WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
faery

Re: WS valt af!

Bericht door faery »

Tweedehands winkels? En bij dingen als zeeman en wibra kan je goedkoop ook redelijke kleding halen soms :)

Maar eh, super verder chell en Maaike!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

kitten schreef:Raar he? Terwijl met water in je haar... je zou verwachten...
Waarschijnlijk verlies je een hoop dode huidcellen met afdrogen. Ga na 't douchen maar 'ns stevig met een handdoek over bijvoorbeeld je bovenbeen, en zie hoeveel dode huid eraf komt. Dat kan denk ik ook best meespelen in je gewicht hoor!

Verder yay voor kitten en chell, goed bezig!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Misschien ligt het aan hoe warm je doucht. Ik kan me voorstellen dat je flink kunt zweten, zonder dat je het merkt onder al dat stromende water. Daar waarschuwen ze bij zwemmen ook voor, dat je er erg van kunt uitdrogen zonder dat je het je realiseert. Misschien dat dat het verschil maakt?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

@chell

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je qua kilo's niet heel veel meer afvalt, maar dat je lichaam zich opnieuw aan het vormen is, en dat daardoor je kleding nog steeds losser komt te zitten.
Ook sport je (toch?) en kweek je spieren ipv vet, maar spieren zijn qua gewicht zwaarder. Daarom is een weegschaal niet altijd de meest handige graadmeter.
MILF :grin_ani:
cinderella

Bericht door cinderella »

Een tip voor tweedehandskleding: het leger des heils. Het is veel goedkoper dan de meeste tweedehands winkels, ze hebben een vrij groot assortiment, en het geld dat je uitgeeft gaat ook nog eens naar het goede doel. (En bij de winkel die ik ken hebben ze ook gratis koffie en koekjes, t is er altijd heel gezellig). Kun je gelijk ook de kleren die je niet meer past meenemen, trouwens.
toen doet er nu niet meer toe
chell

Bericht door chell »

Nee, ik sport niet. Goede voornemens genoeg, maar ik doe nog steeds niks :)

En tweedehandswinkels en leger des heils enzo... tja... not my cup of tea.

Ik weet dat het nergens op slaat, maar ik hou gewoon niet zo van tweedehands kleding. En ik moet ook zeggen dat ik op die plekken eigenlijk ook nooit leuke dingen zie.
faery

Bericht door faery »

Jammer dat de grote uitverkoop dan weer net geweest is :)

Overigens heb ik *honger*. Heb maar een lijstje gemaakt met lekkere dingen die ik nu bedenk die ik wel zou willen eten, maar nu dus niet ga eten. Ik denk wel dat het vanaf vrijdag makkelijker gaat zijn, omdat ik dan helemaal niet eet, en er dus ook niet over na hoef te denken. Een beetje eten is veel moeilijker volgens mij.
pebbles

Bericht door pebbles »

kreeg net een mailtje van een lot genoot.. hier onder wat quotes uit het mailtje
Ik ben zelf afgevallen tot ongeveer 100 kilo (kwam van 150), en nu gaat er ook niks meer af. Volgens mij kun je daar niet al te veel aan doen,
Ik denk dat je je moet realiseren dat je niet veel meer af zult vallen en dat je de nadruk moet leggen op gezond zijn en blijven,
Natuurlijk baal ik ook wel van mijn gewicht, ik was graag nog 20 kilo kwijtgeraakt, maar dr. Schweitzer heeft me duidelijk gemaakt dat ik 70% van mijn overgewicht kwijt ben, en dat dat een prima resultaat is om gezond te blijven. Ook ik heb tekorten maar ze zijn beheersbaar (ijzerinfuus, B12 prikken en vitamine A en zink extra slikken). Als ik meer af zou vallen zou ik ernstige tekorten krijgen. En dat wil ik ook niet.
ik zie het dus somber in...want ik ben ook die 70% kwijt vooral omdat ik nu al kamp met tekorten.... dus zal ook dan nooit (denk ik) in aanmerking komen voor borst verkleining en buikwand.. snif

**edittt*

kreeg net toch nog een bemoedigend mailtje van haar terug over eventuele verkleiningen..
Daar moet je niet van uitgaan lijkt me. Zeker als je last hebt is het zaak om een goede plastisch chirurg te vinden die ervaring heeft met WLS-patiënten. Die kan dan de verzekering meedelen dat de operatie medisch noodzakelijk is. En als je een hele grote cup hebt kom je sowieso in aanmerking heb ik begrepen. Niet de moed opgeven hoor!
faery

Bericht door faery »

Wat vervelend pebbles! Maar wat zegt je eigen dokter? Want niet iedereen werkt hetzelfde natuurlijk...
pebbles

Bericht door pebbles »

die scheepte mij eigenlijk een beetje af van ja je bent goed op weg... :S ik val al sinds eind 2006 niets meer af en kom niets meer aan.. alleen maar tekorten..

dus vandaar dat ik mijn huisarts heb gevraagd om verwijsbrief voor plasitche chirurg.. omdat ik echt last heb van mijn borsten en buik.. mijn benen en armen boeit mij nit zo.. maar alles trekt en staat op spanning waardoor ik zo ontzettend beperkt weer ben..
faery

Bericht door faery »

*even door met zeuren*

Nog steeds honger! En dat terwijl ik vandaag nog redelijk gewoon gegeten heb qua maaltijden, en een bak druiven, wat stukjes meloen en een appel heb gegeten. En van de honger heb ik hoofdpijn, ook al de halve dag. Ben benieuwd hoe dat morgen gaat, zeker omdat ik die avond bij de deur van het popposium hier moet staan... Serieus als ik vrijdagavond nog van die hoofdpijn heb, stop ik er mee.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Waar ik altijd erg van opknap als ik aan het lijnen ben is een bakkie cup-a-soup tussendoor. Is lekker pittig en zeker de heldere varianten zijn erg laag qua calo's.

Misschien krijg je toch te weinig suiker, zout of een andere stof binnen faery... Succes!
MILF :grin_ani:
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik heb gesport vandaag. En ik was vergeten hoe zwaar warming-ups kunnen zijn. Echt, een volledig rondje bokje-springen (als in: je springt over iedereen heen, gaat dan zelf staan, en als iedereen weer over jou heen is, moet jij weer) met maar een meter tussenruimte is dodelijk! Voor zowel het velletje onder mijn rechter dikke teen (enorme blaar door mat in dojo) als degene waar ik overheen moest tegen het einde. We vielen bijna.

Anyway, ik heb gesport, en ik vond het leuk. Yay!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Yey! Goed dat je gegaan bent, en fijn dat je het leuk vond! :static: whoohoo voor Crownless!
faery

Bericht door faery »

Goed dat het leuk was Crownless! Yay : static:

@juffie: Dat ik nu iets te weinig binnenkrijg is ook niet zo gek, aangezien ik dus voedsel aan het afbouwen ben voor het sapvasten ;)
Plaats reactie