het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
JJV

Re: het beweeg-topic

Bericht door JJV »

Mn huisgenote vindt skaten ook veel leuker sinds ze wat workshops gevolgd heeft.

Ze heeft roller derby overwogen. ( zie ik Crownless ook wel leuk vinden trouwens )
en doet nu oa basketbal op skates en gaat vaak naar rollerdisco
~\v/~
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

volgens JJV moet het hier ergens in het topic staan maar 99 pagina's door worstelen gaat mij te ver. Ik ben op zoek naar een android app om wandel km's bij te houden. Heeft iemand hier een goede?
skaoot

Bericht door skaoot »

Zowel runkeep als endomondo zijn ook geschikt voor wandelen geloof ik.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

dank je wel
skaoot

Bericht door skaoot »

Typo: de app heet runkeeper
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Voor het eerst in een week of 6 weer naar de sportschool geweest.... dat maakt het een zumbales van ongeveer een euro per minuut.
Dinsdag weer. Kijken of het weer regelmaat kan worden.
**Self Rescuing Princess**
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En het is dinsdag. Gepost vanuit de kleedkamer. Met frisse tegenzin dat wel
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Go Anne!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb de BBB les gevolgd van iemand die ik nog niet kende. Pittig! Daarna nog gebleven voor XCO, maar dat heb ik maar 20 minuutjes volgehouden, energie nivo was iets te laag bij aanvang al.

Kijken of het lukt donderdag of vrijdag weer te gaan
Wever

Bericht door Wever »

Afgelopen vrijdagnacht een nachtelijke bosloop van 9 km meegedaan. Heb 'n behoorlijke tijd neergezet (48'20"), maar was vooral een spectaculaire bezigheid, met allemaal lichtjes en vuurspuwers onderweg. De moeite waard. :)

Vandaag ook 20 km gejogd. Mijn benen weten er nu wel van. :(
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Goed dat je weer gegaan bent Anne!! En sowieso 2 lessen achter elkaar is wel pittig toch!

Klinkt leuk Wever! Dat lijkt mij echt het leuke van hardlopen, er zijn zoveel leuke evenementen.

Ik ben vanavond naar Steps gegaan. Was moe en chaga door de afwijzing van LacedUp dus wilde eigenlijk thuis blijven, maar toch maar gegaan, want ik word er meestal wel vrolijk van. Wel twijfels, want ik ben slecht in Steps. Had het pas 2 keer gedaan, maar voelde me toen zo motorisch gestoord dat ik het nooit meer gedaan heb daarna. Maar nu was de les van een man. Dus geen rare choreografietjes enzo, maar gewoon lekker pittige oefeningen voor je spieren en conditie. Was echt wel fijn! Mss volgende week weer Steps.
Crownless

Bericht door Crownless »

Oh ja, dat motorisch gestoord voelen vind ik ook zo irritant aan Steps. Aan al die klasjes trouwens.

Ik ga vanavond niet sporten. Ik ben het beu. Mijn beenklachten zijn alleen maar erger geworden bij dat vechten op muziek gebeuren. Podoloog 2 constateerde dat mijn eerste zooltjes niet goed genoeg waren, heeft nieuwe gemaakt, en zei bij controle twee: "ja, logisch dat het nu nog niet goed is, want er moet zoveel onder jouw voet gepropt worden, als we dat in een keer doen, dan gooi je die zooltjes na 3 dagen weg omdat ze teveel zeer doen."

En de chirurg zei dat als die zooltjes niet helpen, spier van het botvlies moet worden losgesneden, en dat dat toch wel heftig is. En ik hoorde ook weer dat dat niet altijd helpt.

Ik ben er klaar mee. Ik maak het gebeuren met de zooltjes nog af. Ik heb wel elke keer het idee dat het wel iets doet. Maar spierpijn in je voeten is ruk. Maar ik ben zo ontzettend klaar. Dan maar niet sporten. Dan maar niet meer rennen en springen. Fuck it. AAARGH

Ik wil ook door het bos heen rennen verdomme. Ik vind het maar gemeen. Overal zie je hardlopende mensen. En het was het eerste en enige waarvan ik dacht 'ja, tof!' terwijl ik het deed. Bij sportklasjes zit ik echt de tijd af te tellen. Fitness vind ik saai. Fietsen vind ik ruk. Zwemmen vind ik ruk. Teamsporten moet je allemaal bij rennen, op z'n minst. Behalve dat ik geen vriendjes ben met een bal. Vechtsporten doen op een andere manier zeer. Plus ik ben motorisch gestoord. Yoga vind ik niet leuk want motorisch gestoord en ik schaam me rot dat ik niet eens in een kleermakerszit kan zitten omdat ik zo fucking stijf ben (plus het doet pijn), laat staan dat ik mijn tenen kan aanraken. Oh, en al dat rekken en strekken doet dus pijn. En skaten vind ik eng omdat je dan hard op je muil kunt gaan. En dan probeer ik mezelf te zeggen 'nou, je hebt ook ooit leren lopen en leren fietsen zonder blijvende schade, dus dit moet ook wel kunnen'. Maar ik ben een schijterd.

Dus muh. Ik ben het beu. Ik heb mijn benen stuk gemaakt en nu zit ik er mooi mee. Voor ik ging hardlopen kon ik wel bij concerten springen en ging ik wel eens squashen waarbij je dus ook moet rennen. En deed ik mee aan warming up rendingen. Kan ik nu vergeten.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Het is zo ontzettend ruk voor je!
MILF :grin_ani:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wat een narigheid! *knuffels*
JJV

Bericht door JJV »

Foto van die chirurgen op een punch bag en schoppen maar....

prima motivator me dunkt
~\v/~
Plaats reactie