JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!juffie schreef: ik wil zoooo graag die unieke baan, maar ik wil ook vooral niet meer terug naar mijn huidige baan!

IK HÉB DIE UNIEKE BAAN EN IK HOEF NOOOOOOOOIT MEER TERUG NAAR MIJN HUIDIGE BAAN!!!

Ze wilden me de vorige keer al, maar ze waren bang dat ik mezelf in de problemen zou brengen als Jeejtje niet gezond bleek te zijn, dan zou ik mijn vaste baan hebben opgegeven en misschien hier ook niet kunnen opbrengen om het nieuwe, intensieve werk vol te houden. Ze willen me zó graag dat ik per 1 januari ben aangenomen omdat ik dan niet meer naar mijn oude school terug hoef en meteen aansluitend weg kan, terwijl ze pas per 1 maart eigenlijk écht werk voor me hebben!!! Ik mag in de zomer extra uren maken zodat ik aan het eind van de rit wel voldoende heb gewerkt.
Ohhh mééén, ik ben zóóóó blij en ik heb er zóóón zin in!!!
Nu nog regelen met mijn huidige werkgever dat ik in december onbetaald verlof ipv ouderschapsverlof krijg, want anders kom ik daarmee in de problemen. Of, als ze écht moeilijk doen, per 1 december ontslag. (Of 2 weken voor de klas, maar dat zullen ze vast ook niet willen, want dat is voor niemand een fijne situatie. (Zowel niet voor mij, voor de kids, voor de collega's en de ouders.) Maandag ga ik op school vertellen dat ik niet meer terug kom! YESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!