Ooit iemand zien flauwvallen tijdens spel?
Re: Ooit iemand zien flauwvallen tijdens spel?
Ik heb een keer meegemaakt dat iemand met wie ik speelde flauwviel. Van de schik ging ik ook bijna van mijn stokje (nee, niet waar, maar ik vond het wel leuk om het zo neer te zetten *grijns*, maar het is wel behoolijk schikken).
Dat hangt er vanaf wat je verder gebruikt. Met touw kan het ook uitstekend zonder paniekhaken.Tango schreef:n.
Ik werk eigenlijk altijd met paniek haken. Dat is op zo"n moment essentieel anders krijg je de slavin bijna niet los als ze wat zwaarder is.
- Sabrina
Yup, dat heb ik dus ook zien gebeuren. Dominant was gelukkig niet volledig out, maar het was toch behoorlijk schrikken, zelfs voor Romanticde en mij (wij zaten er drie meter vandaan te klooien/spelen). Zelf ben ik nooit publiekelijk out gegaan tijdens een spel gelukkigYara schreef:Ik heb het een keer meegemaakt dat de dominant in kwestie op de een of andere manier zijn hoofd stootte, viel tegen een hoek aan van de muur en onderuit ging. Was een spel van vrienden van me op een feest. Was niet leuk, vooral niet voor de heel erg geschrokken sub.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
zelf eerste spel met ex "out" gegaan. Stond gespreid met armen omhoog en benen vast tegen de muur en hij was op dat moment nog rustig bezig met een zweep. Was absoluut geen vervelende ervaring, maar toch raar om mee te maken. Omdat ik nog nooit van mijn leven gewoon flauw ben gevallen.
Maar kwam bij alsof ik een hele diepe, intense droom had gehad en voelde me helemaal gelukkig. Dus weet nog altijd niet of het alleen flauw vallen was, of een soort van space.
Het is wel een houding waar ik mee moet uitkijken heb ik ervaren .. want merkte vaker dat in zo'n houding ik dizzy werd. Meestal wel gecombineerd met zweepwerk.
Maar kwam bij alsof ik een hele diepe, intense droom had gehad en voelde me helemaal gelukkig. Dus weet nog altijd niet of het alleen flauw vallen was, of een soort van space.
Het is wel een houding waar ik mee moet uitkijken heb ik ervaren .. want merkte vaker dat in zo'n houding ik dizzy werd. Meestal wel gecombineerd met zweepwerk.