Hoe je Dom aan te spreken?
- Mack
Re: Hoe je Dom aan te spreken?
M'n nick of gewone naam. Ik ga mijzelf geen titel aanmeten.
Als een sub zelf met iets komt en het echt meent kan ik het overwegen.
Als een sub zelf met iets komt en het echt meent kan ik het overwegen.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Oh....ik heb ooit wel extra 'titel' bedacht. Anders dan 'sir' of 'Meester' ofzo. Die heb ik overigens wel gebruikt in mail of sms als aanspreekvorm. Zeker als het over BDSM ging. Op de één of andere manier was dat 'mijn' stukje... alsof hij voor mij daarmee 'mijn ...' werd.
- kitten
Wat ik echt vreeeeeeselijk vind, is als ik tijdens een eerste spel bijvoorbeeld "ja" zeg en de D zegt: "ja wat??" Vre-se-lijk! No in a good way. Want ik ben echt niet te beroerd om Meester of meneer te zeggen hoor, maar alleen als dat voor mij ook zo voelt bij diegene, wat tijdens een eerste spel/moment vaak nog niet zo is. Bovendien blijkt uit dit topic al dat niet elke D dat waardeert. En "Ja, [voornaam]" vind ik raarrrrr! Dus als ze het zó vragen "ja wat??", dan klap ik dicht!
En dan heb je dus een probleem.
"Ja Wát!?" gaat het dan... En dan heb ik zo ontzettend de neiging om te vragen: "wat wil je dat ik zeg?" Maar dat durf ik dan ook niet, want da's misschien onbeleefd en en en... :icon_sad:
Echt vreselijk!

Echt vreselijk!
Ja... Ja wat?? Ja Meneer
Ja... Ja wat?? Ja ik zal blijven zitten tot je terug bent (ofwel, herhaal de opdracht waarop je ja moest zeggen)
Ja... Ja wat?? Ja ik heb het begrepen...
cruc
Ja... Ja wat?? Ja ik zal blijven zitten tot je terug bent (ofwel, herhaal de opdracht waarop je ja moest zeggen)
cruc
meestal Meester. Als er heel veel vanilla's in de buurt zijn, gebruik ik "Nushi". Dat komt uit het Japans en betekent eigenlijk "master, owner, lover, god". Voordeel is dat het op een troetelnaam lijkt :-)
groetjes
funga
groetjes
funga
Mijn meisje (zo noem ik haar meestal) is me op enig moment Mees gaan noemen, ook in vanille situaties. Af en toe tot hilariteit van de kinderen ("wat een rare naam, lijkt wel op meester"). Als ik over haar schrijf op fora dan is het soms ook Heleentje, de nick die ze zich een paar jaar geleden zelf heeft aangemeten.
- kitten
Ik ben over het algemeen minder relsub ingesteld. Veel meer pleasing. Dit zou ik dus nooit doen.fantashe schreef:Ja... Ja wat??? Ja ja... (dat ZIJN toch 2 woorden?)

Zouden ze dat bedoelen, denk je? Nooit aan die optie gedacht!cruciare schreef:Ja ik zal blijven zitten tot je terug bent (ofwel, herhaal de opdracht waarop je ja moest zeggen)

Zelf geef ik er gewoon de voorkeur aan dat ze zéggen wat ze willen horen!

- Mack
Aan de manier van aanspreken kan ik een stukje peilen hoe een subje in het spel zit.
Als zij mij met "Klootzak!" begint aan te spreken ben ik meestal goed bezig.
Als zij mij met "Klootzak!" begint aan te spreken ben ik meestal goed bezig.

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Oh.. true true true!
Mijn grootste compliment: Ik haat je! (En dan echt vanuit mijn tenen.)
Mijn grootste compliment: Ik haat je! (En dan echt vanuit mijn tenen.)
hufter!
klootzak!!
oh. maar wel met een hoofdletter hoor!!!:):)
klootzak!!
oh. maar wel met een hoofdletter hoor!!!:):)
moet je het eens met eikel proberen cru:) vindt ie leuk!!!!:)
of even het verkleinwoord gaan gebruiken.. eikeltje...
of even het verkleinwoord gaan gebruiken.. eikeltje...
met LUL begint Meneer ook te stralen, trots enzo... je weet wel.. dat ie dat zomaar kan uithalen en ik alleen maar LUL roep... en toch door wil gaan..
Af en toe he..... eigenlijk best wel regelmatig, twijfel ik aan mijn gezond verstand, maar dat zal iedereen in deze "sport" wel eens hebben (nieuw topic?)
cruc
Af en toe he..... eigenlijk best wel regelmatig, twijfel ik aan mijn gezond verstand, maar dat zal iedereen in deze "sport" wel eens hebben (nieuw topic?)
cruc