Maar eh, super verder chell en Maaike!
Waarschijnlijk verlies je een hoop dode huidcellen met afdrogen. Ga na 't douchen maar 'ns stevig met een handdoek over bijvoorbeeld je bovenbeen, en zie hoeveel dode huid eraf komt. Dat kan denk ik ook best meespelen in je gewicht hoor!kitten schreef:Raar he? Terwijl met water in je haar... je zou verwachten...
Ik ben zelf afgevallen tot ongeveer 100 kilo (kwam van 150), en nu gaat er ook niks meer af. Volgens mij kun je daar niet al te veel aan doen,
Ik denk dat je je moet realiseren dat je niet veel meer af zult vallen en dat je de nadruk moet leggen op gezond zijn en blijven,
ik zie het dus somber in...want ik ben ook die 70% kwijt vooral omdat ik nu al kamp met tekorten.... dus zal ook dan nooit (denk ik) in aanmerking komen voor borst verkleining en buikwand.. snifNatuurlijk baal ik ook wel van mijn gewicht, ik was graag nog 20 kilo kwijtgeraakt, maar dr. Schweitzer heeft me duidelijk gemaakt dat ik 70% van mijn overgewicht kwijt ben, en dat dat een prima resultaat is om gezond te blijven. Ook ik heb tekorten maar ze zijn beheersbaar (ijzerinfuus, B12 prikken en vitamine A en zink extra slikken). Als ik meer af zou vallen zou ik ernstige tekorten krijgen. En dat wil ik ook niet.
Daar moet je niet van uitgaan lijkt me. Zeker als je last hebt is het zaak om een goede plastisch chirurg te vinden die ervaring heeft met WLS-patiënten. Die kan dan de verzekering meedelen dat de operatie medisch noodzakelijk is. En als je een hele grote cup hebt kom je sowieso in aanmerking heb ik begrepen. Niet de moed opgeven hoor!