Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
- kitten
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
Gefeliciteerd Romanticide! Dat is mooi nieuws!
@musje: hoezo werkt het niet? Ben je afgewezen op grond van je foto? Of was dat je eigen conclusie?
@musje: hoezo werkt het niet? Ben je afgewezen op grond van je foto? Of was dat je eigen conclusie?
- skaoot
Gefeliciteerd Romanticide met de baan! Yay en awesome en hoeraaaa! 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Sabrina
Ik heb trouwens wel een foto op m'n CV, en ook gewoon alle andere info van geboortedatum, geslacht, etc. trouwens. Foto heeft me so far vooral positieve reacties opgeleverd
.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Voleuse
Super romanticide! Zo zie je maar, je bent goed in wat je doet en een waardevolle werknemer
.

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
-
Goed gedaan Romanticide! knap dat je zo snel weer wat hebt gevonden.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
Yay voor Romanticide!
@kitten. Nee hoor dat niet. Gewoon een persoonlijk ding. Heb er niets mee. Mijn cv moet het doen. En willen ze mij zien. Dan moeten ze moeite doen. Internet op of nog beter, mij uitnodigen.
Gaaf Romanticide!! Gefeliciteerd!!
- Ravelijne
Go Romanticide! Gefeliciteerd!
Ik ben nu een brief aan het schrijven voor een baan ver onder mijn niveau. Hoewel ik de baan erg graag wil (baliemedewerker aan de uni), merk ik dat ik dat erg lastig vind. Normaal kan ik dingen zeggen als ik een uitdaging zoek, en daar en daarom bij het bedrijf pas, maar op dit moment gaat dat gewoon niet op. Het gaat om een tijdelijke functie. Kan ik dan zeggen dat ik de baan graag wil om daarnaast uit te zoeken wat ik later wil worden? (in iets andere bewoordingen).
- kitten
Als ze iemand voor tijdelijk zoeken, zonder uitzicht op verlenging of zo, dan wel. Als ze hopen dat je blijft wanneer die mevrouw na haar zwangerschpsverlof niet terugkomt (of wat dan ook de reden is), dan niet... Lastig te zeggen.
Bij de ene functie staat niet waarom het is, bij de andere is het vervanging van iemand in het buitenland. Nu ja, ik doe het gewoon, en het komt wel goed. Wel vaag hoor, twee brieven naar de uni (wel verschillende afdelingen), en ze gaan vrijwel identiek zijn 

Sollicitatie baliemedewerker verstuurd! De andere doe ik morgen, kan ik even met een verse blik naar de brief kijken.
- eireann
- Site Admin
Ik zou in je brief focussen op de affiniteit met de doelgroep en het op doen van praktische werkervaring 

**Self Rescuing Princess**
Oh ja, de praktische werkervaring! Nu ja, dat mag dan in de brief die er morgen uit gaat. Goede tip!