Grensgevallen?
Re: Grensgevallen?
Zo te zien is poep tot nu toe een probleem. Dat snap ik wel. ik vind poep ook niet lekker. Snot ook niet, dat vind ik zo mogelijk nog erger. Maar ik had dat expres niet vermeld omdat het het onderwerp zo vanuit het negatieve belicht. En als ik er wel iets mee had gehad had ik het nu niet graag verteld denk ik... Toch blijf ik benieuwd!
En poep is misschien ook niet echt een lichaamssap te noemen. Maar al die andere dingen dan? Daar kun je toch allerlei spannende dingen me doen?
Er schiet me er nog een te binnen: melk!
En poep is misschien ook niet echt een lichaamssap te noemen. Maar al die andere dingen dan? Daar kun je toch allerlei spannende dingen me doen?
Er schiet me er nog een te binnen: melk!
Geen poep voor mij, het is met name ook de lucht er van die me erg tegenstaat.
Maar alle andere dingen uit het lijstje zijn mijn ding, de lichaamssappen waaronder melk en (mensturatie)bloed.
Nice topic!
Maar alle andere dingen uit het lijstje zijn mijn ding, de lichaamssappen waaronder melk en (mensturatie)bloed.
Nice topic!
uit die hele lijst vind ik alleen de poep en kots niet kunnen ..
maar das persoonlijk tuurlijk
vind t wel een groot verschil tussen spugen en kots ..
beetje raar lijstje eigenlijk
ik denk niet dat t vanilla is
oepzz
maar das persoonlijk tuurlijk
vind t wel een groot verschil tussen spugen en kots ..
beetje raar lijstje eigenlijk
ik denk niet dat t vanilla is

oepzz

- JJV
ehnee. ik wilde .. werd aangeraden.. getriggerd..oda schreef:JJV! Valt niet mee! Ik snap ook niet hoe jullie het voor elkaar krijgen
![]()
Wat bedoel je met 'spugen heb ik moeten leren'? Spugen op je subje? Is dat iets dat zij graag wilde? Of moest zij spugen voor jou?
weet eigenlijk niet meer hoe't begon
net als slaan in't gezicht
zal iets zijn geweest van "hey, zij doen dat.. waarom wij niet"
ofzoiets
beide bleek wel aan te komen
beide was best 'lastig' voor mij om echt uit te voeren
(en dan lastig qua over iets heen zetten, niet qua lichamelijk lastig zoals over iemand heen urineren)
~\v/~
- Peter^
- Contacteer:
Volgens mij is definitie of iets een grensgeval is per persoon verschillend. Ik denk dat hier grensgevallen worden genoemd, omdat ze niet zo snel in een andere categorie horen.
Geniet van de positieve momenten.
Grensgevallen zijn voor mij dingen die ik zoms wel, soms niet zou doen. Om het lijsje van hierboven maar even af te gaan:
Anus likken - Is voor mij inderdaad een grensgeval. Ik heb het wel gedaan, maar alleen als ik echt verschikkelijk geil was.
Besmeurd worden met geil - graag
Bespuwd worden - doet me niks
Darmspoeling (reiniging) - zou ik geen probleem mee hebben.
Darmspoeling (als straf) - hmmm, niet echt mijn ding
Dienen als toilet (urine) - nee
Dienen als toilet (grote boodschap) - nee
Golden showers - nee
Jezelf proeven - heb ik nog nooit gedaan, het spreekt me ook niet echt aan, maar ik durf het niet 100% uit te sluiten
Scatalogie (spelen c.q. eten van uitwerpselen) - nee
Zaad slikken - zie "jezelf proeven"
Anus likken - Is voor mij inderdaad een grensgeval. Ik heb het wel gedaan, maar alleen als ik echt verschikkelijk geil was.
Besmeurd worden met geil - graag
Bespuwd worden - doet me niks
Darmspoeling (reiniging) - zou ik geen probleem mee hebben.
Darmspoeling (als straf) - hmmm, niet echt mijn ding
Dienen als toilet (urine) - nee
Dienen als toilet (grote boodschap) - nee
Golden showers - nee
Jezelf proeven - heb ik nog nooit gedaan, het spreekt me ook niet echt aan, maar ik durf het niet 100% uit te sluiten
Scatalogie (spelen c.q. eten van uitwerpselen) - nee
Zaad slikken - zie "jezelf proeven"
Misschien onder de categorie 'vernedering'? Iemands anus likken, zijn urine drinken, zijn zaad doorslikken en dan ook nog eens bespuugd wordenPeter schreef:Volgens mij is definitie of iets een grensgeval is per persoon verschillend. Ik denk dat hier grensgevallen worden genoemd, omdat ze niet zo snel in een andere categorie horen.

