Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
brabbeldasje

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door brabbeldasje »

*is boos!*

even boos op alles... mijn gevoelens zijn eventjes zo een bom vandaag....

ik was zo...boos dat ik een kat uit de tuin gejaagd heb!!! terwijl ik die beesten normaal tot iritatie van mijn ouders lok...enzo...

en en nouja er zijn veel stomme mensen op deze wereld...
op dit forum zelfs :S en weet je...blegh! ik ben gewoon even boos op die mensen...

en op andere mensen! en op gewoon...stomheid.
het stomme gezeur van hopeloze aandachtsgeile mensen die ...die gewoon soms zo mij de put in kunnen praten met hun eigen gezeik!!!!!!

en dit komt er van terecht...zo een dag.
en vannacht heb ik heerlijk geslapen maar ik werd wakker helemaal vast gedraaid in de dekens en claustrofobisch als ik kan zijn...ben...was ik heel bang!!

en koste naar mijn gevoel heel lang voor ik los was! en en was helemaal bezweet en rood en blegh!
ik haat slapen met -pyama aan!

en toen ging ik vallen
en toen was ik gewoon boos!
en ook wel blij en opgelucht voor juffie en jerry en vdrietig beetje voor...goede vrienden die verdrietig zijn.

maar ook boos omdat alles zo moeilijk kan zijn
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

Ik zou willen dat ik kon ranten...

Maar seriously, who the fuck heeft competenties verzonnen en voorstellen schrijven en whatever!
Ik wordt er zo onzeker van, terwijl ik weet dat het waarschijnlijk wel goed is. Maar ja, juist op dat moment kun je natuurlijk weer niet even een derde persoon vinden die onafhankelijk zijn mening kan geven :P
funga{MrPaul}

Bericht door funga{MrPaul} »

heb je deze al juffie?

http://www.bodytalklingerie.nl/index.ph ... ts_id=6295" onclick="window.open(this.href);return false;
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Kan je niet gewoon naar een Marlies Deckers winkel gaan en het op de man/vrouw af vragen? Hun zouden het toch moeten weten? En desnoods aantal modellen bestellen dat je kan kiezen welke je leuk vindt en lekker zit?
In hasselt is er zeker een marlies deckers winkel. Ik wil wel eens even vragen, maar ik ga er zeker niet voor volgende week ergens geraken...
mej.s

Bericht door mej.s »

Blegh, waarom durven mensen geen verantwoording meer te nemen over hun eigen woorden en wordt het verdraaid waar je zelf bij staat als je de ander er op aan spreekt. Of gewoon weglopen in een discussie omdat het zegje is gedaan maar niet het fatsoen om te luisteren naar de ander en er op een later moment niet meer op terug mag komen geworden omdat je (lees ik) dan lastig ben en het moet laten rusten. Jaja, daar ben ik niet zo van. Ik houd niet zo van onuitgesproken meningsverschillen en dat laten 'rusten'. Dat gaat een eigen leven leiden en zal altijd blijven sluimeren is de ervaring. Het is zo jammer dat mensen die een leven in een kleine wereld niet even over dat stukje heen gaan kijken en inzien dat ze zelf een groot aandeel hebben in het onstane. Maar goed, daar zal ik wel veel te oud en opgevoed voor zijn.
Crownless

Bericht door Crownless »

Aw... Klinkt naar mej.s. En als een stomme situatie.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
dbj

Bericht door dbj »

Weet je, dat komt heel vaak voor. Kijk/luister maar eens naar politici, volg discussieprogramma's, luister naar het radionieuws.
Het is een zeldzaamheid dat men de ander zijn/haar verhaal laat vertellen zónder dat te onderbreken...
En men wil bijna altijd het eigen gelijk halen :icon_sad:
iezje

Bericht door iezje »

even heel aaaaah
Ik ben mijn depressie zo zat maar in mijn eentje lukt het me niet om deze te overwinnen. Ik heb nu medicatie en therapie die asap echt gaan beginnen maar ik ben het vandaag echt zo zat.. Ik wil niet meer zo verdrietig zijn en zo lastig uit mijn bed komen
kitten

Bericht door kitten »

Ben het helemaal met je eens, mej.s! Bespreken is de enige manier om lucht te klaren.

Sterkte ook, iezje.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Argh, dan heeft mijn tandarts besloten dat ik naar een parodontoloog moet... Allang joy *kuch*, want ik heb 't niet op mensen die in mijn mond wroeten, maar vooruit. Wil ik dan eindelijk een afspraak maken (hij ligt er sinds 25 januari :oops: ), zie ik dat 't een doorverwijzing is naar een praktijk in De Meern die ik er niet gezellig en vooral creepy uit vind zien, en waar ik me he-le-maal niet goed bij voel, terwijl er in Nieuwegein ook een praktijk is waar ze ook om kunnen gaan met stresskippen angstpatiënten en waar ze zelfs televisies in 't plafond hebben (yeah baby, tv kijken terwijl ze in mijn mond wroeten, ik ben voooooor!), maar de brief van de tandarts is specifiek voor die in De Meern. Nu moet ik stomme tandarts bellen, maar die is tussen 12:00 en 13:15 niet bereikbaar, en dan maar horen of ik naar Nieuwegein kan. Bwaaaaaaah!

