Vrolijk!
- eireann
- Site Admin
- Crownless
Re: Vrolijk!
hihi. Nee, das beetje laat. Maar geeft niets. Wil morgen inleiding af hebben. Gaat lukken.
Enne, nu moet ie wel de poes laten chippen. Of wacht, dat hebben ze in het asiel al gedaan waarschijnlijk. Super!
Enne, nu moet ie wel de poes laten chippen. Of wacht, dat hebben ze in het asiel al gedaan waarschijnlijk. Super!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Sabrina
*doet yay voor pluis en Crownless* Ik ben jaloers! Ik zou willen dat ik al zo ver was!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Ravelijne
Als ik aan kom rijden met mijn invalidemobieltje, dan tillen de jongetjes uit de buurt nu al behulpzaam de fietsen die hun vriendjes midden op de weg hebben achtergelaten, voor me opzij. Spontane minderjarige burenhulp is leuk!
- Sabrina
Wow, da's lief zeg, Ravelijne! Super!
Ik ben vrolijk, want de introdag van mijn opleiding was leuk, en ik heb er een heel goed gevoel bij! Yay!
Ik ben vrolijk, want de introdag van mijn opleiding was leuk, en ik heb er een heel goed gevoel bij! Yay!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- juffie
- Site Admin
Fijn Sabrina!
Heb je het trouwens allemaal nog op een gezellige manier geregeld gekregen wat betreft je studiekosten?
Heb je het trouwens allemaal nog op een gezellige manier geregeld gekregen wat betreft je studiekosten?
MILF 

- Sabrina
Wel redelijk. Mijn moeder maakt 100,- per maand over, heeft ze beloofd, dus daar ga ik haar aan houdenjuffie schreef:Fijn Sabrina!

Ik ben vrolijk, want ik heb gisteren mijn eind presentatie gehouden en die is goedgegaan, heb de beoordeling binnen en nu ben ik afgestudeerd!!!

- JJV
- puppie

- eireann
- Site Admin
heb een leuk (en goed !) musical gezelschap gevonden
maandje proeftijd, maar ik geloof dat het wel goed zit.
1 x per week repeteren voor optredens in maart. Als late binnenkomer sta ik vast overal achteraan maar dat geeft niks
Heb er weer zin in !
(wordt waarschijnlijk dorpsbewoner/achtergrond en...... ja wel...... SUIKERKLONTJE ! hoezee !)

1 x per week repeteren voor optredens in maart. Als late binnenkomer sta ik vast overal achteraan maar dat geeft niks

(wordt waarschijnlijk dorpsbewoner/achtergrond en...... ja wel...... SUIKERKLONTJE ! hoezee !)
**Self Rescuing Princess**