WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Voleuse

Re: WS valt af!

Bericht door Voleuse »

Ik ben een totale leek, maar spieren wegen meer dan vet toch? Dus het kan wel dat je vet verliest, maar spieren krijgt en daardoor niets merkt. Iemand anders zei in dit topic: als je niks afvalt, kan het zijn dat je wel centimeters verliest in je omtrek. Dus misschien kun je dat gaan meten ter motivatie?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

ja dan zou ik omvang meten, zie je daarin je resultaat :)
spieren wegen idd meer dan vet. Misschien bouw je snel spiermassa op of misschien train je te intens en niet te fel op conditie (wat ik trouwens niet denk want doet best lang).
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

vandaag er 0.4 af. Valt me eigenlijk tegen en heb nu ongelofelijke zin om aan de chocolade te gaan omdat het toch niet opschiet
kitten

Bericht door kitten »

Moet je doen. Strak plan. :slaan:

Kom op joh! Jij houdt het iig nog vol! Ik moet nog steeds een keer opnieuw beginnen. :nopompom:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ja, ik hou het nog vol, voornamelijk omdat ik anders het gevoel heb iemand teleur te stellen (en als er wel iets is wat ik niet wil.......)
Wanneer begin jij weer? En hoe staat het met de rest?
puppie

Bericht door puppie »

Super hoor Lotus!
Uiteraard willen we allemaal het liefst 2 kilo per week afvallen, maar dat is (helaas :nopompom: ) wishfull thinking.
-0,4 is hartstikke mooi hoor! :static:

Kitten :close_knuf: You can do it! :static:

Hier is het vandaag weer weegdag, dus ik ben benieuwd straks!
Ondertussen 11 kilo afgevallen en niemand die het ziet. Het zijn vast mijn zware botten :hypocrite: :lol:
Zolang ik voor mezelf maar het gevoel heb dat ik op de goede weg ben :yes:
justes

Bericht door justes »

-1 deze week. Dus -8 in totaal in 4 weken tijd.

Nog 7 te gaan voor 1 juli. Maar nog liever nog 12.

We gaan rustig door.
puppie

Bericht door puppie »

Wat voor 'n dieet volg je justes?
Laatst gewijzigd door puppie op 31 jan 2011, 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Wever

Bericht door Wever »

Ook even melden dat er sinds vorige week weer een kilo af is. En dat is eigenlijk wel wat verbazingwekkend, gezien ik afgelopen week (een vakantie in center parks) eigenlijk meer dronken dan nuchter geweest ben en best veel chips en andere versnaperingen binnengespeeld heb.

Ben nu ook alweer onder de 99 kilo. Nog een viertal kilo en ik zit weer op het 'lichte overgewicht' niveau dat ik zat voor ik op nieuwjaar besefte dat ik 8 kilo was bijgekomen. :)
puppie

Bericht door puppie »

Wh00t! :static:
Ik ben deze week gewoon 1,8 kilo afgevallen! :shock:

Mijn totaaltje is nu dus 12,8 kilo :omg: :biggrin:
Wever

Bericht door Wever »

puppie schreef:Mijn totaaltje is nu dus 12,8 kilo :omg: :biggrin:
Nice.

...voor een puppie is dat geen overdreven gewicht. Maar eerlijk gezegd dacht ik dat dat maar een naam was. :P
justes

Bericht door justes »

@ puppie: http://www.beinshape.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

In combinatie met dr. Frank, koolhydraatarm dus.
aimée

Bericht door aimée »

Zooo na lang over nagedacht te hebben ga ik ook maar eens proberen om af te vallen.. Merk dat ik wat sneller moe ben en das toch wel een aanname dat ik niet meer zo fit ben.. Daarnaast er mag ook wel eens weer wat van af..

Dus binnenkort ff een weegschaal ritselen! en daarna eens kijken naar een goede sportschool! Yeah mijn gewicht tenminste een week geleden was 79 mijn ideaal gewicht is 70... dus we shall see.. vanaf woensdag doe ik dus gezellig mee! :static: (moet me eerst ff mentaal voorbereiden :lol: )
puppie

Bericht door puppie »

Heel veel succes Aimée! :static:
leonietje

Bericht door leonietje »

Wow puppie wat goed!! En Aimée succes

Hier blijft het momenteel beetje op zelfde gewicht hangen.. (gelukkig komt er nog niets bij) Ik kan de lekkere dingen slecht weerstaan een eet onregelmatig soms sla ik zelfs een maaltijd over om paar uur later te gaan zitten snacken.. Maar goed hoop dat ik snel weer de motivatie kan vinden om door te gaan... :nopompom:
Plaats reactie