BDSM en muziek
Re: BDSM en muziek
owww ofwel idd zweverig enya en consoorten, of hard: metal, my dying bride, umbra et imago of VNV nation, Depeche mode,... (is depeche mode ook soft elektro?)
Het hangt er een beetje vanaf wat voor spel ik wil spelen. Echt sadistisch gemeen zou ik voor harder gaan, met dingen die zo meer mindplay enzo vereisen eerder zacht. Al wil ik het wel eens omwisselen om de sub in kwestie beetje op het verkeerde been te zetten.
Het hangt er een beetje vanaf wat voor spel ik wil spelen. Echt sadistisch gemeen zou ik voor harder gaan, met dingen die zo meer mindplay enzo vereisen eerder zacht. Al wil ik het wel eens omwisselen om de sub in kwestie beetje op het verkeerde been te zetten.
En als de Dom het spel ook nog eens zo opbouwt als het volume van de muziek... maar dan met een toch al pittig begin niveau.elise schreef:als het opzwepend moet zijn ... tadaaa... de bolero (da's echte mepmuziek en voor een niet maso sub een ramp omdat je weet dat het lied 15 minuten duurt en da's lang als je gemarteld wordt)

- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Wat me wel eens overkomen is...
Als nieuwbakken vrijgezel had ik de harde schijf volgeknald met de meest bizarre muziek, waarbij vooral Corvus Corax, Omnia (grote fan inmiddels), In Extremo en Leaves' Eyes nogal een hoofdrol speelden. Nog steeds trouwens.
Dat werd me door een sub die hier op bezoek kwam nog máánden later verweten. Die hapte pas naar lucht toen ze een Top40-song hoorde.
Dus ja, muziek werkt wel degelijk
F.
Als nieuwbakken vrijgezel had ik de harde schijf volgeknald met de meest bizarre muziek, waarbij vooral Corvus Corax, Omnia (grote fan inmiddels), In Extremo en Leaves' Eyes nogal een hoofdrol speelden. Nog steeds trouwens.
Dat werd me door een sub die hier op bezoek kwam nog máánden later verweten. Die hapte pas naar lucht toen ze een Top40-song hoorde.
Dus ja, muziek werkt wel degelijk

F.
- Sabrina
Muziek speelt bij ons zeker wel een rol. Favoriete nummer daarin is Disturbed - Meaning of life, vanwege de héérlijke tekst!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fvynzNtQhw8[/youtube]
Daarnaast is Mystica ook een favoriet voor ons, dat spacet lekker... Metal is meer een angstbooster, rustige muziek maakt mij ook rustiger. Het hangt dus af van wat Romanticide wil, welke muziek er gedraaid wordt.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fvynzNtQhw8[/youtube]
Daarnaast is Mystica ook een favoriet voor ons, dat spacet lekker... Metal is meer een angstbooster, rustige muziek maakt mij ook rustiger. Het hangt dus af van wat Romanticide wil, welke muziek er gedraaid wordt.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Muziek .....
Heel eerlijk gezegd vergeet ik altijd muziek aan te zetten in mijn privesferen.
Waarom?
Geen flauw idee, maar gelukkig is mijn subbetje wel zo attent daar aan te denken en zet dan meestal een i-net zender op.
Maar als de muziek aan staat dan helpt t vaak wel heel goed om de sfeer te verrijken en ben ik wel blij dat t aan staat.
Ik moet mezelf toch een leren om daar beter bij stil te staan.
Heel eerlijk gezegd vergeet ik altijd muziek aan te zetten in mijn privesferen.
Waarom?
Geen flauw idee, maar gelukkig is mijn subbetje wel zo attent daar aan te denken en zet dan meestal een i-net zender op.
Maar als de muziek aan staat dan helpt t vaak wel heel goed om de sfeer te verrijken en ben ik wel blij dat t aan staat.
Ik moet mezelf toch een leren om daar beter bij stil te staan.
- Heerscher-vd-nacht
Lang lang geleden heb ik ooit eens de CDtjes van de buddah bar gehaald omdat deze voor de GFC redelijk positief als speelmuziek werden beoordeeld.
Nadat ik ze beluisterd had vond ik het nogal tegenvallen. Een beetje te vaag en apart naar mijn goesting. En dus weinig aandacht aan besteed. Tot ik er onlangs weer eens tegenaan liep. En eigenlijk is het best leuke muziek voor tijdens een spel.
Nadat ik ze beluisterd had vond ik het nogal tegenvallen. Een beetje te vaag en apart naar mijn goesting. En dus weinig aandacht aan besteed. Tot ik er onlangs weer eens tegenaan liep. En eigenlijk is het best leuke muziek voor tijdens een spel.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
bij meppen Rammstein of de Editors; bij touwtjes Sigur Ros.
EensHighSpirit }k{ schreef:bij meppen Rammstein of de Editors; bij touwtjes Sigur Ros.

Alleen bij touwtjes ook Eels - Beautiful Freak of Radiohead
Ik ben een enorme muziekliefhebber, maar vind muziek storend bij alles wat ik doe. Wanneer ik muziek hoor, ben ik dan ook alleen daar mee bezig.elise schreef:Eigenlijk vind ik de meeste muziek vooral storend tijdens spel, maar daarin schijn ik zeldzaam te zijn.
(alleen gecombineerd met koffie drinken en roken)