De slechte conditie bleek dat ik gewoon ziek was geworden. helaas de hele vakantie buikpijn gehad, maar met aangepaste activiteiten toch kunnen genieten.
En waarvoor ik nu hier kom: salarisverhoging gevraagd en gekregen
Yeah.. weer n vakantie geboekt voor mezelf eind augustus ga ik lekker voor 12 dagen naar Korintie, Griekenland. Lekker de hele zomer voorpret hebben en dan nog even nazomeren. Nu al zin in (en best n beetje trots dat ik t toch weer doe, alleen op vakantie gaan)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Ik heb zojuist ook een 11 daagse vakantie geboekt naar Griekenland (Zakynthos). Ik wilde eigenlijk eens ergens anders heen (want dit wordt de 3de keer Zakynthos) maar nu heb ik een aantal dagen overlap met bekenden die daar toevallig in dezelfde periode ook zitten. Dus kan dan toch wel wat van mn vakantie delen maar ook dingen alleen doen. Het vliegen heen en terug doe ik wel alleen. Maar dat vind ik wel heel spannend. Want ik heb pas een paar keer gevlogen en nog nooit alleen en mijn engels is bagger dus spannend. Maar het komt vast goed. En de vorige keer was mn koffer daar zelfs kwijt en dat hebben we ook zelf kunnen oplossen... Maar toch spannend!
ik vind t ook best heel spannend hoor en t engste deel vind ik als ik t vliegtuig uitstap en naar de transferbus moet naar t hotel, met mn brakke engels, hoe vind ik de juiste bus en kom ik wel bij t goede hotel en... en .. en... maar vorige keer ging t ook goed, dus dat zal t nu ook wel gaan
Veel plezier Leonietje
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Misschien is de app SayHi installeren een tip? Veel sneller dan google translate. We gebruiken hem op school ook veel bij ouders die geen Nederlands of Engels spreken. Mocht je er niet uitkomen dan heb je dit achter de hand .
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Draagdochter is terug!!!!
Ze zijn sinds oktober aan het reizen en zouden eind vd maand terugkomen. Ben ik nietsvermoedend thuis beetje aan het aanrommelen, wordt er opeens op de deur geklopt. Ik kan door het raam van de deur alleen maar zien dat het een klein kind is en ik zie iets roze. Ik denk meteen: dat is ze! Maar kan helemaal niet, want ze zijn nog niet in Nederland.
Dus wel! Verrassing!
Heb ik luid gesnikt? Zeker!
Ben ik nu al de hele dag vrolijk? Jaaaaa!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Afrekening servicekosten gekregen van verhuurder en krijg geld terug.
In deze afrekening is compensatie opgenomen die door de overheid was toegezegd voor appartementbewoners met blokelektriciteit en blokverwarming vanwege de hoge energiekosten. Mensen met een eigen energiecontract hebben die compensatie allang gehad natuurlijk.
Samen met teveel betaalde voor andere servicezaken komt de hoogte van het te ontvangen bedrag dicht in de buurt van mijn maandelijkse uitkering. Dat is niet verkeerd, zo aan het begin van het vakantieseizoen.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Nou is me iets overkomen op fet wat mij nog nooit gebeurd is.
Ik ontving van een event-organisator een persoonlijke uitnodiging. Dat is wel heel opmerkelijk en bijzonder te noemen, vooral dat ik zo pm kreeg. Dan kijk ik even en wat blijkt? Er zijn maar weinig aanmeldingen voor het betreffende event en dat zal ongetwijfeld te maken hebben omdat het plaatsvindt in de vakantieperiode. En het is binnenkort al. Ben overigens geen onbekende voor die event-organisator, maar een persoonlijke uitnodiging ontvangen blijf ik echt opmerkelijk en bijzonder noemen.
Het is overigens ongewis of ik daar heen zal gaan, want ben immers een treinreiziger.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
charles, is het voor jou niet mogelijk om valys of regio-taxi te krijgen, dat maakt de wereld toch n stukje bereikbaarder soms. Misschien eens voorleggen aan je begeleider(s)?