Nerveus voor een date of om een andere reden...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
chell

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door chell »

Brrr, dat lijkt me zo eng! Succes Sabrina
faery

Bericht door faery »

Ik heb 'm ook net laten wisselen Sabrina! Is goed te doen, als je een leuke dokter hebt (die van mij was een lekker ding, nom!), en je vooral niet kijkt met wat ze met je arm aan het doen zijn :mrgreen:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

kitten schreef:Nog geen kleine Sabrinaatjes en Romanticide-Junior's? :mrgreen:

Sterkte!
Ik kan 'm op elk moment weer laten verwijderen en dan ben ik zo weer vruchtbaar, dus dat was vooral de overweging :mrgreen:.

I survived! Ik heb de rest maar netjes in het anticonceptie-topic gepost :P. Thanks voor de succeswensen!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Zwaait vanuit de wachtruimte gynaecologie!
Yippie, zometeen weer fijn met mijn benen wijd in de beugels! :nopompom:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Joepie! *not* Sterkte ruby!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

He gelukkig alles was goed! Het was een aardige en zachtaardige gynaecoloog deze keer, incl. voorverwarmd speculum en zachte aanraking.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Gelukkig ruby! Zo'n onderzoek is al naar genoeg.
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Ja, inderdaad!
eireann
Site Admin

Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door eireann »

Zou eigenlijk verplicht moeten zijn voor gynaecologen !
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

:panic: :panic: :panic: :panic: :panic:
Ik moet morgen eigenlijk al mijn resultaten voor de bachelor inleveren. Ik heb gisteren mijn bachelorproject al naar mn begeleidster verstuurd, en ik heb nu nog niks van haar gehoord over hoe het verder gaat. Ik MOET het morgen inleveren, anders weet ik niet zeker of ik nog volgend jaar een master kan doen (en daarbuiten ben ik er helemaal klaar mee) Maar wat nou als ze op vakantie is en me helemaal is vergeten ofzo? Ik moet het morgen inleveren. Waaaaah!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Dat is rottige stress, voleuse!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Goed, ze heeft het nagekeken. Maar het was nog onvoldoende en ik moet voor morgen zo ongeveer een miljoen dingen nog aanpassen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

D'oh! Wel haalbaar?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Dat weet ik niet eigenlijk. Mijn begeleidster is ook echt een domme koe dat ze al maanden weet wanneer die deadline is, ik heb dit maandag al ingeleverd en er nog even bijgezegd dat de deadline echt morgen is, en dan heb ik haar vandaag verdomme nog moeten OPBELLEN dat het echt moet worden nagekeken, en dan krijg je dit??!! Ik ben echt zo boos... ik zit al heel de tijd te zeggen dat het sneller moet en dat er meer moet gebeuren, maar zij bleef me verzekeren dat het allemaal goed zou komen dus ik heb gewoon gevolgd wat zij zei. Als ik het morgen niet haal dan betekent dat een half jaar studievertraging, geen stufi meer en langstudeerboete. Behoorlijk zuur 5 meter voor de figuurlijke eindstreep...
pluis

Bericht door pluis »

Als je op maandag iets inlevert wat op vrijdag af en gecorrigeerd moet zijn.. hoe klein is het dan?

Iets grondig doorlezen en corrigeren kost tijd.

Zelfs als ik hele (werk)dagen de tijd heb, red ik, bij een nieuw document, de eerste dag niet meer dan vijftig pagina's. En dat zijn dan nog veertig pagina's waar al eindeloos over vergaderd is, die volstaan met plaatjes en waarvan ik zeker weet dat de inhoud klopt. Moet ik ook nog letten op de feitelijke juistheid van het geschrevene, dan kan het zomaar zijn dat ik nog veel minder af krijg.

Nou weet ik niet hoe groot je werkstuk is, maar als het een béétje op een fatsoenlijk formaat scriptie lijkt, dan is het na vier dagen terug krijgen best erg snel (sowieso, in deze periode van het jaar zitten de meeste hoger-onderwijs professionals allang weer middeen in de voorbereidingen voor het volgend jaar).

Schijnbaar had je begeleidster verwacht dat er minder fouten in je werk zouden zitten en dat ze er minder werk aan had.
Plaats reactie