WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
eireann
Site Admin

Re: WS valt af!

Bericht door eireann »

hoeveel punten voor een creme-mergpijpje?
**Self Rescuing Princess**
Boefje

Bericht door Boefje »

Voor jou? Vijf. Daar doe ik helemaal niet moeilijk over. :P :mrgreen: :close_knuf:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik doe het ook zonder online of rl cursus/weegdag maar heb wel het dikke puntenboekje. Dat heeft mij al heel erg geholpen omdat je dan ziet dat er verschil in punten zit tussen bepaalde voedingsmiddelen waardoor je kan kiezen voor iets wat minder punten is. En natuurlijk veel drinken..... water is het beste.
puppie

Bericht door puppie »

Een mergpijp van 50 gram is 6 punten
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

4 x 6 = 24. das geloof ik mijn dagelijkse hoeveelheid aan punten al zo ongeveer toch? (hoeveel punten mag je per dag?)

*goed gedaan anne!*
**Self Rescuing Princess**
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Nou één weekje per jaar crashen, dat doe je dan best wel goed oeps! Succes!

Balen dat het niet zo lekker gaat Anne :nopompom: Maar elke dag kan je het gewoon weer oppikken en weer verder gaan!

En ik kom voor mezelf even jubelen :static: Ben niet nog meer afgevallen, maar ik pas in een corset wat ik gekocht had toen ik net een paar weekjes zwanger was van Erwt1. Toen had ik nog de illusie dat ik dat snel na de bevalling wel aan zou kunnen. Maar ja, toen waren er wel heel veel kilo's blijven plakken, dus dat corset nooit meer aangehad. En net dacht ik: toch even passen, en hij paste!! :static: Oke, tis ruim anderhalf jaar later :clown: , maar aangezien ik tussendoor ook Erwt2 heb afgeleverd, vind ik dat toch best wel goed ;)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

volgens mij 29 en dan heb je nog per week 49 punten extra. Die je dus kan bewaren voor het weekend of verspreiden over de week, net wat voor jou het beste uitkomt. Maar voor 6 punten kan je ook 2 glazen frisdrank nemen of een dubbel boterham met kaas.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

tessie schreef:maar ik pas in een corset wat ik gekocht had toen ik net een paar weekjes zwanger was van Erwt. Toen had ik nog de illusie dat ik dat snel na de bevalling wel aan zou kunnen. Maar ja, toen waren er wel heel veel kilo's blijven plakken, dus dat corset nooit meer aangehad.
Oww... dat geeft de burger geen moed... :nopompom:
MILF :grin_ani:
Wever

Bericht door Wever »

Mijn BMI heeft de zesentwintignogwat verlaten! :mrgreen:
(voor de cynici: het is nu dus minder)
puppie

Bericht door puppie »

lotus {P} schreef:volgens mij 29 en dan heb je nog per week 49 punten extra. Die je dus kan bewaren voor het weekend of verspreiden over de week, net wat voor jou het beste uitkomt. Maar voor 6 punten kan je ook 2 glazen frisdrank nemen of een dubbel boterham met kaas.
Dat is dus afhankelijk van je leeftijd, je lengte en je gewicht!
29 is het minimum aantal punten wat je per dag kan hebben.
Ik gok er zomaar op dat Anne er (een hoop) meer mag per dag.

Als je wil wil ik het wel voor je uitrekenen Anne, dan moet je me ff een pbtje sturen ofzo :)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ah ok. Ik ben gewoon van 29 uit gegaan, maar het zou dus best kunnen zijn dat ik ook meer mag. t Is natuurlijk wel zo dat ik met minder punten ook sneller afval, of denk ik nou verkeerd?
puppie

Bericht door puppie »

Dat denk je verkeerd.
Als je te weinig eet val je juist veel slechter af.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

hmm, ok. Maar denk wel dat ik het aardig doe, maar het zou misschien dus nog beter kunnen. Zou je het voor mij ook kunnen/willen uitrekenen?
kitten

Bericht door kitten »

@Anne: je mag mijn boekje wel lenen. Is voor mij voorlopig toch kansloos... ik neem hem zaterdag wel mee. Vwb je mergpijpjes: 50 gr = 6 punten, maar hoeveel weegt t ding? En bedoel je geen bokkenpootje?

@oeps: als jij in een jaar zo weinig aankomt, dat je met 1wk crashen toe kunt, dan is de rest van je levensstijl waarschijnlijk ook al heel ok. ;)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

juffie schreef:
tessie schreef:maar ik pas in een corset wat ik gekocht had toen ik net een paar weekjes zwanger was van Erwt. Toen had ik nog de illusie dat ik dat snel na de bevalling wel aan zou kunnen. Maar ja, toen waren er wel heel veel kilo's blijven plakken, dus dat corset nooit meer aangehad.
Oww... dat geeft de burger geen moed... :nopompom:
Die kilo's van de zwangerschap van Erwt2 was ik binnen een week of 2 kwijt. Toen heb ik ook niet toegegeven aan elke craving, dat scheelde enorm!
Plaats reactie