WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
kitten

Re: WS valt af!

Bericht door kitten »

Maareh... het helpt ook als iedereen ook op elkaar reageert en niet alleen de eigen standen post. ;) Dus justes: geef een ander ook vaker een schouderklopje, want die vindt dat vast net zo fijn als jij! :)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik ben momenteel ongelofelijk aan het schommelen, de ene wek val ik af, de volgende weke kom ik weer aan. Kan daar niet echt een verklaring voor vinden. En dat maakt ook dat ik hier minder post. Ik ben gewoon een beetje zat van het tellen van punten zonder effect. Ik wil weer chocolade, cola (de enige echte, met calorieen en cafeine) en allerlei lekkere dingen die o zo slecht zijn.
puppie

Bericht door puppie »

Goed hoor Justes en Tessie!

@Justus Vind je het nog wel vol te houden met de shakes?
@Tessie Zwakke momenten lijken me heel logisch, die heb ik hier ook wel hoor!
@Fixer Ik heb er niks van gemerkt, maar wellicht is dit dieet afhankelijk?
@Kitten :close_knuf: Het gaat jou ook heus wel lukken!
@Lotus Lastig lijkt me dat..

Hier hangt de teller momenteel op -16,7
Ben van maat 46 naar maat 40 gegaan :omg:
Nog 3,6 en dan zit ik op mijn streefgewicht en dat wil ik gaan halen.
Al wordt het wel lastiger om streng te zijn voor mezelf nu ik al zo'n eind onderweg ben :bloos:
oeps2

Bericht door oeps2 »

ik ben er klaar mee :static: :static: :static:
gisteren de broek aangehad die ik aan wilde !
jippie !!
pup geweldig !!

aan de anderen ... gewoon relaxed volhouden .. t wordt zomer .. dan eet je zowiezo minder !
sterkte allemaal !

*neemt weer voor een jaar afscheid van dit topic **

kuzzzzzzzz
oepzzz
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Wow puppie, wat een verschil zeg! Kan me wel voorstellen dat het nu lastig is om het nog steeds vol te houden. Laatste loodjes he.... Succes nog even!

En fixertje, kan het niet zijn dat je nu te weinig vezels binnen krijgt?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik val niks af, en moet erg opletten niet bij te komen...

Dikke anne...

maar YAY voor justes, tessie en puppie!
**Self Rescuing Princess**
mej.s

Bericht door mej.s »

Mooi, ik heb mijn lijnpogingen aan de wilgen gehangen. Geen gedoe meer met het gewicht. Ik ga me eerst maar accepteren dat ik een paar kilo teveel heb en mijn rondingen. Er valt een last van mijn schouders af. Natuurlijk ga ik niet alles eten, maar ik mag nu eten en niet schuldig voelen als ik iets eet wat in mijn eigen ogen niet zou mogen. Het gaat nu ook stukken makkelijker om verleidingen te weerstaan. Laat de lente maar komen, ik ben er klaar voor :static: :banana:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

mijn motivatie is momenteel ook tot het nulpunt, of zelfs daaronder, gezakt. Het gaat nu echt zo langzaam en soms is er niets af, dat ik me afvraag waarom ik het eigenlijk doe en waarom het mij niet lukt (en anderen blijkbaar wel).
leonietje

Bericht door leonietje »

Mij lukt het nu ook echt niet hoor!! Mijn eetlust is gewoon terug en in de carnavalsweek goed gegeten (nee niet alleen maar slecht we hebben paar keer gewoon gekookt zelfs) En vorige week had ik een echte vreetweek echt continue honger en er aan toegegeven ook... Dus ik heb mijn 10 kilo eraf nog steeds niet bereikt. Sterker nog ipv dat ik nog maar een halve kilo moet, moet ik nu nog 2kilo kwijt. Maar deze week weer even streng voor mezelf zijn want ik wil toch echt die 10 kilo halen!!

En Yay voor iedereen waarbij het wel lukt
En lotus je bent echt super bezig!!
En knuffels voor iedereen waarbij het ff niet zo lekker gaat.
puppie

Bericht door puppie »

Mij lukt het ook niet als ik het alleen moet doen, daarom ga ik iedere week naar de bijeenkomsten.
justes

Bericht door justes »

@puppie: ja dat gaat prima, ik combineer het met dr. Frank voor als ik eens een dag even geen zin in shakes heb.
@kitten: kop op, als je verhuisperikelen voorbij zijn, gewoon weer met frisse moed aan de slag
En voor ons allemaal: haastige spoed. Afijn, je weet wel.
dbj

Bericht door dbj »

Mijn gewicht *proest* blijft redelijk stabiel, verschillen per week blijven klein.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

tessie schreef:En fixertje, kan het niet zijn dat je nu te weinig vezels binnen krijgt?
Zou goed kunnen. Ook al eet ik veel meer groenten dan voorheen, ik is mijn dagelijkse kom brinta. Van brood e.d. hebben de vezels niet afgekomen, ik eet altijd wit brood.

Ik moet nog maar een weekje. En ondanks dat ik er niet persé iets af hoefde ben ik nu ongeveer 3 kilo kwijt, meeste van buik. Volgende week ga ik wel weer gewoon brood e.d. eten, maar minder dan ik deed en meer groenten. Een beetje onderin de BMI-schaal blijven hangen kan met het oog op toekomst en toekomstig medicijngebruik geen kwaad.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Misschien je voeding aanvullen met yakult?
MILF :grin_ani:
vode

Bericht door vode »

Ik zou je geld niet verspillen aan Yakult (of enig ander 'probiotisch' drankje). :p
Plaats reactie