Ik heb een vraagje aan Roomba bezitters (@chell

).
Ik heb namelijk een cheapo neproomba gekocht. Ik had wel voor iets duurders kunnen gaan, maar de reviews waren erg goed. Nu heb ik m en het valt toch een klein beetje tegen (hij is erg cute, dat wel) en ik vraag me dus af of dit gewoon de normale struggles zijn van robotstofzuigers in het algemeen, of dat ik m toch beter terug kan sturen en voor een duurder model moet gaan.
Hij heeft dus twee plastic borsteltjes die de dingen naar binnen vegen. Maar haren die in het tapijt vast zitten, die krijgt hij er daar nooit mee uit natuurlijk. Het is meer een wandelende kruimeldief. Het reservoir is ook best wel klein (het legen is wel makkelijk). Maar het stomste vind ik dat hij zo ge-babysit moet worden. Kan ook zijn dat mijn huis er niet goed op ingericht is, maar elke keer als hij een snoer raakt of net ongelukkig scheef met een wieltje van het tapijt zit dan is het van bliepbliepbliep ik snap t niet meer. Ik had in gedachten dat ik hem een beetje zelfstandig kon laten draaien maar op deze manier schiet t nou niet echt op.