Ik ben trots op...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
nijntje

Re: Ik ben trots op...

Bericht door nijntje »

Oeh, klinkt als een geslaagde avond gisterenavond!! *ook trots is op tijgie en de telefoon gaat zoeken*
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Mijn eigen shareen, ze weet zelf wel waarom :) :hug: sletje van me.
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

mijn lieve nichtje, 9 mnd oud en vandaag haar eerste stapje gezet... correct me if i am wrong maar...dat is VROEG!

*trotse tante speelt*

en op mn broer...toch sorry gezegt! en veel oprechter dan die andere keren :)
goed van em :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

mezelf

want in plaats van wegslikken of zachtjes weg snikken ben ik bij Smorph gekropen om ui te huilen

Ik mis Ierland vaak, en soms heeeeeel erg.... (de griep helpt niet)
**Self Rescuing Princess**
sandra

Bericht door sandra »

Super Tijgie!!!! Toch overwonnen :)

@ Eireann: klinkt zo bekend... wat heerlijk dat je lekker bij Smorph hebt kunnen uithuilen :) :close_knuf:
Crownless

Bericht door Crownless »

... op mezelf, dat ik op een onderbouwde wijze de theorieën van Freud kan afkraken afwijzen als verklaring waarom sadomasochisme gezond is. Op het moment dat ik weer eens dacht dat ik geen fuck aan mijn studie heb gehad want ik zou toch alweer alles vergeten zijn. Is dus niet waar! Ok, ik pakte er wel een boek bij, maar heej, ik wilde zeker weten dat ik het goed zou weerleggen. Het is nog best lastig om goed een in deze tijd wereldvreemde bizare theorie zodanig te interpreteren dat je daadwerkelijk kan zeggen dat sadisme/masochisme een afwijking is.

Dat Marijke dan zegt dat het te makkelijk is om Freud te bashen negeer ik dan maar even.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
dbj

Bericht door dbj »

Op fetlife loopt ook een discussie waarin de theoriën van Freud voorbij komen link naar deze discussie
Crownless

Bericht door Crownless »

Drie keer raden waar ik Freud heb afgekraakt (@dwangbuisjongen: op fetlife heet ik ook Crownless)
rubyvita

Bericht door rubyvita »

Ik ben ook trots op Crownless omdat ik net haar messcherpe en onweerlegbare smashing kritische stukje heb gelezen over Freud waar menig psycholoog nog een puntje aan kan zuigen.
Hiephiephoera voor crownless! :static:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Pluséén! Ik was 't ook aan het lezen, en ik vind het heel sterk en duidelijk! Te makkelijk vind ik onzin, het is gewoon heel netjes en goed weerlegd. Way to go!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
skaoot

Bericht door skaoot »

Oeh, heb het ook even gelezen en ja, well done Crownless!
Ben trots op je dat je op FL niet alleen mensen op slechte ideeën brengt mbt gummiknuppels :clown:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
kitten

Bericht door kitten »

Crownless schreef:Dat Marijke dan zegt dat het te makkelijk is om Freud te bashen negeer ik dan maar even.
Volgens mij doelde Marijke daarmee alleen op haar eigen castratie opmerking en niet op jouw onderbouwde reactie. :)
Crownless

Bericht door Crownless »

Gelukkig noemt iemand me ook al pathetisch. *zucht* ik haat fetlife.
dbj

Bericht door dbj »

ik ben trots op...

Een aantal mensen hier van dit forum.
Omdat deze mensen aangegeven hebben mij te helpen en te ondersteunen bij het GGz.
Had geheel niet verwacht dat er een behoorlijk aantal mensen van hier mij daarin zouden willen bijstaan.
Fijn dat ik kan rekenen op deze hulptroepen, hopelijk komt het niet zover dat ik jullie hulp ècht nodig heb.

Dat boek "DSM IV" (als ik het goed begrepen heb) is voor dat GGz-mens een soort Heilig Schrift...
maar ik vermoed nu dat ze daar bij het GGz helemaal alleen staat met haar opvattingen.
Nog even afwachten dus hoe haar 'baas' e.e.a. beoordeeld.

Ontzettend bedankt voor jullie aanbod, doet mij goed om te weten dat ik niet in mijn uppie hoeft te strijden.
skaoot

Bericht door skaoot »

Mezelf. Omdat ik ondanks dat ik acquisitiebellen vooral vervelend vind, en die man een paar lastige vragen stelde, ik toch een afspraak heb weten te maken bij hem. En redelijke kans dat daar een opdracht binnen te halen valt ook. Yay!
En dat op een maandag!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie