BDSM huis in Drenthe

Zou je lid willen worden en gebruik maken van een BDSM-huis in Drenthe?

Nee geen belangstelling, ik heb mijn eigen oplossingen op BDSMgebied.
13
65%
Misschien hangt af van de hoogte van de contributie
7
35%
Ja, ik zou hiervan zeker lid worden er gebruik van maken en voor mij zou het oplossingen bieden.
0
Geen stemmen
Ja, ik zou graag zelf willen helpen bij het opzetten van het BDSMhuis.
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 20

mej.s

Re: BDSM huis in Drenthe

Bericht door mej.s »

Ik zou er incidenteel gebruik van maken, als het zo uit zo komen. Lid worden of een vast bedrag betalen zie ik niet zitten omdat Drenthe te ver van me af om er even naar toe te gaan.
Beginner

Bericht door Beginner »

Ik kan niet stemmen :cry: , maar heb geen interesse. Als het nou te huur was dan wordt het een heel ander verhaal. Wel lekker dichtbij trouwens ik woon in Drenthe.
de feniks

Re: BDSM huis in Drenthe laatste episode

Bericht door de feniks »

Met dank voor alle stemmers en reacties.
Ik mijn eerste bericht gaf ik al aan dat ik mij afvroeg of er wel behoefte was aan een BDSM-huis.
Het viel mij op dat meer dan 90% het bericht wel leest, maar verder geen stem uitbracht, ook die schaar ik maar onder de groep van geen belangstelling hebbende. Het plaatsen van dit bericht heeft in ieder geval inzichtelijk gemaakt dat het opzetten van dit idee met deze formule onbegonnen werk wordt. En ook dat is belangrijk om te weten. Ook het plaatsen van de poll op een andere site heeft niet geleid tot andere inzichten.
Dit was het laatste bericht erover, en bedankt! :icon_biggrin:
kitten

Bericht door kitten »

Dat is vertekent hoor, de hoeveelheid lezers. Ik open het topic nu al voor de derde keer (en da's weinig, voor mijn doen, maar ik zat in het buitenland :) ). Elke keer dat ik het open, telt het forum eentje op bij het aantal lezers.

Waarom wil je werken met een lidmaatschap? Wat biedt dat lidmaatschap? Ik zie dat eerder als drempel, namelijk. Ik denk dat ik er ook niet happig op ben, om mijn (echte) naam en adres ergens aan te verbinden cq af te geven. Welke gedachte zit er achter een lidmaatschap? Hoop je dat mensen dan vaker gebruik maken van het huisje?
de feniks

Bericht door de feniks »

kitten schreef: 1) Dat is vertekent hoor, de hoeveelheid lezers. Ik open het topic nu al voor de derde keer (en da's weinig, voor mijn doen, maar ik zat in het buitenland :) ). Elke keer dat ik het open, telt het forum eentje op bij het aantal lezers.

2) Waarom wil je werken met een lidmaatschap? Wat biedt dat lidmaatschap? Ik zie dat eerder als drempel, namelijk. Ik denk dat ik er ook niet happig op ben, om mijn (echte) naam en adres ergens aan te verbinden cq af te geven. Welke gedachte zit er achter een lidmaatschap? Hoop je dat mensen dan vaker gebruik maken van het huisje?
Laat ik beginnen dat voor mij deze topic al was afgesloten! :mrgreen:

1) Dank voor je correctie ik zal er zeker rekening meehouden. Ik mag bijvoorbeeld er niet vanuit gaan dat dit bericht ruim 400 keer door verschillende personen gelezen is ;-)
Maar dat is niet het enige dat meetelt, ook elders stond de poll.

2) voor anonieme leden is er altijd wel een mouw aan te passen. Maar als je het goed vindt ga ik niet gedetailleerd in op het 'hoe dan?'. Aangezien het plan toch niet doorgaat, is dit verder ook niet meer relevant. Het idee erachter was inderdaad mensen de gelegenheid te geven om vaker dan 1 keer per jaar zelf de beschikking te geven over ruimte.

tenslotte: Ik bemerkte dat ik veel persoonlijke mail kreeg over logistieke vragen over wie dan wanneer ervan gebruik mocht maken enz. enz. enz.
Het zou in dat geval een pand worden met meerdere ingangen, maar ook dit doet nu verder niet meer ter zake.
Uiteraard hadden we vele andere constructies kunnen bedenken, bijvoorbeeld 200 mensen die aandeelhouder zijn enz. enz. :mrgreen:
Ik denk welke constructie er ook bedacht zou zijn er altijd ook tegenstanders zulllen zijn.

Het plan zat nog in de brainstormfase, het was niet meer dan een toets, hoe denkt BDSM-Nederland over zo'n idee, hoeveel animo is er?
In mijn vorige berichtje heb ik aangegeven dat het idee van de baan is....
En ook al is het plan niet haalbaar, iedere reactie was zinvol om er inzicht in te krijgen.

PS: En jij bedankt in de bijstelling van de statistiek, niet geheel onbelangrijk!
kitten

Bericht door kitten »

Oh het hele idee is van de baan? Da's ook wel weer jammer! Maar beter ten halve gekeerd enzo...!
de feniks

Bericht door de feniks »

kitten schreef:Oh het hele idee is van de baan? Da's ook wel weer jammer! Maar beter ten halve gekeerd enzo...!
Nou laat ik het zo stellen, het heeft weinig zin om meer energie te steken in iets waar te weinig belangstelling voor is.
Dus ja, het is van de baan...
cinderella

Bericht door cinderella »

Ik denk niet dat het een gebrek aan belangstelling is. Het is meer dat je er lid van moet worden. Als ik het al zou overwegen, dan wil ik het gewoon kunnen boeken, zonder eerst het gedoe van lid worden. Je geeft ook niet aan wat je precies bedoelt met zo'n lidmaatschap, of het alleen een aanmelding is, of ook contributie enzo. Daar blijf je echt te vaag over.
toen doet er nu niet meer toe
de feniks

Bericht door de feniks »

cinderella schreef:1)Ik denk niet dat het een gebrek aan belangstelling is. Het is meer dat je er lid van moet worden. Als ik het al zou overwegen, dan wil ik het gewoon kunnen boeken, zonder eerst het gedoe van lid worden.
2)Je geeft ook niet aan wat je precies bedoelt met zo'n lidmaatschap, of het alleen een aanmelding is, of ook contributie enzo. Daar blijf je echt te vaag over.
1) Het was breder dan alleen ws hoor :-) En dat het idee niet aanslaat was mij inmiddels al duidelijk, dus ja zo vallen we een beetje in herhalingen.
2) Staat duidelijk aan het begin van de topic gemeld. Dus even opnieuw lezen wellicht een tip?

Ik kan weinig met een begrip als vaag.....
a) Met opbouwende kritiek (zoals kitten) kan ik iets mee. Hiermee niets...
Het wordt een beetje geneuzel zo.
b) Met meedenken waardoor iets wel aanslaat had ik meer aan gehad.... Maar kennelijk is hetvooral belangrijk om te laten weten waar het ongenoegen zit in een plan, i.p.v. met tips te komen voor alternatieven wat wel werkt.
==========================================================
Hoe dan ook. Ik stop verder met deze topic. en nou maar hopen dat niet weer een topic ontaard in een zinloze gehakketak, dat zijn doel voorbij schiet....

Bedankt voor de serieuze inzet
kitten

Bericht door kitten »

Graag gedaan. ;)
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

weet je wat voor mij het allergrootste bezwaar was? Na 25 jaar Frits Bom is iedereen er wel van overtuigd dat een time-share vakantiehuisje niet zo'n geweldig plan is. En hier heb ik een heeeeel erg time-share gevoel bij.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
de feniks

Bericht door de feniks »

jongetje-vd-nacht schreef:weet je wat voor mij het allergrootste bezwaar was? Na 25 jaar Frits Bom is iedereen er wel van overtuigd dat een time-share vakantiehuisje niet zo'n geweldig plan is. En hier heb ik een heeeeel erg time-share gevoel bij.
*Zucht* en nu ga ik slapen.....
Crownless

Bericht door Crownless »

jongetje-vd-nacht schreef:weet je wat voor mij het allergrootste bezwaar was? Na 25 jaar Frits Bom is iedereen er wel van overtuigd dat een time-share vakantiehuisje niet zo'n geweldig plan is. En hier heb ik een heeeeel erg time-share gevoel bij.
OMG dat is zo voor mijn tijd. Wat is time-share?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Tofenaar

Bericht door Tofenaar »

Crownless

Bericht door Crownless »

En nu op een manier dat ik het wel begrijp? Het is vroeg... :gaap:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gesloten