Heerlijk weekend achter de rug en lekker in de tuin gewerkt nog even vanmiddag. Ik heb de strijd met de distels van vorig jaar gewoon gewonnen Nu zo'n zelfde fanatieke strijd met de overige soorten onkruid doen en dan heb ik over een jaar misschien een heuse echte leuke tuin. En tot die tijd kan ik er in ieder geval al van genieten
*grijnst eens*
Nog wat duf, koffie ...
Beetje huishouden, beetje werken, boodschappen, koken.
Twas een heelijk weekend dus deze week zal ook wel prima zijn
Yay, gisteren goed onder handen genomen, vandaag pannenkoeken die gisteren overbleven als lunch, zelfgemaakte smoothie erbij *zwaait naar jongetje*, scriptiebegeleider heeft resultaten goed gekeurd.. Soms is t leven best leuk
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Crownless schreef:Yay, gisteren goed onder handen genomen........ *zwaait naar jongetje*......
Twee dingen die eruit sprongen, ik vraag dit keer maar geen details
Ohnee! Ik plak ze niet aan elkaar, al maakt dat de veronderstellingen wel leuker......hm toch maar details vragen???
oh,verdorie, nu gelooft niemand meer dat ik zwaaide naar jongetje omdat hij me erop wees dat een smoothie ook iemand is die zich van alle lichaamshaar ontdoet.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Ik wil ook even vrolijk zijn, al is 't misschien gematigd vrolijk.
Vanmorgen tentamen ingehaald, ging relatively well voor mijn gevoel. Meestal betekent dat dat ik weer een idioot hoog cijfer heb, dus da's yay! Vanmiddag voorronde van de debatstrijd van mijn hogeschool, is eng!!!! Maar wel leuk :icon_biggrin:!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
vrolijk, simpelweg omdat ik nog een jaar mag blijven waar ik zit.Ik zit in een verlengde beoordeling. Maar dat geeft niet. Nog een jaar werk in deze tijd is wel heel erg fijn. Ook kan ik dan een opleiding gaan doen voor het werk wat ik nu doe.
En tevens om een opmerking die mijn lief maakte: Ik vertelde hem, dat in het weekend dat hij een mannenavond heeft gepland met een vriend van hem, ik wilde gaan spelen en dat speelkameraadje erover denkt om hier heen te komen. Dat vond lief allemaal prima. En dat maakt me ook weer vrolijk. Dus vandaar een dansende banaan