WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
pebbles

Re: WS valt af!

Bericht door pebbles »

ik slik al 3x het daagelijkse hoeveelheid... op recept dus.. :S (hoef ze gelukki niet zelf te betalen, want anders koste mij het godsvermogen.. aangezien ik ze dus op medische voorschriften moet slikken, want door die operatei neem ik het zelf niet meer op uit mijn voeding..)
cinderella

Bericht door cinderella »

Vandaag sinds maanden maar weer eens de weegschaal opgezocht. Dat was even flink schrikken. Ik ben in een paar maanden tijd zeker 5 kilo aangekomen, terwijl ik juist wat wilde afvallen. Dus de komende tijd zal ik me hier wel eens gaan melden. Ik ben geen fanatieke lijner, en ga dus meer letten op wat ik eet (veel fruit, groenten en thee zonder suiker, weinig vette dingen) en voorlopig even niet alles afmeten en -wegen. En me vaak wegen ga ik dus ook niet doen.
En voor de annalen: ik weeg nu 80 kilo, er moet 7 kilo af, 't streefgewicht is 70.
toen doet er nu niet meer toe
nimueh

Bericht door nimueh »

faery schreef: En vrijdag, zaterdag en zondag dus niks, naast veel water en kruidenthee en 700ml groentesap.

Dat klinkt ongezond zeg... dus je hongert drie dagen, valt wat af. Vervolgens weer op normaler dieetvoeding en je komt aan want je lichaam is tegen dan in hongermodus gegaan :icon_confused: àls je tegen dan niet al een heuse vreetbui achter de kiezen hebt. ik zou het niet aanraden...
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Dat sapvasten is toch meer om je lichaam te reinigen dan om af te vallen?
faery

Bericht door faery »

Yup, wat tessie zegt klopt :)

Ik doe dit met name om te ervaren hoe het is om niet te eten, om te kijken hoe dat voelt, en wat voor effect het op me heeft. Of het daadwerkelijk mijn lichaam reinigt (al is drie dagen daar misschien iets te weinig voor). Als je goed op en afbouwt heeft het geen jojo-effect tot gevolg, als het goed is, waarschijnlijk kom ik gewoon weer terug op wat ik eerst woog. Gaan vasten met als doel gewichts-verlies is inderdaad niet zo verstandig.

Ik ben niet echt bang voor een vreetbui trouwens, omdat ik dit al een tijdje aan het plannen ben, en het in mijn hoofd goed zit. Daarbij is het een overzichtelijke periode, dat scheelt ook behoorlijk.
kitten

Bericht door kitten »

Ik vind het knap van je faery! En itt crash diëten, zie ik hier het nut wel van in.

Ik ben bij jongetje, dus kon me eindelijk wegen. Ik sta stil. Met hoe ik momenteel leef, bewust maar ook genietend, ben ik daar best tevreden over! :) Ik was 77,4kg toen ik wakker werd. 77,3 na het plassen. Maar ik moet wel erg vies zijn geweest, want na het douchen was het nog maar 77,1. :schater: Naja, rond de 77 dus. Ik ben wel tevreden ff.
nimueh

Bericht door nimueh »

faery schreef:Yup, wat tessie zegt klopt :)

Ik doe dit met name om te ervaren hoe het is om niet te eten, om te kijken hoe dat voelt, en wat voor effect het op me heeft. Of het daadwerkelijk mijn lichaam reinigt (al is drie dagen daar misschien iets te weinig voor). Als je goed op en afbouwt heeft het geen jojo-effect tot gevolg, als het goed is, waarschijnlijk kom ik gewoon weer terug op wat ik eerst woog. Gaan vasten met als doel gewichts-verlies is inderdaad niet zo verstandig.

Ik ben niet echt bang voor een vreetbui trouwens, omdat ik dit al een tijdje aan het plannen ben, en het in mijn hoofd goed zit. Daarbij is het een overzichtelijke periode, dat scheelt ook behoorlijk.
Ah zo :icon_biggrin:
CraZaay

Bericht door CraZaay »

kitten schreef:Maar ik moet wel erg vies zijn geweest, want na het douchen was het nog maar 77,1. :schater: Naja, rond de 77 dus.
Ik ben ook altijd lichter na het douchen! Ben ik ook vies dan? :nosmile:
kitten

Bericht door kitten »

Raar he? Terwijl met water in je haar... je zou verwachten...
CraZaay

Bericht door CraZaay »

kitten schreef:Raar he? Terwijl met water in je haar... je zou verwachten...
Die 1cm krijg ik redelijk droog met een handdoek ;) Maar idd, vreemd. Zal het siep in m'n ogen wel zijn dan :D
Yara

Bericht door Yara »

Sinds ik ben begonnen met fulltime werken (bijna 3 weken geleden) ben ik 4,5 kilo afgevallen. Ben er ook bij gaan sporten overigens, dus ook beweging is veel meer geworden. Ik moet nog een heleboel kilo's (hoeveel en precieze gewicht zeg ik nog even liever niet), maar dit is een goed begin. :icon_biggrin:
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
chell

Bericht door chell »

Ik heb vanmorgen even de proef op de som genomen, maar ik was niet lichter na het douchen :)
Dus ik was blijkbaar niet zo heel vies! :)

Ik val nog maar heel langzaam af op het moment. Is niet erg overigens, het is natuurlijk wel heel hard gegaan, dus tis wel mooi dat het nu wat langzamer gaat. Wel heb ik af en toe het gevoel dat ik misschien op de verkeerde momenten weeg, want ik merk aan mijn kleding wél nog steeds dat ik echt nog wel slanker word.

De broek maatje 44 die ik samen met mijn moeder kocht, begint inmiddels alweer behoorlijk los te zitten en de 46 zakt van m'n kont!

Ik heb echt spijt dat ik vrijwel al mijn 42/44 kleren weg heb gedaan...ik dacht dat ik die nooit meer zou gaan passen, maar wel dus. Moet nu dus echt nódig mijn garderobe gaan aanvullen, want ook mijn BH's worden inmiddels te groot.

Laatste meting was 86.9 kilo, ik ben nu 16.1 kg afgevallen :)
puppie

Bericht door puppie »

Wauw! Super hoor Chell en Maaike!
kitten

Bericht door kitten »

Verplicht kleding shoppen. Wat een straf! :clown: (even negerend dat dat geld kost natuurlijk...)
chell

Bericht door chell »

Mjah en dat laatste is nou net een beetje het probleem :crownless:
Plaats reactie