Plaatjes!
Re: Plaatjes!
Ik vond haar in het boek al vreselijk en in de film nog erger! Maar het was wel een meer tastbaar iemand om boos op te zijn omdat ze zo oneerlijk en gemeen was enz. Bij voldemort was het van hij is een evil bad guy maar hij was er in het begin nog niet echt. *snapt iemand nog wat ik bedoel*
Als ik die scene met dat vuurwerk in de film zie, dan voel ik me ook wel echt vrolijk en Yesss, "dat zal je leren, Kreng" gevoel.
Indeed love to hate type
Als ik die scene met dat vuurwerk in de film zie, dan voel ik me ook wel echt vrolijk en Yesss, "dat zal je leren, Kreng" gevoel.
Indeed love to hate type
- JJV
- Daantje
- Contacteer:
Daar geef ik je gelijk in JJV.
@Tigerlily, ik vind het jammer dat het vertrek van de Weasely twins in de film zo is ingekort. In het boek veranderd Hogwarts in een volledige chaos. Zag gister wat achter de schermen beelden: wisten jullie dat Voldemort, de acteur dan, een enorme neus heeft. Eentje in het formaat Gerard depardieu.
@Tigerlily, ik vind het jammer dat het vertrek van de Weasely twins in de film zo is ingekort. In het boek veranderd Hogwarts in een volledige chaos. Zag gister wat achter de schermen beelden: wisten jullie dat Voldemort, de acteur dan, een enorme neus heeft. Eentje in het formaat Gerard depardieu.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- juffie
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
- JJV
soms houd ik toch zo wezenloos veel van postcrossing...
ik lag helemaal blauw om deze kaart:

http://www.postcrossing.com/postcards/IN-38935" onclick="window.open(this.href);return false;
...want èigenlijk is ie gewoon best.. netjes.
dirty mind, much? 
ik lag helemaal blauw om deze kaart:

http://www.postcrossing.com/postcards/IN-38935" onclick="window.open(this.href);return false;
...want èigenlijk is ie gewoon best.. netjes.

~\v/~
- kitten
LOL!

Je moet even naar de vorm van de letters kijken. Of eigenlijk van de vorm die het blok letters aanneemt.
- kitten
En de woorden. "practice safe design, use a concept" lijken op "Practice safe sex, use a contraceptive". Gecombineerd met de condoom-vorm (niet een piemel dames, een condoom, foei!
) vond ik hem wel briljant ja! 

- kitten
Ah, het was een photoshopje: linkje naar origineel