Het Groot Felicitatietopic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
tijgie{K}

Re: Het Groot Felicitatietopic

Bericht door tijgie{K} »

Crownieeeeeeeeeee!!! Gefelicitoeterd!!! :kiss: :close_knuf:

Afbeelding
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

Voleuse

Bericht door Voleuse »

Aaaah! Die vingers! *ril*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Oh en:
puppysjors schreef: *slingers in topic ophangt*
Afbeelding
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
madeleine

Bericht door madeleine »

Van harte meisje, een hele fijne dag, ik hoop dat je een héél mooi jaar voor de boeg hebt.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
leonietje

Bericht door leonietje »

Ook van mij gefeliciteerd!
Deleted User 436

Bericht door Deleted User 436 »

Gefeliciteerd Crownless :)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Bwaaaah, ik ben bijna te laat! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd! :static:
Dat het komende jaar maar heel veel mooie, leuke, geweldige, awesome dingen met zich mee mag brengen!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Romanticide

Bericht door Romanticide »

Gefeliciflapstaart!!! ja ik weet dat ie afgezaagd saai is. Maar ik ben dan ook heeeel oud en mag hem dus nog steeds gebruiken :clown:
:static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static:
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Proficiat Crownless
Zarath

Bericht door Zarath »

Hehe, ik kom zo weinig op WS de laatste tijd dat ik alle felicitaties hier gemist had. Maar mijn meisje wees me er gelukkig zojuist op. Dus alsnog allemaal hartelijk bedankt!
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Gefeliciteerd Crownless!
Waar een wil is, is een weg
seleena

Bericht door seleena »

Proficiat Crownless :static:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Crownless

Bericht door Crownless »

Dank jullie wel! Ik had een goeie verjaardag. Eerst leerde ik hoe je kinderen kunt leren sillyputty te maken en slimey en andere entertainmentwaardige dingen voor kinderen, zoals een van der graaf generator (waar iedereen toch wel bang voor bleek te zijn, lol). Ik mocht met slimey klooien en krijg er nog voor betaald ook, ik hou van mijn baan. En toen kreeg ik van mijn vriendje schoenen :willhaben: en gaan uit eten bij popocatepetl en daar kreeg ik omdat ik jarig was het meest chocolatige toetje evah! Oh, en mijn en zijn ouders waren gisteren al op bezoek die smulden van mijn fav eten: spaghetti carbonara. Best eng, want ik maakte de saus from scratch en die bleek iedereen lekker te vinden (mezelf incluis, dus das meegenomen).

Dus, yay! Mijn verjaardag was tof, en ben alweer over mijn 'muh, ik zit ongeveer op een derde van mijn leven nu en ben niet tevreden en damn, alle dingen die ik leuk vind passen steeds minder bij mijn leeftijd' want ik heb awesome vrienden, keilief fantastisch vriendje, super Ander Stel die partnerruil/semipoly/hetbeestjemoeteennaamhebben dingen willen doen, mijn moeder wil steeds meer met me bonden en ik vind het tof een betere band met haar te krijgen, ik word bijna 'tante', mijn studie is af en ik heb een bijbaantje die cool is met mogelijkheden om veel meer uren te draaien in de toekomst. En hoe kun je eigenlijk in vredesnaam te oud zijn om niet vol enthousiasme 'gaaf!' te roepen bij het maken van slimey of om blij worden van nerdtalk (crownless bites chocodesert. It's supereffective!), computergames of voorbereidingen treffen voor de zombie-apocalypse. Of om te ontdekken dat magic eigenlijk best een tof spel is.

Kortom, ik kan wel positief zijn. Komend jaar word ik daar vast beter in :thumbsup: op naar 27 (ieks, nog maar een jaar tot aan de zelfingestelde 'bepaal hier of je kinderen wilt en zo ja, begin dan nu met het proberen te verwekken ervan'-leeftijd.)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Haha Crownless zoo herkenbaar die issues waar jij over piekerde! Hier net hetzelfde bij mijn 26e verjaardag!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Een beetje laat, maar niet minder gemeend: Van Harte Gefeliciflapstaart Crownless
Plaats reactie