Ik heb inmiddels al een heerlijke saunaset bestaande uit een grote handdoek en een badjas besteld en binnen. Best duur eigenlijk, maar ook een kadootje voor mezelf. En ondertussen dus weer verder aan het sparen.
Over sparen gesproken. Deze mag in het ranttopic ook nog wel geloof ik.
Ik heb inmiddels 21 ballen - de kerstballen van de c1000 actie welteverstaan - en de set is nog steeds niet compleet. Dezelfde drie als een paar dagen geleden mis ik nog steeds - en we zijn 8! ballen verder. 2 ballen heb ik maar 1 keer, de rest 4! keer of meer. Volgens mij hebben ze gewoon die laatste drie nergens geleverd.
Anyway, ik heb dus nog meer om te ruilen. Nu ook nog 2 keer pluto en 2 keer het sprookjeskasteel. En dus nog wat goofy's en minnies.
@ anne: boompje op kantoor leeggehaald. Score:
2 keer paars kwik/kwek/kwak
1 keer paars Pluto
1 keer roze minnie
3 keer roze tinkerbell
2 keer blauw Mickey
2 keer groen Donald
neem ze op Obelix' verjaardag voor je mee. Je mag me helpen onthouden!!!!!!!!
Het komt wel meer voor, dat in sommige winkels andere 'ballen' e.d. worden weggegeven dan in andere. Of dat er sommige ballen zeldzaam zijn. Om daar toch aan te kunnen komen, ben je vaak bij winkels welkom op speciaal georganiseerde 'ruilmiddagen'. Vooral voor kinderen handig: kids langere tijd in de winkel, ma/pa gaat maar alvast 'uitgebreid' boodschappen doen. (ma/pa ook zo lang mogelijk in de winkel).