het beweeg-topic
- kitten
Re: het beweeg-topic
Da's wel echt ruk...
(maar ook wel erg herkenbaar...) Knuffel!

- JJV
- skaoot
*knuffels*
tisnieeerlijknie! En ik kan me wel voorstellen dat je het helemaal hartstikke beu bent. 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- eireann
- Site Admin
Sloffend, mopperend en met tegenzin. Hopelijk krijg ik er energie van!. *naar de sportschool gaat*
**Self Rescuing Princess**
Zet hem op Anne!
Ik 'mag' morgen ochtend vroeg weer hardlopen. 4x 3 minuten rennen en 2 minuten wandel tussenpozen. Maandag gaat het weer een stapje omhoog. Dan gaan we naar 4x 5 minuten met 2 minuten wandelen.
Het begint zowaar ergens op te lijken!
Ik 'mag' morgen ochtend vroeg weer hardlopen. 4x 3 minuten rennen en 2 minuten wandel tussenpozen. Maandag gaat het weer een stapje omhoog. Dan gaan we naar 4x 5 minuten met 2 minuten wandelen.
Het begint zowaar ergens op te lijken!
- skaoot
Ow ja, rennen...
Zumba doe ik wel nog regelmatig.
Zumba doe ik wel nog regelmatig.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Vanmorgen om 7 uur was ik al terug van het hardlopen. Nu klaar met de bewegingstherapie waarin we gebokst hebben. Vanavond nog paardrijden, dan is het wel weer genoeg beweging voor vandaag.
Hoe was de sportschool Anne?

Hoe was de sportschool Anne?
- kitten
Dat klinkt niet als iets dat je vol gaat houden... 

Ik ben na de operatie ook weer druk met sporten, probeer drie keer per week te gaan. 1 keer per week naar aquarobics en twee keer naar de sportschool. Daarvan 1 keer een groepsles en 1 keer zelf cardio en nog wat gewichtjes. Helaas lukt het nu niet altijd door drukte van studie en werk, maar meestal gaat het wel goed.
Hoe was het boksen tippi? Lijkt mij zo tof om te doen, maar alle scholen die daarvoor op zoek moet je uiteindelijk dus ook echt gaan vechten en dat zie ik dan weer niet zitten zeg maar.
Hoe was het boksen tippi? Lijkt mij zo tof om te doen, maar alle scholen die daarvoor op zoek moet je uiteindelijk dus ook echt gaan vechten en dat zie ik dan weer niet zitten zeg maar.
Ik vind het echt ontzettend gaaf! Nooit gedacht! Vandaag was de 2e keer. En ik wil het echt vaker gaan doen. Dat werd me ook aangeraden trouwens.
Heb net even snel op Internet gekeken, hier kun je ook boksen in de sportschool. Al dan niet met een personal trainer. Er staat inderdaad soms specifiek bij dat je niet hoeft te vechten. Dat wil ik ook echt niet namelijk. Misschien is er zoiets ook bij jullie?
Maar de manier en intensiteit van de workout vind ik prettig. Het helpt me ook enorm om mijn hoofd op te ruimen.
Balen Anne! Is er bij jou ook niet iets van aanbod voor bewegingstherapie? Dat helpt je misschien op 2 manieren?
Heb net even snel op Internet gekeken, hier kun je ook boksen in de sportschool. Al dan niet met een personal trainer. Er staat inderdaad soms specifiek bij dat je niet hoeft te vechten. Dat wil ik ook echt niet namelijk. Misschien is er zoiets ook bij jullie?
Maar de manier en intensiteit van de workout vind ik prettig. Het helpt me ook enorm om mijn hoofd op te ruimen.
Balen Anne! Is er bij jou ook niet iets van aanbod voor bewegingstherapie? Dat helpt je misschien op 2 manieren?
- tessie
- Contacteer:
Bij mij op de sportschool kan je ook boksen. Lijkt me wel gaaf, maar nog niet mee durven te doen omdat ik geen idee heb hoe het zal gaan.
Bij ons kan het dus niet op de sportschool wat ik nu ben, ik mis dat wel met lessen soms. Misschien eens verder kijken, Volgens mij ben ik nu bijna jaar lid dus zou kunnen wisselen.