Alleen naar de Showboat?

Zarath

Re: Alleen naar de Showboat?

Bericht door Zarath »

*glimlacht*
Nieuwsgierig aagje
mej.s

Bericht door mej.s »

Als jij aangeeft dat je al weet met wie je gaat wil ik het ook wel weten he ;) :lol:
Anders moet je je mond houden *hihi*
Zarath

Bericht door Zarath »

*moet*
*moet*

Schudt eens langzaam zijn hoofd.
ericadventure

Bericht door ericadventure »

Ik vind de showboot niet makelijk openstaan voor nieuwe mensen. Ik ben blij dat ik mee ben gegaan met mensen die daar vaker komen waardoor ik voorgesteld ben en daardoor mensen heb leren kennen. Daarnaast heb ik juist wel heel erg een kliekjes gevoel en vind ik het moeilijk om met anderen contact te krijgen. Maar misschien zegt dat wel meer over mijzelf??
MrsLolSMurfin

Bericht door MrsLolSMurfin »

ik ben een keer alleen naar de boot geweest, nou ja alleen? er waren wel bekende van mij.
en ik kan niet zeggen dat ik aandacht te kort kreeg ofzo, nee integendeel.
maar leuk vond ik het niet, voelde mezelf een soort van los lopend wild waar druk op gejaagd werd....

niet dat het ze geholpen heeft, en niet dat ze niet weg gingen als ik dat vroeg maar pffff.

als ik weer een keer ga is dat zeker niet zonder mijn lieffie!
Crownless

Bericht door Crownless »

Je moet soms wel over de barrière heenstappen om iemand aan te spreken, maar de meeste mensen staan wel open voor een babbeltje. Ik heb er wel leuke gesprekken gevoerd. Maar je moet wel durven, ja. Maar dat is in een gewone kroeg ook.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
SMart

Bericht door SMart »

Zarath schreef:Je kunt natuurlijk ook nog als 'gelegenheidsstel' gaan zonder dat officieel zo op te geven. Dus wel apart inschrijven maar samen erheen gaan. Dan heb je die problemen niet.
Dat kan dus niet volgens mij. Het mag wel maar...Dan beschouwen ze je als één alleengaande heer en één alleengaande dame. Het finaciele voordeel heb je dan dus niet....maar je hoeft dan uiteraard niet alleen over de drempel te stappen.
Lavender

Bericht door Lavender »

Ik zou ook wel graag een keertje naar de Showboat willen, maar ook ik ben verlegen de eerste keer met grote groepen mensen. Dus ik wacht wel tot 2 vrienden van mij weer een keertje gaan, en dan gewoon met hun mee.
mej.s

Bericht door mej.s »

bitemarks schreef:Allereerst welkom op WS! (Ik zou 't gezellig vinden als je ook in 'who is who' even een draadje start)
Dagen terug heb ik me voorgesteld en had toch wel verwacht dat jij mij als eerste zou ontvangen met een grote bos bloemen... ;)
Di-Marco

Bericht door Di-Marco »

Ik zou ook graag eens naar een sex-club aka parenclub gaan.
Nou kan ik mijn D er naar vragen, maar hoe zou het zijn als ik er alleen heen ging?
Hoe is de ShowBoat, hoe is de rest?

En waarom moet ik me dan eerst melden bij ene Mrs. Monita?
Kom ik er anders niet in?
nijntje

Bericht door nijntje »

MAnita (Monita is weer iemand anders ;) )
En waarom melden? Omdat zij de showboat-party organiseert en het in principe op reservering is. Zij houd de lijst van reserveringen bij. Meld je je dus niet aan en kom je op een volgereserveerde avond aanzeten, dan kom je er niet in. Iets met maximaal aantal mensen dat in een locatie mag en veiligheidsvoorschriften enzo dus.
Net zou goed als voor het Bal du Masque van Next iedereen zich moest inschrijven bij guilty^
mej.s

Bericht door mej.s »

Ik heb aan vriendje voorgelegd om te gaan. Het staat onder een flink voorbehoud wegens omstandigheden en of het een ja gaat worden betwijfel ik erg. Als februari niet samen lukt is er voor mij pas in het najaar een mogelijkheid om te gaan zonder het gedoe van een oppas zoeken voor mijn dochter of dat ik een andere afspraak heb. In maart heb ik op de 12e een etentje waar ik niet onder uit kan. Inmiddels was ik al aan het zoeken naar een hotel in de buurt. Dus ik baal echt wel dat er niet een positief antwoord komt.

Natuurlijk kan ik ook alleen met Dreamer aan mijn zijde, maar die mogelijkheid heb ik nog niet verteld aan mijn vriendje :icon_biggrin:
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Dan wordt het tijd voor een goed gesprek met je vriendje denk ik ... *grin* :twisted:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
mej.s

Bericht door mej.s »

Ik hoef en ga niet alleen naar de showboat. We gaan samen, vriendje en ik. Reservering per mail en nu nog het hotel in de buurt. Het heeft wat voeten in de aarde gehad maar het gaat nu gebeuren. Best spannend :static:
Heleen

Bericht door Heleen »

Bambi, leuk! GJ en ik gaan ook. Laat ons even weten wat je aantrekt.. gaan we naar je speuren.. Februari wordt wel druk omdat de BDSM avond van Manita dan 8 jaar bestaat. Het is dus drukker dan normaal, maar wel supergezellig.

Wij hebben heeeeeel veel zin. :banana:

(ps ondanks het feit dat we al jarenlang regelmatig naar de showboat gaan vind ik het niet echt dè plek om alleen naartoe te gaan. Ik zou het iig niet doen)
Gesloten