WS valt af!
- eireann
- Site Admin
Re: WS valt af!
ik doe het ook zonder online of rl cursus/weegdag maar heb wel het dikke puntenboekje. Dat heeft mij al heel erg geholpen omdat je dan ziet dat er verschil in punten zit tussen bepaalde voedingsmiddelen waardoor je kan kiezen voor iets wat minder punten is. En natuurlijk veel drinken..... water is het beste.
- puppie
Een mergpijp van 50 gram is 6 punten
- eireann
- Site Admin
4 x 6 = 24. das geloof ik mijn dagelijkse hoeveelheid aan punten al zo ongeveer toch? (hoeveel punten mag je per dag?)
*goed gedaan anne!*
*goed gedaan anne!*
**Self Rescuing Princess**
- tessie
- Contacteer:
Nou één weekje per jaar crashen, dat doe je dan best wel goed oeps! Succes!
Balen dat het niet zo lekker gaat Anne
Maar elke dag kan je het gewoon weer oppikken en weer verder gaan!
En ik kom voor mezelf even jubelen
Ben niet nog meer afgevallen, maar ik pas in een corset wat ik gekocht had toen ik net een paar weekjes zwanger was van Erwt1. Toen had ik nog de illusie dat ik dat snel na de bevalling wel aan zou kunnen. Maar ja, toen waren er wel heel veel kilo's blijven plakken, dus dat corset nooit meer aangehad. En net dacht ik: toch even passen, en hij paste!!
Oke, tis ruim anderhalf jaar later
, maar aangezien ik tussendoor ook Erwt2 heb afgeleverd, vind ik dat toch best wel goed 
Balen dat het niet zo lekker gaat Anne

En ik kom voor mezelf even jubelen

volgens mij 29 en dan heb je nog per week 49 punten extra. Die je dus kan bewaren voor het weekend of verspreiden over de week, net wat voor jou het beste uitkomt. Maar voor 6 punten kan je ook 2 glazen frisdrank nemen of een dubbel boterham met kaas.
- juffie
- Site Admin
Oww... dat geeft de burger geen moed...tessie schreef:maar ik pas in een corset wat ik gekocht had toen ik net een paar weekjes zwanger was van Erwt. Toen had ik nog de illusie dat ik dat snel na de bevalling wel aan zou kunnen. Maar ja, toen waren er wel heel veel kilo's blijven plakken, dus dat corset nooit meer aangehad.

MILF 

Mijn BMI heeft de zesentwintignogwat verlaten!
(voor de cynici: het is nu dus minder)

(voor de cynici: het is nu dus minder)
- puppie
Dat is dus afhankelijk van je leeftijd, je lengte en je gewicht!lotus {P} schreef:volgens mij 29 en dan heb je nog per week 49 punten extra. Die je dus kan bewaren voor het weekend of verspreiden over de week, net wat voor jou het beste uitkomt. Maar voor 6 punten kan je ook 2 glazen frisdrank nemen of een dubbel boterham met kaas.
29 is het minimum aantal punten wat je per dag kan hebben.
Ik gok er zomaar op dat Anne er (een hoop) meer mag per dag.
Als je wil wil ik het wel voor je uitrekenen Anne, dan moet je me ff een pbtje sturen ofzo

ah ok. Ik ben gewoon van 29 uit gegaan, maar het zou dus best kunnen zijn dat ik ook meer mag. t Is natuurlijk wel zo dat ik met minder punten ook sneller afval, of denk ik nou verkeerd?
- puppie
Dat denk je verkeerd.
Als je te weinig eet val je juist veel slechter af.
Als je te weinig eet val je juist veel slechter af.
hmm, ok. Maar denk wel dat ik het aardig doe, maar het zou misschien dus nog beter kunnen. Zou je het voor mij ook kunnen/willen uitrekenen?
- kitten
@Anne: je mag mijn boekje wel lenen. Is voor mij voorlopig toch kansloos... ik neem hem zaterdag wel mee. Vwb je mergpijpjes: 50 gr = 6 punten, maar hoeveel weegt t ding? En bedoel je geen bokkenpootje?
@oeps: als jij in een jaar zo weinig aankomt, dat je met 1wk crashen toe kunt, dan is de rest van je levensstijl waarschijnlijk ook al heel ok.
@oeps: als jij in een jaar zo weinig aankomt, dat je met 1wk crashen toe kunt, dan is de rest van je levensstijl waarschijnlijk ook al heel ok.

- tessie
- Contacteer:
Die kilo's van de zwangerschap van Erwt2 was ik binnen een week of 2 kwijt. Toen heb ik ook niet toegegeven aan elke craving, dat scheelde enorm!juffie schreef:Oww... dat geeft de burger geen moed...tessie schreef:maar ik pas in een corset wat ik gekocht had toen ik net een paar weekjes zwanger was van Erwt. Toen had ik nog de illusie dat ik dat snel na de bevalling wel aan zou kunnen. Maar ja, toen waren er wel heel veel kilo's blijven plakken, dus dat corset nooit meer aangehad.