WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
aimée

Re: WS valt af!

Bericht door aimée »

thnx kop op leonie je kunt het!!!
madeleine

Bericht door madeleine »

Jahooo.. de weegschaal is lief geweest.. 76.1 kg. Dat is een kilo minder dan vorige week. en nog een ons af te vallen voor de 14e feb... Nu vooral zorgen dat ik niet in de zelfde valkuil trap als die voor kerst... 'ooh ik ben er toch bijna dan hoeft het niet meer...' maar goed een gewaarschuwd mens, telt voor twee.. Heb wel al twee weken niet meer geschreven, dus daar maar maandag weer vol goede moed mee beginnen...
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
kitten

Bericht door kitten »

Over tellen gesproken, Sabrina, doe jij daar nu iets mee?
mej.s

Bericht door mej.s »

Oke, ik durf niet op de weegschaal. Ik heb het geweigerd! Mijn vriend denkt dat ik ongeveer 85 kilo weeg met mijn 1.80. I wish it is true, maar helaas. Het zijn er een aantal meer, gelukkig niet in de dubbele cijfers. Nu is mijn buikje wel aan het slinken. Echt 3 weken opgelet wat ik eet, niet meer na 8 uur in de avond en mag 2 avondjes iets zondigen. Ik ben dol op mandarijntjes, dus 3 stuks per dag.

Maar nu zat ik vrijdag even uit te rusten bij de sportschool en help, daar zag ik mijn bovenbeen in de spiegel. Ik word gespierd en niet alleen daar. Mijn onderarmen zijn hard van de spieren, mijn bovenbenen krijgen van die spierbundels aan de achterkant. Sinds november heb ik een nieuw trainingschema voor mijn astma en dat werkt. Ik heb zelfs zin in buikspieroefeningen en heb na ruim een uur sporten nog energie over :shock: . Mijn trainingschema is vooral duurtraining en ongemerkt in 3 maanden ben ik niet lichter geworden, maar voel me, ook door de neusoperatie in december, met consequent 3 uur sporten in de week goed en gezonder.

En ik weet dat spieren zwaarder wegen en iedereen ziet ook wel dat ik gezonder uitzie en straal enzo, maar toch. Ik zie in mijn omgeving van die leuke slanke jonge dames. Vooral bij mijn vriend omdat hij een stuk jonger is dan mij en zijn vrienden/vriendinnen zo rond de 28/30 tot 33 zijn en ik al bijna 40 met een zwembandje om mijn buik die ik met trainen ook niet zo snel kwijt raak. Natuurlijk heb ik het met mijn vriend erover en die snapt wel waar ik het over heb (hij heeft ook ogen in zijn hoofd) maar vind dat ik daar niet naar moet kijken en hij wilt geen vrouw met het perfecte maatje en kleine(re) borsten. Hij vind me heerlijk om te voelen en toch, ja toch heb ik dan toch nog twijfels of ik niet te dik ben. Dat zijn de momenten dat ik echt zou willen dat er pillen zouden zijn die mijn buikje als sneeuw voor de zon zou doen smelten en ook blijven werken.

*doet sentimentele modus weer uit*
nijntje

Bericht door nijntje »

mej.s het klinkt gewoon alsof jij echt heel goed bezig bent. En misschien moet je wel meer aandacht schenken aan het feit dat jij je gezonder voelt en meer energie hebt dan aan dat getal op de weegschaal op dit moment! Volgens mij mag je namelijk gewoon trots zijn op wat je bereikt hebt de afgelopen maanden :static: :static:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

yesssssssssssss, deze week is er 1,1 kilo af.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

kitten schreef:Over tellen gesproken, Sabrina, doe jij daar nu iets mee?
Betrapt :oops:. Nee, ik wil daar wel mee aan de gang gaan, maar heb voor mezelf maar aangenomen dat ik dat ga doen als we in het nieuwe huisje zitten. Nu duurt dat niet zo lang meer (1,5 week ongeveer), maar 't is gewoon een duidelijk beginpunt ofzo. Het ligt nu nog steeds op mijn 'moet ik doen'-stapeltje.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
mej.s

Bericht door mej.s »

Dank je nijntje voor je woorden. Daar haal ik voor de aankomende week weer energie uit.
En gisteren kwam alles ook samen. Mede door mijn vriend die alles kan eten en moet blijven eten om maar niet af te vallen en met gemak een zak chips kan leegeten of nootjes. Met bijna 2 meter moet je er ook veel instoppen, maar toch... soms... grrr hihi.
JerryM

