verkeerde kant van het bed sliep laatst?
Geniet van de verliefdheid en van de date natuurlijk!
Geniet van de verliefdheid en van de date natuurlijk!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
-
Wooho, verliefd! Heerlijk!

- kitten
Ja, niemand is perfect...

- juffie
- Site Admin
- Peter^
- Contacteer:
- puppie
New Relationship Energy?
- juffie
- Site Admin
Ja dat!
Dus dat je helemaal hoteldebotel bent en met je hoofd in de wolken bent, en de hele wereld aankunt.
Dus dat je helemaal hoteldebotel bent en met je hoofd in de wolken bent, en de hele wereld aankunt.
MILF 

- Peter^
- Contacteer:
- thaliya
Oudste opgehaald van Schiphol. Na een maand bij zijn vader is hij weer thuis.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
- kitten
Fijn! Heeft hij het goed gehad?
- Charles
Zoals inmiddels wel bekend zal zijn heb ik een operatie ondergaan onder algehele narcose. Het viel mij op tijdens de voorbereiding, maar ook nadien dat er zoveel als mogelijk rekening werd gehouden met mijn beperking (autisme). Omdat er 1 verplichte overnachting erbij zat, werd mij een 1-persoonskamer toegewezen. Top!
Vanzelfsprekend wist ik niet waaruit gekozen kan worden mbt avondmaaltijd en ontbijt de volgende dag. De verpleegkundige liet mij weten waaruit gekozen kan worden, maar daarmee werd ik gelijk al overvraagt. Ze schakelde over op een andere wijze van keuzemogelijkheden waardoor ik overzicht hield en mijn keuze kon maken. En dat op een wijze alsof deze omschakeling heel vanzelfsprekend is.
Van mij krijgt dit ziekenhuis hiervoor het hoogste rapportcijfer die gegeven kan worden.
Vanzelfsprekend wist ik niet waaruit gekozen kan worden mbt avondmaaltijd en ontbijt de volgende dag. De verpleegkundige liet mij weten waaruit gekozen kan worden, maar daarmee werd ik gelijk al overvraagt. Ze schakelde over op een andere wijze van keuzemogelijkheden waardoor ik overzicht hield en mijn keuze kon maken. En dat op een wijze alsof deze omschakeling heel vanzelfsprekend is.
Van mij krijgt dit ziekenhuis hiervoor het hoogste rapportcijfer die gegeven kan worden.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
- eireann
- Site Admin
- Peter^
- Contacteer:
Krijg op Fetlife opeens berichten van vrouwen die mijn profiel duidelijk en interessant en vertrouwd vinden en graag contact met me willen.
Geniet van de positieve momenten.
-
Ik ga volgende week dus een paar dagen naar de belgische kust. En nou zie ik dus dat het daar 28 graden wordt terwijl we gewoon lekker in een appartementje zitten op 50 meter van het strand. (Zonder zeezicht helaas) maar ik ben zooooo blij! Het begon vorige week met 18/19 graden maar de temperatuur loopt elke dag een beetje verder op. En ik zit dan gewoon met een onwijs knappe vent te pronken op het strand en hij is die week gewoon helemaal van mij. Beetje zwemmen, beetje bbqen, muziekje, wijntje erbij genieten van de zon. Samen slapen, samen wakker worden. Samen ontbijten. Misschien nog een dagje Brugge of Gent mee pakken. Massageolie mee. Kan echt niet wachten!
- puppie
Klinkt heerlijk leonietje!
Hier begon de dag ook vrolijk, vandaag eindelijk de sleutels van ons nieuwe huis!
Hier begon de dag ook vrolijk, vandaag eindelijk de sleutels van ons nieuwe huis!