Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Charles

Re: Vrolijk!

Bericht door Charles »

We daarmee ervaringen opgedaan in de tijd dat onze ouders nog onder ons waren en we zijn daar niet erg positief over. Veelal kwamen ze niet op afgesproken tijd, waren lang onderweg (vroegen ons af welke route dan gereden is) en soms ook werd het geweigerd omdat de afstand te groot is. Kennelijk zit daar een maximum aan.
Vraag me verder af of ze ook in de hele late avonduren rijden en in de nacht, dus als er helemaal geen reguliere ov meer rijdt.
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

regiotaxi heeft n maximum aantal kilometers (ik geloof maximale afstand 25 km) daarboven moet je de valys pakken en die brengt je desnoods naar andere kant van t land. Er gaat soms iets mis met de planning, t blijft mensenwerk. Daarnaast is t idd gecombineerd vervoer, dus soms moet je omrijden om andere mensen ook thuis te brengen. sNachts rijden ze idd niet, dat is n nadeel waar ik zelf ook vaak tegenaan loop idd. Voordeel is dat t betrekkelijk goedkoop is, t brengt je van deur tot deur( en t neemt mn scootmobiel gratis mee, dat is voor mij vaak wel belangrijk)

t heeft soms nadelen, maar zeker ook voordelen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Charles

Bericht door Charles »

Een reguliere taxirit, in de nacht, van Noord-Holland (reünie Phee's) naar Noor-Brabant (mijn woonadres) zal een kapitaal gaan kosten, vermoed ik.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ja, dat weet ik wel zeker. Maar misschien zijn er meer mensen uit die regio die gaan? plaats n oproepje voor n lift in de groep of zo?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Charles

Bericht door Charles »

phedre schreef: 10 jul 2024, 12:16charles, is het voor jou niet mogelijk om valys of regio-taxi te krijgen, dat maakt de wereld toch n stukje bereikbaarder soms.
Ik kom daar niet voor in aanmerking, helaas. Mijn situatie voldoet niet aan de voorwaarden, heb geen recht op WMO-voorzieningen zoals WMO-taxipas.
Ben blijkbaar niet gehandicapt genoeg...
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik heb echt een heerlijke vakantie gehad. Begon met een spontaan logeerpartijtje. Het was gezellig en ineens laat en toen kwam er een het het is al laat hier staat een logeerbed als je wil. Toen een midweekje naar duitsland en partner is meegegaan en thuis ging alles goed dus hij kon uiteindelijk alle dagen blijven. Yay! Het was heel fijn want we hadden elkaar de laatste maanden zo weinig kunnen zien dat we ook echt wel weer ff tijd samen konden gebruiken. Ook heel fijn gepraat over de toekomst maar ook echt vooral genoten van elkaar. En toen had ik gister nog een nilla slaapfeestje waar ook best wel wat kinksters waren die ik lang niet had gezien maar ook uit de nilla groep kende ik stiekem ineens best veel mensen. Dus ik heb een hoop sociale energie opgedaan. Zo lekker! Maar ik ben nu wel echt helemaal kapot want de laatsten gingen om 4 uur slapen (en ik slaap gewoon niet voor de laatste slaapt) en om half 8 stonden de kleine kinderen alweer te dansen op wakker met een wijsje van kinderen voor kinderen en nana mouskouri met guten morgen sonnenschein. Ow en ik was tussendoor 4 keer wakker. Maar nu lekker op de bank. Vandaag hoef ik niks meer en dan morgen mn laatste vakantie dag.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Klinkt heerlijk ontspannen! Wat fijn!
MILF :grin_ani:
Heidi

Bericht door Heidi »

Wat fijn om te lezen!
Ja de toekomst ziet er nu waarschijnlijk opeens heel anders uit voor jullie?
Do more of what makes you happy
leonietje

Bericht door leonietje »

Vandaag woon ik 10 jaar in Brabant :inluv:
Charles

Bericht door Charles »

Gefeliciflapstaart leonietje.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wat gaat de tijd snel. Wat een fijne vakantie ervaring had je.
Geniet van de positieve momenten.
Mack

Bericht door Mack »

Ik heb niet meer de fysieke conditie voor een stevig stoei-spel dus ben ik genoodzaakt om mijzelf weer eens opnieuw uit te vinden.

En nou is er een lieve en gehoorzame sub die voor haar "baas" wat beter getraind mag worden (vreemde ogen dwingen enzo) en daar mag ik mij op uitleven. :D
Daar heb ik dus alleen maar mijn stem voor nodig.
Erg grappig en lief, iemand die zo gretig is en zichzelf vol overtuiging in de nesten werkt.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Charles

Bericht door Charles »

Proficiat daarmee en wens jullie een duurzame relatie, in welke vorm het mag zijn.
pluis

Bericht door pluis »

Wat leuk, Mack!

Ze boft maar met jou, hoor <3
thaliya

Bericht door thaliya »

Heel leuk, veel plezier samen!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie