Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
iezje

Re: Vrolijk!

Bericht door iezje »

JJV schreef:.. zoals gewoonlijk ga ik altijd nèt te vroeg weg

;) maar :static: dat jij t leuk had
(dat Mutiny lijkt lèuk te zijn)
tja die 2 had jij ook erg leuk gevonden.
en vegetarische garnalen zijn erg lekker met chilisaus. UHm volgens mij is chilisaus gewoon veel lekkerder dan ik dacht bij van alles en nog wat
perman

Bericht door perman »

Het klinkt een beetje als een contradictio in terminis, dus: wat zijn vegetarische garnalen?
.
kitten

Bericht door kitten »

Zat ik ook net te denken perman. :clown:

Ik ben vrolijk, want mijn zondag met Rigor kan toch doorgaan! :inluv:
AndereBart

Bericht door AndereBart »

Ik zit met dit liedje in mijn hoofd naast mijn lief :inluv: , en dat maakt mij vrolijk

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FoqroU8d2k4[/youtube]
iezje

Bericht door iezje »

perman schreef:Het klinkt een beetje als een contradictio in terminis, dus: wat zijn vegetarische garnalen?
tja...... Je kan ze bij de toko kopen. Ze zijn gemaakt van Soja en nog wat producten. Ze smaken echt naar garnaal kwam ik achter. Ooh en ze lijken ook op garnaal.
Als ik bij de toko kom moet ik soms dingen kopen die me intrigeren. En dan proberen of ze lekker zijn. Deze vallen idd onder een grote JAAAAA.

Zo en nu eens ontbijt
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

ik...heb weer goed geslapen, vanochtend wel om 9 uur er weer uit om naar de kerk te gaan maar...
ik ben daadwerkelijk een keer wakker gemaakt door de wekker...normaal lig ik dan al zo'n 2 uur wakker...
ik ben echt blij, ik slaap gewoon goed...ondanks de nodige zenuwen voor morgen en wat kiespijn...voel ik me ook gewoon goed!

*happy is* :banana:
ranting

Bericht door ranting »

Ook happy is dan :)
playfulpain

Bericht door playfulpain »

Vrolijk is het woord niet maar ik heb eindelijk de koelkast eens schoongemaakt! :clown: :static:

edit: en daarmee een goede broek verkloot omdat er allemaal schoonmaakvlekken opzitten nu :frusty:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik ben helemaal vullief op mijn nieuwe huisje!! :inluv:

Het is nu allemaal zo schoon! En fris! En opgeruimd!
MILF :grin_ani:
puppysjors

Bericht door puppysjors »

Mijn weekend was zooooo geweldig!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik heb de eerste resultaten terug van de herkansingen! Ik heb weliswaar geen toetsen herkanst, enkel één ingehaald en drie portfolio's ingeleverd, maar ik weet dat ik voor één vak (met een portfolio van ruim 40 pagina's :shock:) een ZG = zeer goed heb! Yay!!! Da's zeg maar tussen de 9,0 en 9,5! Whoohoo!

En bij een ander vak weet ik m'n precieze cijfer nog niet, maar het is ook hoog! YAY! Daar is mijn 8,0 gemiddeld als het goed is!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
ranting

Bericht door ranting »

Sodemieter! Da's niet verkeerd. Van harte alvast! :)
wandering

Bericht door wandering »

Goed bezig Sabrina!

Ik ben vrolijk omdat:
- de zomer eraan komt en het zonnetje me vrolijk maakt
- ik een aantal leuke weekenden in het vooruitzicht heb zoals een tweedaags metalfestival en ik hoor van steeds meer leuke mensen die ik al een tijd niet meer heb gezien dat ze ook gaan
- ik eindelijk van de antibioticakuur af ben en dus niet meer misselijk ben
- ik morgen een pakketje verwacht
- ik al een half jaar gelukkig ben met LM en hij me nog altijd super blij maakt (jaja, slijm slijm) :inluv:
- ik eigenlijk gewoon super goed in m'n vel zit.
:banana:

*huppelt het leven door*
ranting

Bericht door ranting »

@wandering: Veel plezier! Ik kon niemand vinden die mee wilde. Uiteindelijk afgelopen zaterdag bij Keep of Kalessin wat vrienden enthousiast gekregen, maar toen waren uiteraard de kaarten voor zaterdag al op. En 70 euro uitgeven voor twee dagen, en dan alleen zaterdag gaan... Nee. En Kickback komt! En Carcass! :huil:

Ehm ja. Wat ik wilde zeggen. Go nuts. ;)
puppysjors

Bericht door puppysjors »

is vrolijk ook, want krijg misschien vandaag al pakketje!! Nu nog hopen dat ik toestemming krijg om het al open te maken.......
Plaats reactie