Violet wand info graag
Re: Violet wand info graag
bij deze... 24 april meeting met als thema electro!
ik vraag andere han of hij kan/wil
fantashe en Tof nemen hun violet wand ook mee
en ik ga op zoek naar andere vormen van electroplay en dus iemand die daarmee kan/wil werken/demonstreren
ik vraag andere han of hij kan/wil
fantashe en Tof nemen hun violet wand ook mee
en ik ga op zoek naar andere vormen van electroplay en dus iemand die daarmee kan/wil werken/demonstreren
oh.. enne voordat fantashe gaat denkendat iedereen maar over haar tijd en zo gaat beslissen... ik plaagde!:) bij deze ben je van harte uitgenodigd om te komen je koffertje mee te nemen:) dus als je tijd en zin en zo hebt.. niet moet werken, geen andere prios hebt staan... zie ik je graag verschijnen op 24 april:)
KNUFF
KNUFF
- pluis
Afsplitsing naar agenda-draadje?
Ik kan de 24ste iig niet.. K zit dan (woeha! opschepmoment) in New York. (einde opschepmoment).
Ik kan de 24ste iig niet.. K zit dan (woeha! opschepmoment) in New York. (einde opschepmoment).
- pluis
Pro tip:
Zelf t geleidende deel van de VW in je hand houden.. en héél liefjes tongzoenen met je partner..
*prrrrrrrrrrr*
Zelf t geleidende deel van de VW in je hand houden.. en héél liefjes tongzoenen met je partner..
*prrrrrrrrrrr*
gedaan en jij heel veel plezier in new york.. ga je daar doen?:)pluis schreef:Afsplitsing naar agenda-draadje?
De werking van een violet wand is gebaseerd op het laten overspringen van vonken. Met andere woorden, er moet geen rechtstreeks contact tussen de sub en de violet wand zijn. Je moet altijd een klein beetje ruimte overlaten voor de vonken om over te springen.
Zo'n grondplaat is een leuk idee, maar als je de violet wand aansluit op de grondplaat en de sub krijgt in de gaten dat er dus niets gebeurt zolang er stevig rechtstreeks contact is tussen de grondplaat en de sub, dan kan hij/zij je op je gemak staan aangrijnzen zonder er iets van de merken.
Gelukkig hebben de meesten zo'n gezond respect voor de violet wand dat ze dit handige weetje vergeten en dus toch heen en weer blijven hobbelen.
Om het probleem op te lossen kan je natuurlijk altijd nog een dun rubberen matje nemen (zo'n anti slipmatje of zo). Daar zitten allemaal leuke gaatjes in waar de vonken nog heel best doorheen passen en de sub heeft geen kans om rechtstreeks contact te maken.
Zelf heb ik het nog niet geprobeert, maar op zich lijkt zo'n grondplaat in combinatie met een houten paard me ook een heel gemeen spelletje... Vrij lastig dan stil te blijven zitten/staan
Zo'n grondplaat is een leuk idee, maar als je de violet wand aansluit op de grondplaat en de sub krijgt in de gaten dat er dus niets gebeurt zolang er stevig rechtstreeks contact is tussen de grondplaat en de sub, dan kan hij/zij je op je gemak staan aangrijnzen zonder er iets van de merken.
Gelukkig hebben de meesten zo'n gezond respect voor de violet wand dat ze dit handige weetje vergeten en dus toch heen en weer blijven hobbelen.
Om het probleem op te lossen kan je natuurlijk altijd nog een dun rubberen matje nemen (zo'n anti slipmatje of zo). Daar zitten allemaal leuke gaatjes in waar de vonken nog heel best doorheen passen en de sub heeft geen kans om rechtstreeks contact te maken.
Zelf heb ik het nog niet geprobeert, maar op zich lijkt zo'n grondplaat in combinatie met een houten paard me ook een heel gemeen spelletje... Vrij lastig dan stil te blijven zitten/staan

Violet wand in combi met alcohol is... burning :icon_biggrin: en erg leuk. En hoe scherper het puntje van het voorwerp waarmee je wat gaat doen, des te dieper de impact. Errug leuk speelgoed!
En mensen maar zeggen dat je alcohol en bdsm niet moet mixen... Je moet het gewoon niet drinken *grin*
27e is Saense Meet in Zaandam, meer info in het agendatopic of via subikke@Hotmail.com:)
aha vandaar
*krijgt zo een vaag idee da 7th me binnekort in de fik gaat steken ...hmzzz

Als ik m meeneem wel ja 
Btw... *kijkt naar phedre* misschien moet je Han vragen voor de 27e ipv die in april?

Btw... *kijkt naar phedre* misschien moet je Han vragen voor de 27e ipv die in april?
hmmm nou op meetings zal je me vorlopig nog niet zien hoor, een jaar of....8 ik uhh ben niet zo van meetings
ik schijn tegen te vallen
:P maar 7th heeft zn koffertje ook thuis hoor