Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
fran

Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken

Bericht door fran »

@eireann. Zeker doen. Succes!
kitten

Bericht door kitten »

Klinkt geweldig!
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

Het feest begint voor mij ook.. momenteel alleen erg aan het uitstellen met schrijven.. *shame* Voor een deel ook omdat ik een ontzettende twijfelkont en doemdenker ben... *jamaarstrakshaalikmijndiplomaniet* :o
skaoot

Bericht door skaoot »

Succes Anne, klinkt als een plan!

Ik heb een sluimerend plan in mijn achterhoofd, eerst maar eens googelen... maar nog bedankt voor het goede oudjaardavondgesprek Sabrina :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Alle werkzoekende heel veel succes toegewenst. Ik hoop dat jullie allemaal snel een leuke baan vinden.
Bij mij op het werk komen we om in het werk. Per 1 januari is er een nieuwe collega bij gekomen. Hij is ter vervanging van iemand die weg is gegaan.
Daarnaast gaat er zeer waarschijnlijk vanaf eind januari weer actief gezocht worden naar versterking.
Waar een wil is, is een weg
thaliya

Bericht door thaliya »

Diploma is dus niet gewaardeerd (wel verwacht, maar toch jammer). De school die me eventueel wel wilde hebben heeft dus nee gezegd.
Twee nieuwe sollicitaties de deur uit gedaan; Bij scholen in de buurt van Amsterdam en Brussel.
*gaat weer afwachten*
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

weet je al hoeveel je aan vakken erbij zou moeten volgen om het wel waardig te maken?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

En hoe ga je dan verder? Komen jullie samen naar Nederland, of jij alleen met babyN, of??
MILF :grin_ani:
faery

Bericht door faery »

Wat die mensen boven me vragen, ben ik ook nieuwsgierig naar taika!

Zo. Gisteren even m'n linkjes met vacatures opgeruimd. Ik heb een aantal vacature-sites die ik regelmatig bezoek, en heb nu een aparte map gemaakt met links naar losse vacatures waar ik nog op wil reageren. Dat zijn er nu 10, waarvan ik er op 3 pas ga reageren als ik me of gezonder voel (traineeship) of als de docent vacature niets wordt omdat het me ook oprecht cool lijkt en ik dus niet wil moeten kiezen (iets in de ict). Net begonnen aan de eerste brief van de 7 vacatures die dan overblijven.
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik heb een mail gestuurd naar de HAN om te vragen of zij inzicht hebben in hoe lang dat zou gaan duren. En of er eisen gesteld worden aan de school. Op de website staat "maximaal 2 jaar".

En geen idee wat ik nu ga doen. Ik heb wel vandaag op mijn school verteld dat ik wegga. Was wel beetje apart want collega (en teamlead) had aan mijn head of school verteld dat ze vond dat ik eigenlijk teamlead zou moeten zijn. En dus werd ik teamlead gemaakt, in eerste instantie samen met die collega en vanaf volgend jaar alleen. En toen zei ik dus: ja... volgend jaar ben ik er niet meer.

Opties zijn:
naar Nederland vertrekken en dan maar elke willekeurige baan aannemen, niet perse in het onderwijs
naar een ander land dan Nederland vertrekken, hopelijk dus Duitsland of Belgie
naar een totaal ander land vertrekken (Tanzania?) wat iig iets dichteribij is en meer betaald

@juffie: maak je geen zorgen, tegen de tijd dat onze kindjes oud genoeg zijn om te trouwen heb ik wel wat geregeld ;)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Hey gefeliciteerd met je TeamLead promotie taika!

Tanzania klinkt niet als een fantastische plek voor een WS meet :) Ik hoop dat Nederland of West Europa lukt!
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Tanzania klinkt idd... vergezocht?

Mijn sollicitatiegesprek ging heel goed. Ik was de 1e van 4 kandidaten (van 20 brieven! :static: ), dus tis afwachten hoe sterk de concurrentie is. Ik krijg deze week nog bericht! :) *duimduimduim*
skaoot

Bericht door skaoot »

Go kitten! Ik duimduimduim mee!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
fran

Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!

Bericht door fran »

Ik duim mee voor kitten. Duim, duim, duim, duim. Pijn in duim nu.
Plaats reactie