WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
puppie

Re: WS valt af!

Bericht door puppie »

Sabrina schreef:Whooyeah! Had ik al geroepen dat ik gewoon méér dan een hele kledingmaat kwijt ben? Ik had broekmaat 48, en heb nu een broek in 46 die eigenlijk al heel los zit!!! Ik ben echt zo blij!
Ik was even verblind door de hele kant en klaar maaltijden discussie :|

Maarruh... Wauw!! :static: :static: :static: :static:
kitten

Bericht door kitten »

De volledig nuttelose kant en klaar discussie, want behalve dbj zegt hier niemand kant en klaar te eten. Maar sommige mensen weten het nou eenmaal beter en laten dat graag merken. :)

Yay voor Sabrina! Bijna je tweede kledingmaat omlaag! :static:
dbj

Bericht door dbj »

kitten schreef:De volledig nuttelose kant en klaar discussie, want behalve dbj zegt hier niemand kant en klaar te eten. Maar sommige mensen weten het nou eenmaal beter en laten dat graag merken. :)
:nopompom: :shutup:
Maar er is voor dit onderwerp dit topic aangemaakt zie ik.
Kan kitten tevreden zijn :clown:
murron

Bericht door murron »

Ik kom alleen maar meer aan :nopompom: Ksnap der niks meer van :cry:

maar :static: voor de wel afvallers :)
faery

Bericht door faery »

Wat vervelend murron! Wat doe (en eet) je precies?

Ikzelf val wel af. Minder koolhydraten (en veel eiwit en bonen in plaats daarvan) werkt echt. Ik merkte ook al snel hoe mijn lichaam eraan wende: na minder dan een week zo'n 2 maaltijden per dag koolhydraat-arm, zat ik al veel sneller vol als ik wel koolhydraten at. En eigenlijk kost het niet echt moeite. Voor ontbijt eet ik meestal 2 eieren met een half blikje/potje bonen en tomaat of spinazie (diepvries). Soms krijg ik dat niet op en neem ik het restje mee als tussendoortje. Als lunch salade met vaak iets van vis of tofu en linzen (of capucijners). En als avondeten wisselt het. Soms "gewoon", zeker als ik met anderen eet. Als ik thuis eet, dan vaak soep of chili ofzo, want da's ook koolhydraatarm.

Mijn broeken zitten losser, yay!
murron

Bericht door murron »

Ik drink een stuk minder koffie dus minder suiker en melk(ben ongeveer gehalveerd qua koffie drinken) .We eten een stuk gezonder dus meer groente(minstens 4 x per week verse groente liefst nog wat vaker).Geen sausjes bij het vlees.'s avonds geen tot weinig snaaierij meer (max 2 x per week).Toetje is vaak magere yoghurt met of zonder fruit.
Verder drink ik water.lichte ranja en halfvolle melk.
Ik probeer 3 maaltijden per dag te doen ipv 2. 'smiddags 1 koekje met de kids.
Ik pak weer vaker de fiets ipv de auto.
Duss wat doe ik fout :S
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

nadat ik vorige week flink was aangekomen, ondanks dat ik niet had gesmokkeld, ben ik deze week weer afgevallen.... dus we zijn weer op de goede weg.

edit voor murron: misschien eet je te weinig? Vooral als je vaker aan de lijn hebt gedaan gaat je lichaam sneller in de spaarstand. Want ik zie toch echt niet wat je fout doet
murron

Bericht door murron »

Ook echte pogingen om te lijnen heb ik de laatste 6 jaar niet meer gedaan :S Ik zat toen op een redelijk beter gewicht.Was in de 5 jaar uit mijzelf 20 kg kwijt geraakt door zwangerschap en scheiding,ben toen ong 3 en half jaar stabiel gebleven,maar inmiddels zit alles eral weer aan en meer groeiende :( :( :(
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Murron je bent goed bezig hoor! Ook als je niet afvalt is het heel goed voor je gezondheid wat je nu doet.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
murron

Bericht door murron »

Mja op zich wel fijn het gezonder bezig zijn enzo ,heb ook weer meer energie daardoor ,alleen weet ik niet hoe gezond het is dat ik nu alleen maar aankom :S.Voel mij er niet prettig bij en dat is ook aan alles te merken.Loop in die spijkerbroekleggings want dat veert tenminste mee ,b-h's worden strakker,borsten worden voller(ok das niet zo erg,maar toch),voel me zo'n michelin-poppetje aan het worden,kan het aan mijn knieën merken,sneller buiten adem enzo.
Het zuigt!
puppie

Bericht door puppie »

Het klinkt mij ook eerder dat je te weinig eet murron.
Maar goed, snap heel goed dat het zuigt :-/
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

hmm mijn constante stijging de laatste weken is er allemaal weer af. Misschien is het zo lang doorslikken van de pil toch niet zo heel handig. (niet ongesteld, wel steeds ongezelliger en zwaarder. )
**Self Rescuing Princess**
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Pfoe... dat dieeten valt me best zwaar. Ik doe het nog geen volle week, maar ik ondervind al wel beperkingen. Voor de liefhebbers: op mijn livejournal heb ik wat uitgebreider verslag gedaan. Mét foto's van mijn pogingen tot bento.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
puppie

Bericht door puppie »

Respect hoor fixer!
Ik zou het geen dag vol houden vrees ik...
kitten

Bericht door kitten »

Ik wou dat jongetje solidair mee deed. Dat zou voor mij wel veel schelen. :crownless:
Plaats reactie