WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
lotus {P}

Re: WS valt af!

Bericht door lotus {P} »

vandaag is er maar liefst weer 1,2 kilo af..... we zijn op de goede weg en met een beetje mazzel haal ik mijn 1e grote doel voor half maart!
justes

Bericht door justes »

En ook hier is er weer wat af. 10,5 minder in totaal nu.
leonietje

Bericht door leonietje »

jaaaaa eindelijk weer een kilo kwijt ik had de hoop eigenlijk opgegeven ik stond al een paar weken stil maar nu toch eindelijk weer wat eraf :static:
vode

Bericht door vode »

Ik eet hetzelfde (geen koekjes/fris/snoep, 5 v/d 7 dagen zelf gemaakt eten), ik sport bijna elke dag 30 minuten. Ik val niet af. Stom lijf.
faery

Bericht door faery »

Maar misschien heb je wel een kleiner middel nu? Of ben je op andere plaatsen dunner geworden?
kitten

Bericht door kitten »

Ik wil oohook! :icon_sad:

Voorlopig echt kansloos helaas... te onregelmatig, verhuizen, nieuwe regelmaat zoeken... Meh.
vode

Bericht door vode »

faery schreef:Maar misschien heb je wel een kleiner middel nu? Of ben je op andere plaatsen dunner geworden?
Niet dat ik op het oog kan zien. Niet dat mijn oog betrouwbaar is overigens, als ik denk dat ik echt veel ben aangekomen en er ontzettend dik uit zie, zal je zien dat ik ben afgevallen. En vice versa.

Maargoed. Ik sport maar gewoon verder, ik krijg er wel spieren en conditie van, ik heb echt spieren nu. Wat ik hoop is dat ik zodra dat ik opgenomen word begin met afvallen. Ik zit nu de hele dag stil naast dat half uur sporten en ik wil daar toch proberen te gaan joggen met het strakke ritme dat je daar krijgt en ik ben er hopelijk meer in beweging dan thuis.
nijntje

Bericht door nijntje »

Ik kreeg gisteren een compliment dat ik er goed uitzag en afgevallen ben, van iemand die mij idd, al bijna een jaar niet gezien had yey!
Dan maakt het getal op de weegschaal mij niet eens echt uit, dit is gewoon cool!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

en ehm, hoeveel punten per negerzoen en kopje-warme-choco-uit-de-automaat-van-het-werk?

Heel vermoeiend, er wel op letten en dan toch eten /drinken wat niet goed is. :)
**Self Rescuing Princess**
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

en GO nijntje ! Complimentjes ! yay !
**Self Rescuing Princess**
puppie

Bericht door puppie »

eireann_S schreef:en ehm, hoeveel punten per negerzoen en kopje-warme-choco-uit-de-automaat-van-het-werk?

Heel vermoeiend, er wel op letten en dan toch eten /drinken wat niet goed is. :)
Negerzoen = 2 pnt
Warme choco (halfvol ben ik ff vanuit gegaan) = 5 pnt
leonietje

Bericht door leonietje »

Oke ik geef toe ik ben ziek geweest vorige week maar dr is wel weer een kilo af :D
En ik kan mijn spijkerbroek weer aan!!! Dat is zeker al 1,5 jaar miss wel langer geleden dat ik hem paste

Stand tot nu toe: -9,5 kilo
puppie

Bericht door puppie »

Super goed leonietje!!! :static:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

goed man!
voelt fijn he als je dan zo een broek weer aan kan :)
dbj

Bericht door dbj »

Ik volg dit topic wel al hoef ik niet af te vallen.

En sinds begin dit jaar doe ik mee met wegen en mijn wekelijks weegmoment is op maandagochtend direkt na het uit bed komen.
En ik verbaas me over de resultaten hier; van 61.2 in januari naar 61.8 vanochtend...
Hierbij dien ik wel op te merken dat ik in de maand januari nog de kant-en-klaar-maaltijden van AH gebruikte als avondmaaltijd.
Sinds 1 februari is het gewoon broodmaaltijd geworden, gelijk dus aan de middagmaaltijd.

Opmerkelijk dat wanneer je geen warme maaltijden eet, dat dan je gewicht toeneemt...
Plaats reactie