Of, voor een deel, gewoon onder 'seks'?
Ik ben het met je eens dat of iets een grensgeval is per persoon verschilt, daarom begrijp ik die naam ook niet. Die lijst is er om te helpen je eigen grenzen aan te geven, niet om ze te bepalen. En op mij komt het toch een beetje over alsof je je bij die dingen op glad ijs begeeft, dat is vast niet de bedoeling. Toch?
Oh en nog een: oorsmeer! lekker bitter :icon_biggrin:
- Voleuse
Ik vind het wel verwarrend dat zulke verschillende dingen onder een noemen worden geschaard.
Ik bedoel, kots is voor mij, ehh, de hardst grens ooit.
Maar zaad slikken, eh, ja, dat deed ik al voor ik sm kende. Vaak en veel
Ik bedoel, kots is voor mij, ehh, de hardst grens ooit.
Maar zaad slikken, eh, ja, dat deed ik al voor ik sm kende. Vaak en veel

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Verdraaid, ik was deze helemaal vergeten...
De reden waarom dat rubriekje "Grensgevallen" ooit zo is genoemd is omdat het eh... ook inderdaad grensgevallen waren voor degenen die bij het samenstellen van die lijst betrokken waren én omdat de onderdelen ervan niet of nauwelijks onder de andere hoofdstukken in te delen waren.
Dat "slikken van sperma" mag dan voor sommigen een dagelijkse routine zijn, voor veel nieuwelingen die hier komen is dat echter niet het geval. Sterker nog: Je hebt ze erbij die de puberteit gewoon overslaan en meteen maar aan BDSM beginnen. Voor zo iemand kán het idee van (bijvoorbeeld) het doorslikken van zaad weerzinwekkend zijn.
Vandaar.
F.
De reden waarom dat rubriekje "Grensgevallen" ooit zo is genoemd is omdat het eh... ook inderdaad grensgevallen waren voor degenen die bij het samenstellen van die lijst betrokken waren én omdat de onderdelen ervan niet of nauwelijks onder de andere hoofdstukken in te delen waren.
Dat "slikken van sperma" mag dan voor sommigen een dagelijkse routine zijn, voor veel nieuwelingen die hier komen is dat echter niet het geval. Sterker nog: Je hebt ze erbij die de puberteit gewoon overslaan en meteen maar aan BDSM beginnen. Voor zo iemand kán het idee van (bijvoorbeeld) het doorslikken van zaad weerzinwekkend zijn.
Vandaar.
F.
Dank je! Ik snap de beweegredenen. Maar is het niet een beetje subjectief? Ik denk dat als ik betrokken was geweest bij het maken van de lijst er heel andere dingen onder het kopje 'grensgevallen' waren komen te staan (als dat kopje er was geweest)... Er staat zoveel tussen waar ik het een beetje benauwd van krijg, of zelfs echt harde grenzen... En ik sta heus niet te juichen van alle onderdelen van deze grensgevallenlijst maar van sommige: ja! Geen dagelijkse routine, in tegendeel, maar stiekeme fantasieen. Mijn verlangen daarnaar heeft me op het spoor van BDSM gebracht.
En op deze site, waar ik deze lijst vond vol met enge dingen en gekke wensen, heerlijk... tot bleek dat mijn gekke wensen grensgevallen waren...
Dus...
Zou je het voor mij anders willen noemen? Vernedering misschien? Of poep- en plasseks? Of verdelen onder de verschillende categorieen? Want het idee kan wel weerzinwekkend zijn maar dat geldt toch voor alles op de lijst?
En op deze site, waar ik deze lijst vond vol met enge dingen en gekke wensen, heerlijk... tot bleek dat mijn gekke wensen grensgevallen waren...