En ik moet ook naar de kaakchirurg vanwege een verstandskies die eruit moet, maar ik ben PANISCH voor die ingreep omdat ik alleen maar mensen hoor klagen en alleen maar negatieve verhalen hoor vertellen over heel veel pijn, mislukte verdovingen en andere horrorscenario's.

Mag ik niet direct een kunstgebit? Ik haaaaaaaaat tandartsen en alles wat erbij hoort! [/moppersmurf]
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Voelt helemaal met sabrina mee. Ook nog steeds wijsheidstanden eruit moet laten halen... Ben bang...there i said it!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik ga gewoon om een roesje vragen! Volgens m'n tandarts doen ze dat alleen bij verstandelijk beperkten, maar fuck dat, ik wil gewoon lekker slapen. Tegen napijn kan ik ibuprofennetjes slikken, maar IK WIL NIET VOELEN DAT JULLIE IN MIJN MOND AAN HET SNIJDEN ZIJN!!! Bwaah! Sorry, megawatje hier, ik heb 't gewoon niet op dat soort mensen. Mijn tandarts is een hele aardige man verder, maar iedere keer dat ik er ben, is het wachten op de "Oei Sabrina, dat ziet er niet zo goed uit", de daarop volgende preek over goed poetsen (hij bedoelt het goed, maar toch) en de oprecht bezorgde uitdrukking op zijn gezicht. Mwuh.

Maar ik moet 22 april wel in het ziekenhuis zijn voor het eerste gesprek... Ik vind dat Romanticide mee moet om mijn handje vast te houden, just because!

En zeggen dat je bang bent is de eerste stap, denk ik dan maar... Als ik 't hier kan zeggen, moet ik 't ook gewoon tegen die stomme kaakchirurg kunnen zeggen. *kijkt mislukt stoer*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Yara

Bericht door Yara »

Je voelt het snijden gelukkig niet. Ja er zijn mensen in je mond aan het klooien, maar je voelt weinig. Overigens viel mij de verstandskiezen 100% mee. Verdoving gehad, paar minuten inwerken, nog geen 5 minuten in de stoel voor 2 kiezen en klaar. Paar dagen wat last van gehad, maar eigenlijk stelde het weinig voor in vergelijking met de verhalen die je weleens hoort.

Verder dacht ik ook dat ik voor een onderzoek ging met verstandskiezen, dat was alleen direct verwijderen. Ik ben er maar dus een keer geweest. Ik zou dat dus even goed checken voordat je daar schrikt dat het NU gaat gebeuren (dat gebeurde mij dus ;-)).
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Sabrina

Bericht door Sabrina »

BWAAAAAH! Yara! Nu vreet ik mezelf helemaal op! Nou ja, 't is sowieso 's middags en Romanticide gaat een uurtje eerder weg om mee te kunnen. Dus als 't per ongeluk wel een ingreep zou zijn... DAN REN IK GILLEND NAAR HUIS! :smiley_panic:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

grom ik heb zo een zin om iemand echt verschrikkelijk erg helemaal verrot te slaan!

gewoon omdat ik dat wil!
nu ben ik (schijnbaar) niet geweldadig aangelegd...of met een t weet ik veel.
maar toch mijn handen jeuken.
alles jeukt!

ik word gek van de hooikoorts en ik word gek van mensen die dingen beloven en het dan niet doen en van mensen die hun werk op jou afschuiven onder de titel "extra verantwoordelijkheid" en dan zelf geen flikker uitvoeren.

ik word gek van mijn kerk!!!!!!!
ik moet stoppen met de jeugdleiding... omdat ik aan sm doe...

serieus....alsof ik ze uitgebreid ga vertellen van "nou weet je wel dat jezus geslagen werd met de zweep? ja ik ook!!!" kom OP zeg!!!!!!!

de tieners hebben noit een woord erover gehoord en zonder mij is het alleen maar chaos.

ik ben de gene die structuur geeft aan de avond en tenminste hamert op een veilige plek voor de jeugd... en nu ben ik onveilig? omdat ik dit voel?

vdorie ze gaan me gewoon net zo lang treiteren tot ik stop met dit... nou stik er maar lekker in.
ik word er zo boos van.
en het is niet alsof ik nog actief ben tegewoordig :confused:

het is gewoon een rot situatie.
die jeugdgroep was mijn passie...die heb ik opgebouwd vanuit niks...
we zijn gegroeid van 4 tieners naar nu een groep van meer dan 30 man.

zucht
stom gedoe.

en gertje is ziek.
en daar word ik helemaal zenuwachtig van.
en beetje boos en verdrietig.

en heb zaterdag een meet.... met allemaal nieuwe mensen.
waarvan ik er misschien 4 ken ofzo... en mijna 100 niet!
en het is allemaal zo groot weer en ik heb er enorm zin in maar ik ben zo zenuwachtig.
en...
en en....
aaaaaaaaaaaaaaaah

ooh en succes Sabrina.
Plaats reactie