WS valt af!
Re: WS valt af!
vandaag is er maar liefst weer 1,2 kilo af..... we zijn op de goede weg en met een beetje mazzel haal ik mijn 1e grote doel voor half maart!
-
jaaaaa eindelijk weer een kilo kwijt ik had de hoop eigenlijk opgegeven ik stond al een paar weken stil maar nu toch eindelijk weer wat eraf 

Ik eet hetzelfde (geen koekjes/fris/snoep, 5 v/d 7 dagen zelf gemaakt eten), ik sport bijna elke dag 30 minuten. Ik val niet af. Stom lijf.
Maar misschien heb je wel een kleiner middel nu? Of ben je op andere plaatsen dunner geworden?
- kitten
Ik wil oohook! :icon_sad:
Voorlopig echt kansloos helaas... te onregelmatig, verhuizen, nieuwe regelmaat zoeken... Meh.
Voorlopig echt kansloos helaas... te onregelmatig, verhuizen, nieuwe regelmaat zoeken... Meh.
Niet dat ik op het oog kan zien. Niet dat mijn oog betrouwbaar is overigens, als ik denk dat ik echt veel ben aangekomen en er ontzettend dik uit zie, zal je zien dat ik ben afgevallen. En vice versa.faery schreef:Maar misschien heb je wel een kleiner middel nu? Of ben je op andere plaatsen dunner geworden?
Maargoed. Ik sport maar gewoon verder, ik krijg er wel spieren en conditie van, ik heb echt spieren nu. Wat ik hoop is dat ik zodra dat ik opgenomen word begin met afvallen. Ik zit nu de hele dag stil naast dat half uur sporten en ik wil daar toch proberen te gaan joggen met het strakke ritme dat je daar krijgt en ik ben er hopelijk meer in beweging dan thuis.
Ik kreeg gisteren een compliment dat ik er goed uitzag en afgevallen ben, van iemand die mij idd, al bijna een jaar niet gezien had yey!
Dan maakt het getal op de weegschaal mij niet eens echt uit, dit is gewoon cool!
Dan maakt het getal op de weegschaal mij niet eens echt uit, dit is gewoon cool!
- eireann
- Site Admin
en ehm, hoeveel punten per negerzoen en kopje-warme-choco-uit-de-automaat-van-het-werk?
Heel vermoeiend, er wel op letten en dan toch eten /drinken wat niet goed is.

**Self Rescuing Princess**
- eireann
- Site Admin
- puppie
Negerzoen = 2 pnteireann_S schreef:en ehm, hoeveel punten per negerzoen en kopje-warme-choco-uit-de-automaat-van-het-werk?
Warme choco (halfvol ben ik ff vanuit gegaan) = 5 pnt
-
Oke ik geef toe ik ben ziek geweest vorige week maar dr is wel weer een kilo af
En ik kan mijn spijkerbroek weer aan!!! Dat is zeker al 1,5 jaar miss wel langer geleden dat ik hem paste
Stand tot nu toe: -9,5 kilo

En ik kan mijn spijkerbroek weer aan!!! Dat is zeker al 1,5 jaar miss wel langer geleden dat ik hem paste
Stand tot nu toe: -9,5 kilo
- puppie
Super goed leonietje!!! 

Ik volg dit topic wel al hoef ik niet af te vallen.
En sinds begin dit jaar doe ik mee met wegen en mijn wekelijks weegmoment is op maandagochtend direkt na het uit bed komen.
En ik verbaas me over de resultaten hier; van 61.2 in januari naar 61.8 vanochtend...
Hierbij dien ik wel op te merken dat ik in de maand januari nog de kant-en-klaar-maaltijden van AH gebruikte als avondmaaltijd.
Sinds 1 februari is het gewoon broodmaaltijd geworden, gelijk dus aan de middagmaaltijd.
Opmerkelijk dat wanneer je geen warme maaltijden eet, dat dan je gewicht toeneemt...
En sinds begin dit jaar doe ik mee met wegen en mijn wekelijks weegmoment is op maandagochtend direkt na het uit bed komen.
En ik verbaas me over de resultaten hier; van 61.2 in januari naar 61.8 vanochtend...
Hierbij dien ik wel op te merken dat ik in de maand januari nog de kant-en-klaar-maaltijden van AH gebruikte als avondmaaltijd.
Sinds 1 februari is het gewoon broodmaaltijd geworden, gelijk dus aan de middagmaaltijd.
Opmerkelijk dat wanneer je geen warme maaltijden eet, dat dan je gewicht toeneemt...