het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Sabrina

Re: het beweeg-topic

Bericht door Sabrina »

Vandaag 15 km gewandeld! Dankzij Toran een tijdje geleden al begonnen met Ingress, en dat spel is fucking verslavend! Steeds 'nog even eentje meer' doen, en ineens was ik vier uur verder. #oops
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wandelen is goed! Wil ik ook meer doen. Wat voor spelletje is dat?
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Goed bezig Sabrina!!

Ik heb 6,4 km aan rondjes gerend op de atletiekbaan. Was lekker!
skaoot

Bericht door skaoot »

Wat is Ingress?

Dit weekend ga ik voor de renherkansing :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
bravenewme82

Bericht door bravenewme82 »

Ik ken Ingress niet, maar zo te zien is het een app die wandelen leuker maakt :-) Zie http://www.ingress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Je hebt ook apps die een verhaal in zich hebben en elke keer dat je weer een stuk loopt, ontsluit je een volgend hoofdstuk. Eentje met vampiers geloof ik (je hebt ze zowel voor wandelen als voor hardlopen).
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Dr is een wikipediapagina over hoor ;). Het is een spel waarbij je tot een van twee groepen behoort die verschillende punten (bijvoorbeeld een standbeeld of belangrijk gebouw) moeten veroveren en verdedigen. Om zo'n punt te veroveren moet je er daadwerkelijk naartoe lopen en het dan 'scannen' met je mobieltje.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
bravenewme82

Bericht door bravenewme82 »

bravenewme82 schreef: Eentje met vampiers geloof ik (je hebt ze zowel voor wandelen als voor hardlopen).
Ehm zombies bedoel ik, niet vampiers :-)
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

poe, net groepsles bodyshape in de sportschool gedaan. Dat was wel een beetje afzien. Maar wel fijn en echt wel leuk om te doen. Fijn om effe wat eruit te zweten. Doel voor komende zomer, fit genoeg worden om weer te kunnen gaan rolschaatsen.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ik ga vandaag maar weer een poging doen om naar de sportschool te gaan. Hopelijk lukt het nu wel.
chats

Bericht door chats »

net 4,8 km gerend in net geen 30 min.
Saai en naar mijn mening iets te langzaam, maar ach heb het wel gedaan :D
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Dat is een mooi tempo toch chats? Ik red het in ieder geval bij lange na niet. ;) En rennen saai?!? Echt niet!
chats

Bericht door chats »

gelukkig is ieder mens anders :D. Ik heb het altijd saai gevonden. Ben het nu sinds jaren weer eens een kans aan het geven.
Het is inderdaad niet langzaam, maar ja iets van de lat hoog leggen...
Fijn dat je het niet saai vindt! Fijn voor jou en ook voor mij, want dan is er hoop ;)
kitten

Bericht door kitten »

Inmiddels heb ik ook Oudste, Middelste en Dacrael aan de Ingress. :D Allemaal groene team! En Jongste baalt dat het niet werkt op zijn tablet. :lol: Ik vind het leuk! We zijn vanavond met zijn allen gaan wandelen, door de snijdend koude miezer, omdat iedereen het even wilde uitproberen. :mrgreen:
chats

Bericht door chats »

Gezellig en goed :mrgreen:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Klinkt leuk. :)
Plaats reactie