sneeuwspel
Re: sneeuwspel
Kun je daar de volgende keer een filmpje van maken Peter? Ik snap niet hoe
je jezelf in een hogtie door de sneeuw schuift..
je jezelf in een hogtie door de sneeuw schuift..
- JJV
soort tijgeren...
( heb daar wel eens 'wedstrijdjes' van gezien .. 2 dames in hogtie die een parcour van een meter of 10 dienden af te leggen .. last in got severe punnished)
( heb daar wel eens 'wedstrijdjes' van gezien .. 2 dames in hogtie die een parcour van een meter of 10 dienden af te leggen .. last in got severe punnished)
~\v/~
- Peter^
- Contacteer:
Juist, en alle hobbels die je daarbij tegenkomt, zijn ook hobbels tegen (in mijn geval) eigen hobbel.
Voor wie geinteresseerd is, onderkoeling is het enige reële waar je rekening mee dient te houden. Dekens en warme drank mee is een goed advies, helpt je om weer op te warmen. Griep en verkoudheid is niet iets wat je krijgt van kou, maar van een virus. Warm of koud een virus doet zijn werk. Buiten dit, mij niet gezien! Ik haat winter en alle elementen die daarbij horen.
ehmmm....Nee nog nooit hihi...geen ervaring mee..pff heb echt wat dingen in te halen hahahahaa
Ik ben zelf nogal een koukleum, maar ik vind het geweldig om een mooie vrouw rillend naakt in de sneeuw te zien.
/kwijl
/kwijl
Let wel dat dekens isoleren.. dus je kan beter iemand naakt voor een warme kachel zetten dan buiten in een dekenslaan en vervolgens binnen naar een warme kachel leiden. Verder is met kou opzich niks mis natuurlijk, kijk maar naar al die lui in scandinavie en rusland enzo die bloot in een wak springen na een saunaatjeBeginner schreef: Dekens en warme drank mee is een goed advies, helpt je om weer op te warmen.

Dat is niet alleen iets voor verweggistan 
Genoeg saunabezoekers in Nederland die een dompelbad nemen na een sauna of een emmer leeggieten (ik dus)

Genoeg saunabezoekers in Nederland die een dompelbad nemen na een sauna of een emmer leeggieten (ik dus)
Ik heb ooit wel eens een filmpje gezien van een spel in de sneeuw. Was erg mooi om te zien.
Ik ben zelf ook een enorme koukleum maar ik hou van de winter!!! Een spel in de sneeuw lijkt mij heel erg gaaf, zie het alleen nog niet gebeuren
Ik ben zelf ook een enorme koukleum maar ik hou van de winter!!! Een spel in de sneeuw lijkt mij heel erg gaaf, zie het alleen nog niet gebeuren

Laatst gewijzigd door Tári op 30 dec 2009, 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Kiyan schreef:W'rom niet dan?
(als dit tenminste voor mij bedoeld is): mijn vriend en ik zitten nog heel erg in de "beginfase". Voor hem is het vooral nog zoeken naar hoe ver hij wil gaan en hem kennende ligt dit nog buiten zijn bereik. Maar wie weet, volgend jaar :p
Heb geen probleem met erotiek in de sneeuw. t enige waar mijn probleem ligt is het klimaat van dit land. Het spel is mooi op een bergtop in de zon, zodat je wel de kou voelt, maar tevens gelijk opgewarmt wordt door het spel en de zon... Dus wintersportvakantie boeken en playtime
ohhhhhhhhhh
Lekker wintersport...hmmmmmmmmmm........Nog nooit gedaan....Lijkt me wel errug leuk! ehmmmm....Nou ....Zeer interressant, mij lijkt het wel wat.
Neem ik wel m'n ijsmuts mee.....hihihihi!
Lekker wintersport...hmmmmmmmmmm........Nog nooit gedaan....Lijkt me wel errug leuk! ehmmmm....Nou ....Zeer interressant, mij lijkt het wel wat.
Neem ik wel m'n ijsmuts mee.....hihihihi!
- Dreamer74
Je had de kans... maar je kon niet

Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....