Bericht door JerryM »

een valkuil met je nieuwe huisje is junkfood eten als je aan het klussen bent. Probeer een beetje op de tijd te letten en blijf op de vaste tijden eten. Want voor je het weet is het 10u en heb je nog niks op. Dan merk je opeens dat je honger hebt, en wil je snel wat lekker warm eten. Bingo, 3 pizza's bestellen, want in de tijd dat ze er aan komen kan je nog snel even die muur verven... etc.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
cinderella

Bericht door cinderella »

cinderella schreef:Ik wil ook wel meedoen, maar ik ben de laatste tijd zo onregelmatig op ws te vinden, dat ik waarschijnlijk geen vaste weegdag ga hebben.
Vandaar: 87 vandaag, en er moet minimaal 10, maximaal 15 kg vanaf.
Ok, nieuwe weegschaal gekocht, en er vandaag opgestaan. Volgens mij doet deze het weer niet: 75,5 kg nu. Dat is wel een erg groot verschil aangezien ik de laatste keer dat ik woon dit nog gewoon op de weegstaal aangegeven stond. En ergens geloof ik het ook weer wel. Weliswaar 0,0 aan beweging gehad de afgelopen maanden. Maar ik heb een rare griep te pakken gehad (alle symptomen behalve koorts), en eet al een hele tijd ontzettend slecht. Niet eens in de zin dat ik snack ofzo, want dat valt ontzettend mee. Maar ik heb gewoon nergens trek in. Wat groenten en stukje vlees lukt nog wel, maar de meeste calorieën haal je toch uit je boterhammen en aardappelen. En dat gaat er dus nog amper in. Dus ik ben er vrees ik totaal niet blij mee. Voel me vreselijk zwak en misselijk. Wanneer gaat dit over? Want heb me hierdoor dus ook de afgelopen tijd vaak ziek moeten melden op m'n werk.
toen doet er nu niet meer toe
cinderella

Bericht door cinderella »

H'm m'n oude weegschaal geeft 81 kg, en de nieuwe op een harde ondergrond 80,5. Maar het blijft een flinke afname: kwam dacht ik van de 87/88 paar weken terug. En de reden dat het nu lukt blijft klote.
toen doet er nu niet meer toe
madeleine

Bericht door madeleine »

Het goede nieuws is.. ik heb mijn mijlpaal gehaald. onder de 76 voor mijn verjaardag. Die is morgen en vandaag gaf de schaal een schone 75.5. Jattum! Van de week in een gekke bui weer eens wat kleren gepast, en ik pas weer een groot deel van mijn oude garderobe... Nu op naar de volgende mijlpaal... als ik 73.9 weeg ben ik precies 10 kg afgevallen. Dat lijkt me een mooie en dan eind maart ( is ongeveer anderhalve maand voor anderhalve kilo), ik houd de moed erin..

hoe gaat het met de overige lijnders?
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
dbj

Bericht door dbj »

madeleine schreef:hoe gaat het met de overige lijnders?
Doe ik niet echt aan mee, niet noodzakelijk ook.
Sinds Nieuwjaarsdag ga ik elke maandagochtend direkt na het uit bed komen op de weegschaal staan en noteer het gewicht in mijn agenda :yes:
Pas over enige tijd zal er misschien iets zinnigs te zeggen zijn over mijn resultaten.
puppie

Bericht door puppie »

madeleine schreef:Het goede nieuws is.. ik heb mijn mijlpaal gehaald. onder de 76 voor mijn verjaardag. Die is morgen en vandaag gaf de schaal een schone 75.5. Jattum! Van de week in een gekke bui weer eens wat kleren gepast, en ik pas weer een groot deel van mijn oude garderobe... Nu op naar de volgende mijlpaal... als ik 73.9 weeg ben ik precies 10 kg afgevallen. Dat lijkt me een mooie en dan eind maart ( is ongeveer anderhalve maand voor anderhalve kilo), ik houd de moed erin..

hoe gaat het met de overige lijnders?
:static: Voor mijlpalen! Goed hoor!

Hier ondertussen 13,3 eraf en still counting :biggrin:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

:static: Wow goed gedaan madeleine en puppy!! :static:
Hier 5 kilo eraf, en ook nog steeds bezig.
Plaats reactie