Dus...
Zou je het voor mij anders willen noemen? Vernedering misschien? Of poep- en plasseks? Of verdelen onder de verschillende categorieen? Want het idee kan wel weerzinwekkend zijn maar dat geldt toch voor alles op de lijst?
- Frodo
- Site Admin
- Contacteer:
Is "Persoonlijke grensgevallen" een optie? 
Het gaat in dit geval om een lijst die negen jaar geleden door een stel nauw-betrokkenen samen is gesteld. Times change and so do we. Maar als je de rest van de site doorleest zul je zien dat wat voor de één de normaalste zaak van de wereld is, dat voor de ander helemaal niet hoeft te zijn.
Dat gezegd hebbende: Ik ben toch al bezig met renoveren dus suggesties zijn altijd welkom.
F.

Het gaat in dit geval om een lijst die negen jaar geleden door een stel nauw-betrokkenen samen is gesteld. Times change and so do we. Maar als je de rest van de site doorleest zul je zien dat wat voor de één de normaalste zaak van de wereld is, dat voor de ander helemaal niet hoeft te zijn.
Dat gezegd hebbende: Ik ben toch al bezig met renoveren dus suggesties zijn altijd welkom.
F.
- JJV
veel sublists (Ã ls ze die categorie al hebben) gooien't onder 'medisch' of iets met 'lichaamsfuncties' oid.
da's minder waarde-beladen
da's minder waarde-beladen
~\v/~
- miss_meeko
Misschien een hele saaie naam.... maar m.i. wel doeltreffend.
Overige zaken/dingen
Ik ben het er wel mee eens dat ik het liever minder waarde bepalend zou zien.
Overige zaken/dingen
Ik ben het er wel mee eens dat ik het liever minder waarde bepalend zou zien.
Tja, misschien een beetje gevoelig, maar laat ik het zo uitleggen: toen ik hier voor het eerst ging lezen was ik echt ontzettend blij met alle informatie, het gevoel dat het veilig is om hier te zijn, en dat ik niet raar ben, althans, niet hier
. Wat je beoogde met deze site is absoluut gelukt. Alleen toen ik dat las voelde ik me een beetje ongelukkig. Eerst kom je thuis, en dan word je toch een beetje teruggeduwd denk ik. Ik dan. En misschien ben ik de enige en dan hoef je niets te veranderen, want ik ben toch wel door gaan lezen. En ik zit hier en voel me hier blij.
Maar als er nu meer zijn zoals ik is een meer waarde-vrije woordkeuze wel fijn.
Zoals 'overige' inderdaad! Kan niet neutraler

Maar als er nu meer zijn zoals ik is een meer waarde-vrije woordkeuze wel fijn.
Zoals 'overige' inderdaad! Kan niet neutraler

- Heerscher-vd-nacht
Voor mij is dit juist weer iets dat frequent in mijn dominante fantasiën voorkomt en daarom op mijn ooit-nog-eens-doen lijstje staat: Subbig meisje de badkamer insleuren, latex handschoentje aantrekken, vinger in haar mond drukken en dan voelen, zien, merken dat ze zich helemaal (letterlijk en figuurlijk zelfs) aan me overgeeft. En dan vertellen dat ze een vies meisje is, maar dat is logischVoleuse schreef: Ik bedoel, kots is voor mij, ehh, de hardst grens ooit.

Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."