Nerveus voor een date of om een andere reden...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Voleuse

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door Voleuse »

pluis schreef:
Voleuse schreef:En ik wil hier gewoon even spuien, omdat ik baal dat het zo loopt. Fijn dat je me NOG slechter laat voelen over de situatie
Ik wist niet dat dit nu ook al een topic was waarin er niets anders gezegd mocht worden dan "och arm kind toch". :roll:
Je mag zeggen wat je wil, maar erg aardig was het niet, dus dan reageer ik daar op. Of was het enige wat ik had mogen zeggen, oh pluis, je bent zo slim en je weet alles over de situatie, ik denk dat inderdaad alles mijn schuld is? :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Oh, en wat fijn, shareen!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

shareen_G schreef:Enige wat dokter nog wel heeft gezegd: pijn is stop.

;) op meerdere manieren te interpreteren. Wel fijn dat je van je krukken af bent.
Geniet van de positieve momenten.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Soms is pijn geen stop hoor :hypocrite:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Nerveus is een understatement. Ik heb vanmiddag een contractbespreking op mijn werk. Eerst wat backgroundinfo:
Ik heb al vanaf ongeveer eind mei gevraagd wanneer ik een gesprek zou hebben m.b.t. mijn nieuwe contract. Zelfs toezegging gehad van de rector (dus directrice) dat dat gesprek er zou komen. Gedoe binnen mijn sectie, iemand die last minute opstapte, dus was nogal chaos aan het einde van het jaar. Ik heb m'n gesprek dus niet gehad, en kreeg een nieuw contract thuisgestuurd in de eerste week van mijn vakantie. Daarin stond a) dat ik mijn bevoegdheid in januari moet halen, wat niet haalbaar is en niet handig want dan moet ik de rest van het collegejaar instellingscollegegeld betalen aan uni, en b) dat ik de ouderschapsverlofuren vervang van mijn collega, wat een vette naaistreek is, want daardoor hoeven ze me geen vast contract te geven als ik mijn bevoegdheid haal. En we hebben een nieuwe collega die LIO is (dus nog een jaar op mij achterloopt, zelfs), en die heeft dus de uren van de vertrekkende collega. Terwijl dit mijn derde jaar wordt! En ik heb daar direct een mail op gestuurd, maar die is pas op 1 augustus beantwoord met alleen maar dat we een afspraak moesten maken.

Die afspraak is dus vandaag... En ik sta in principe vreselijk sterk, want zij hebben mij nodig, ze kunnen nooit een vervanger vinden op deze termijn en al mijn collega's zitten bomvol, maar toch. En ik had de beste beoordeling van iedereen! Van. Iedereen. *print in hoofd* Dat zei m'n leidinggevende namelijk zelf. Maar hell, ik moet dan wel ineens een grote mond gaan krijgen! Dat vind ik vreselijk eng, want dat kan ik helemaal niet! Nu al buikpijn van de zenuwen...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ik ga ongelofelijk voor je duimen. Jij verdient dat gewoon!!!!
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Heel veel succes Sabrina!! Je kan het!! :static:

Ik ben zelf ook nerveus. Ik moet zo meteen naar Utrecht voor een gesprek met de studentendecaan van de UU over een voorziening prestatiebeurs en dus mijn (financiële) mogelijkheden om verder te studeren. Gelukkig gaat Tigerlily mee (haha, vooral eigenlijk omdat we erna nog ff bij Laced Up langsgaan).
Verder ben ik ook nerveus omdat Mick's suiker weer eens te hoog schommelt. Please, laat dit (weer) tijdelijk zijn!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Meh Sabrina. Als ik als oud leerling nog een goed woordje kan doen doe ik het graag hoor. Ik heb nog steeds een hekel aan die vervelende leidinggevende die ik ken als Frau Übergruppensturmbahnfuhrer lerares Duits.

Succes!!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Thanks guys. En Daantje, ze is gelukkig alleen nog maar adviseur ipb, maar da's al erg genoeg. Thanks for the offer! Vrees alleen dat ze er niet zo gevoelig voor is...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Je staat helemaal in je recht hoor Sabrina! Zomaar FF een contract opsturen met rare voorwaarden erin pfffrt. Laat niet over je heenlopen! Gewoon niet accepteren als ze zulke onzin van je vragen. Ik durf te wedden dat als je zegt: Oh, maar die voorwarden kan ik niet accepteren dus dan ben ik bang dat ik hier niet meer kan werken, dat ze dan met 100 km/u terug krabbelen.
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Hoe ging je gesprek Sabrina?
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ja goed! Ipb-mevrouw was heel vriendelijk en eerlijk, en heeft alles goed en duidelijk uit kunnen leggen. Mijn diplomadeadline is verschoven en vaste uren kunnen niet omdat dat er te weinig zouden zijn, en ik dan dus verplicht een te kleine vaste aanstelling zou krijgen als ik mijn bevoegdheid haal. Ze gaat wel kijken of ik wat startersuren kan krijgen, om me toch te compenseren voor de extra voorbereidingstijd die ik nodig heb, al kom ik niet in aanmerking voor de CAO-regeling voor nieuwe docenten (daar moet je bevoegd voor zijn). Al met al heel fijn gesprek en goed gevoel dus :).
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Fijn!
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

En waarschijnlijk heb je dat er uit weten te halen wat er momenteel inzit.
Wat je nu schrijft lijkt me iig een heel stuk beter dan die slaven overeenkomst dat contract waar je eerst over schreef.
Goed gedaan!
skaoot

Bericht door skaoot »

Blegh morgen 11:00 dat gesprek op school en geeeen zin en zenuwen enzo. Sterk in mn schoenen staan, netjes blijven en nergens mee instemmen. Komt goed.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie