Wat eten we vandaag?
- eireann
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
Re: Wat eten we vandaag?
De restjes kip van gister, met crème fraiche, champignons en mango. Daar een mengseltje van gemaakt en dat dan weer in een pitabroodje. Noms!
De salade was gister ook lang niet opgegaan en dat zorgde dus voor een groene tegenhanger.
De salade was gister ook lang niet opgegaan en dat zorgde dus voor een groene tegenhanger.

MILF 

klinkt allemaal weer lekker. Ik heb iets nieuws van AH geprobeerd. Een of andere funghi wokschotel met pasta. Is wel lekker, maar wil eigenlijk gewoon even niet denken aan afvallen, lijnen en punten tellen. Volgende weekend is Peter hier en dan ga ik echt genieten zonder op de punten te letten, kan me even niets schelen.
vandaag weet ik niet wat ik eet. Iets ongezonds in ieder geval: ga carnaval vieren. Dus waarschijnlijk eet ik iets onderweg.
Gister in ieder geval stampot andijvie gegeten
Gister in ieder geval stampot andijvie gegeten

- seleena
Voor ontbijt en lunch pannekoeken. En voor vanavond zelfgemaakte groentesoep met balletjes en soepvlees 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- lunaaa
Een restje zelfgemaakte lasagne.
Hutspot met rookworst, de rookworst was noodoplossing, aangezien ik me vergist had in de inhoud van de vriezer, daar lagen dus géén runderlappen meer in 

- Daantje
- Contacteer:
't Zou eigenlijk pannenkoeken moeten zijn, maar met dit weer kan ik mijn balkondeuren niet open hebben. Met de deuren dicht vind ik dat mijn huis teveel naar pannenkoek ruikt. Dus Pizza is het antwoord, ook plat en rond.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Was eten bij mama lotus. Een of andere stoofpot met aardappelpuree. Weinig aardappelpuree gehad, maar wel groente en een beetje vlees.
- juffie
- Site Admin
Zelfgemaakte sushi. Noms! 
Ze zijn niet de allermooiste, maar hee, eerste keer enzo. Smaak is er niet minder om.

Ze zijn niet de allermooiste, maar hee, eerste keer enzo. Smaak is er niet minder om.

MILF 

Recept van WW: schelvis met pastinaak en wortel.
Ben erg benieuwd....
Ben erg benieuwd....
- eireann
- Site Admin
Wat eten we vandaag?
Sushi! Om me op te vrolijken. Niet helemaal gelukt, maar toch.
**Self Rescuing Princess**
Kan het de WW'ers erg aanraden. Het is super makkelijk te maken, erg lekker en voor een portie kost het maar 4 punten...... Toppie hoofdgerecht dus.Emmy schreef:Recept van WW: schelvis met pastinaak en wortel.
Ben erg benieuwd....
- Daantje
- Contacteer:
Ik had vandaag spareribs en bier met wat collega's. Lekker en gezellig.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- cinderella
Gegratineerde koolraap met komijnekaas, aardappelpuree en runder chippolataworstjes.
toen doet er nu niet meer toe