Het Stuitertopic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
ruby-vita

Re: Het Stuitertopic

Bericht door ruby-vita »

Ha, en mijn Domstuiters stuiteren de pan uit. Ik wil een jongen pijn doen, of vernederen of keihard brainfucken of gewoon alles tegelijk!.....whaaaaargh!
( sorry Peter, maar wij zijn geen match)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik stuiter 2 kanten op. Ben enórm toe aan een spel als sub, maar er is ook een jochie dat mijn Dominante/Sadistische kant errug triggert. ;)
MILF :grin_ani:
remie

Bericht door remie »

Hihihi ^^
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@ruby-vita: Prettig dat jij hier nu jouw mening schrijft, wat ík al heel lang (paar jaar) weet: Dat wij geen match zijn. Ik vind je een aardige vrouw, maar geen D/s of s/D mogelijkheden tussen ons. Daar hoef je geen sorry voor te zeggen.
Geniet van de positieve momenten.
remie

Bericht door remie »

Ik hoef nu maar een Blokker te zien en ik krijg de stuiters :P Mijn billen moeten weer nodig bijgekleurd worden denk ik ;)
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Phedre stuitert, voorlopig althans, even niet meer ;)
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ze zag er vanmiddag vroljk uit. Ik ben inmiddels wat sub uitgestuitert, en een Dominante dame wat dom uitgestuitert.
Geniet van de positieve momenten.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik geniet heerlijk na, van gisteravond (en ja!!! echt!!! een diepblauwe plek op beide billen precies op de bilnaad, niet groot, maar hij is er!!! en nog meer marks) best beetje gevoelig nog. Neemt echter niet weg dat ik vanmiddag weer aardig op de grond lag te stuiteren toen drBob zich uitleefde, geholpen door Engel, Avenlon en teddybeertje. Maar ik kan er echt wel weer even tegen:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik post hier bijna nooit dat ik loop te stuiteren en kan ook echt niet klagen dat ik niks krijg of zo de laatste tijd, maar mailtjes krijgen dat ik iemand nog wel ga haten voor n paar dagen maken me ECHT!!! NIET!!! rustiger
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Je bent er zelf over begonnen muts ;)
En ik hap nu eenmaal toe als mij een worst wordt voorgehouden :mrgreen:
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

je hoort me ook niet zeggen dat ik t vervelend vind toch:) alleen maar dat t me dus gewoon echt niet rustig maakt:)
op dit moment vind ik je vooral gewoon lief hoor:):)
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Laatste dagen enorme stuiters, maar geen fijne. :nopompom: Stuiters waarbij ik van alles wil en omdat het niet kan klierig en vervelend ben tegen Toran en de sfeer niet echt vooruitgaat. Gelukkig wel bijna tijd voor vakantie dus dan kunnen zelfs als het spelen dan nog niet lukt de stuiters er een beetje uit in de achtbaan.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

... De pannen van het dak af! :panic:
MILF :grin_ani:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

What she says! Bwaaaaaaah! Poink poink poink^8-op-z'n-zijkant
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik stuiter helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet hoor. ga braaf de voorbereidingen doen en hapjes klaarmaken en als iedereen dan binnen is, ga ik braaaaaaaaaaaaaf weer naar huis:) Veel plezier allemaal vanavond!!
Plaats reactie