Dank jullie wel! Ik had een goeie verjaardag. Eerst leerde ik hoe je kinderen kunt leren sillyputty te maken en slimey en andere entertainmentwaardige dingen voor kinderen, zoals een van der graaf generator (waar iedereen toch wel bang voor bleek te zijn, lol). Ik mocht met slimey klooien en krijg er nog voor betaald ook, ik hou van mijn baan. En toen kreeg ik van mijn vriendje schoenen

en gaan uit eten bij popocatepetl en daar kreeg ik omdat ik jarig was het meest chocolatige toetje evah! Oh, en mijn en zijn ouders waren gisteren al op bezoek die smulden van mijn fav eten: spaghetti carbonara. Best eng, want ik maakte de saus from scratch en die bleek iedereen lekker te vinden (mezelf incluis, dus das meegenomen).
Dus, yay! Mijn verjaardag was tof, en ben alweer over mijn 'muh, ik zit ongeveer op een derde van mijn leven nu en ben niet tevreden en damn, alle dingen die ik leuk vind passen steeds minder bij mijn leeftijd' want ik heb awesome vrienden, keilief fantastisch vriendje, super Ander Stel die partnerruil/semipoly/hetbeestjemoeteennaamhebben dingen willen doen, mijn moeder wil steeds meer met me bonden en ik vind het tof een betere band met haar te krijgen, ik word bijna 'tante', mijn studie is af en ik heb een bijbaantje die cool is met mogelijkheden om veel meer uren te draaien in de toekomst. En hoe kun je eigenlijk in vredesnaam te oud zijn om niet vol enthousiasme 'gaaf!' te roepen bij het maken van slimey of om blij worden van nerdtalk (crownless bites chocodesert. It's supereffective!), computergames of voorbereidingen treffen voor de zombie-apocalypse. Of om te ontdekken dat magic eigenlijk best een tof spel is.
Kortom, ik kan wel positief zijn. Komend jaar word ik daar vast beter in

op naar 27 (ieks, nog maar een jaar tot aan de zelfingestelde 'bepaal hier of je kinderen wilt en zo ja, begin dan nu met het proberen te verwekken ervan'-leeftijd.)